Το πλοκάμι του καρχαρία

Plokami.png

το Πλοκάμι Του Καρχαρία σε μια σπάνια φωτογραφία

ΓΑΜΑΝΕ ΑΠΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ( ή αλλιώς "το Πλοκάμι" )

Πρόκειται για ένα παραπληγικό συγκρότημα οικοδομημάτων και για τους πρωτοπόρους της Σιτ (shit) Μέταλ. Το ανυπόφορο γρατζούνισμα σκουριασμένων κατσαρολικών και η αδιάκοπη αναφορά τους σε φλέγοντα για τον μέσο ηλίθιο θέματα, κάνει τον ακροατή να βγάζει τα περιττώματα του από τα αυτιά!

“Μα δεν έχω πλοκάμια...”

- Ο Καρχαρίας για το Πλοκάμι του Καρχαρία

“Καλά, ναρκωτικά παίρνεις; ”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Καρχαρία.

[επεξεργασία] Τα μέλη

Το Πλοκάμι αποτελείται από τον αστρονομικό αριθμό των 2 ( ναι...δύο! ) ατόμων. Τον Τάκη (φωνητικά) και τον Τάκη (μουσική). Τα μέλη είχαν πρόβλημα στο να εκλέξουν φρόντμαν καθώς πάντοτε οι ψήφοι έβγαιναν ίσες. Κατέληξαν λοιπόν στο ότι πρέπει να διώξουν κάποιον και έτσι με δημοκρατικές διαδικασίες, ο Τάκης έπαψε να είναι μέλος. Έπειτα οι υπόλοιποι ένας, θεώρησαν πως χρειαζόταν ένας ακόμα για την μπάντα και γι' αυτό πήραν τον Τάκη ( μετά από εντατική οντισιόν ).

[επεξεργασία] Η Μουσική

Rozkithara.jpg

Επαγγελματικός μουσικός εξοπλισμός υψηλής ποιότητας.

[επεξεργασία] Παραγωγή

Φήμες λένε πως το πρώτο τους άλμπουμ ηχογραφήθηκε σε περιβάλλον Windows Svista χρησιμοποιώντας το περίφημο λογισμικό ηχογράφησης "Περίφημο Λογισμικό Ηχογράφησης" που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν απ' το πατάρι σας. Το αποτέλεσμα ήταν ένας θόρυβος που έμοιαζε με απεγνωσμένη κραυγή εγκυμονούσας κουράδας.

Αφού έγιναν γνωστοί σε όλη την Ελλάδα γειτονιά, αποφάσισαν να το πάρουν πιο σοβαρά. Έτσι μάζεψαν ένα 'μπάτζετ' 10.000 περίπου καφέδων (δωρεά από τα Στάρμπακς) και ξόδεψαν 8.01 ευρώ σε εξοπλισμό ( όπως αυτός της εικόνας δεξιά ). Όλη αυτή η προσπάθεια επέφερε ριζικές αλλαγές στον ήχο του συγκροτήματος αφού μια εκκωφαντική τσιριχτή συχνότητα τρυπάει πλέον τα τύμπανα του ακροατή, υπερκαλύπτοντας έτσι τον προηγούμενο θόρυβο.

[επεξεργασία] Επιρροές

Μπορεί η Σιτ Μέταλ είναι ένα νέο είδος μουσικής, τα μέλη του Πλοκαμιού δεν μπόρεσαν όμως να μην εισάγουν στοιχεία των αγαπημένων τους μουσικών στα δημιουργήματά τους. Στα τραγούδια τους υπάρχουν επιρροές από τους Μαυροσάββατο και την Κοκκινοσκουφίτσα, όπως και κάποιες διαρροές από την βρύση του μπάνιου.

“Το 'χωωω...το 'χωωω...!”

- Ο Μπομπ ο Μάστορας για τις διαρροές.

Παρόλα αυτά, ο Τάκης δηλώνει κατηγορηματικά πως δεν έχει πάρει ιδέες από κανέναν και επικαλέστηκε τον Τσακ Νόρις ως μάρτυρα. Οι Ελληνικές αρχές θέλουν να διαλευκανθεί το θέμα ΑΜΕΣΑ και γι' αυτό ζήτησαν από τους δικαστές να προχωρήσουν την υπόθεση όσο πιο γρήγορα γίνεται. Η δίκη ορίστηκε για τις 30/2/2029.

“Βαδίζουμε με γρήγορους ρυθμούς, όπως πάντα!”

- η Ελληνική Δικαιοσύνη για την υπόθεση του Τάκη.

[επεξεργασία] Οπαδοί (fans)

Όλως παραδόξως το fan club του Πλοκαμιού είναι αρκετά μεγάλο! Το ακριβές νούμερο είναι δύσκολο να υπολογιστεί διότι είναι ακριβό, αλλά οικονομικοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι οπαδοί ανέρχονται γύρω στους "πολλούς".

Περισσότερα στοιχεία έρχονται στο φως καθώς σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση που διεξάγη η Μητροπολιτική Εκκλησία Αθηνών, 2 στους 3 πεθαμένους προτιμούν να ακούνε Πλοκάμι του καρχαρία.

“Η μουσική τους μου έχει αλλάξει την μετά θάνατον ζωή!”

- ένας πεθαμένος για την δημοσκόπηση.

[επεξεργασία] Ρήσεις

  • Ω! έλατο, Ω! έλατο... εμένα μ' αρέσει το πεύκο!
  • Μη μιλάς όταν μασάς ειδικά αν είναι κιμάς, βαρέθηκα να φοράω κράνος.
  • Ο ήλιος καίει για ΄μας τους γκέι!
  • "Σου γαμώ τον κώλο και σου χύνω την μούρη" είναι μια πρόταση που δεν επιτρέπεται να πεις σε τραγούδι!
  • Ο δρόμος του Νίντζα είναι γεμάτος δυσκολίες και γιαούρτι...
  • Ο Νίντζα προστατεύει τους αδύναμους και πλένει τα δόντια του...
  • Τα φρύδια σου είναι ένα.. φρύδι
  • Όταν σε κοιτάώ, το πουλί μου γίνεται μισό...
  • Χριστός ασβέστη..
  • Γιατί όταν κλάνω με μισούνε όλοι;
  • Δεν γαμάω μόνο, Γαμάω και δέρνω.
  • Η φέτα με κατάλληλη διεργασία μπορεί να γίνει λοστός. Μήπως θες μία ανάποδη; ;ηδοπάνα αίμ ςεΘ
  • Το πέπλο του χτες σου φέρνει το σήμερα μέσα από τις στάχτες του πουθενά. Μήπως σου περισσεύει λίγο ψωμί;

[επεξεργασία] Ακούστε το Πλοκάμι Του Καρχαρία να τραγουδάει...

128px-Sound-icon.png Το Πλοκάμι του Καρχαρία τραγουδάει...

έπονται και άλλα...