Το ιδανικό γλήμμα: Πρότυπο και παράδειγμα προς Μίμησιν!

Η παρούσα γραφή (βεβαίως-βεβαίως) σκοπό έχει τη σύνταξη ενός άρθρου το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως παράδειγμα προς μίμηση, γνώσιν και συμμόρφωσιν από τας επόμενας και παλαιοτέρας γενεάς Φρικιπαίδων, παρουσιάζουσα όλα εκείνα τα στοιχεία που καθιστούν εξαίρετον την χρήση της γλώττης και δη του αστεϊσμού, δια τους σκοπούς τόσο της αναπτύξεως του σάιτ, όσο και εν γένει και καθολικώς της ευθυμιστικής λογοτεχνικής δημιουργίας απασών των ανθρώπων της Ελλάδος αλλά και των Ελληνοφώνων και Ελληνοφρόνων (βεβαιώς -βεβαίως). Ο γράφων αυτά τυγάνει ως έχει τιμηθεί με το βραβείον (έπαινον) αστειετερότητος από τας συμπαθάς και εγκύρους διοργανωταί και γραφειοκράται της Φρικηπαιδείας, γεγονός το οποίο αφενός αποζημιώνει τοις κόποις όσο και την ευχάριστην δημιουργικήν προδιάθεσήν μου ινα προσθέσω (μπλα μπλα μπλα μπλα) τον αισθητικόν οβολόν μου εις το ερμάριον της γνώσεως και (μπλα μπλα φλα φλα) μου προσδίδει ένα παραπάνω κύρος και αφορμήν ίνα γράψω τα κάτωθι μετά γενναιότητος και ασφαλείας. Στο προκείμενο (βεβαιώς-βεβαίως). Η παρακάτω δοκιμιακή γραφή ευελπιστεί όπως αξιώσει τας ως άνω αναφερθέντες σκοπούς της. Ζήτω!

Πιθανός τίτλος (του υπέροχου αυτού) δοκιμίου είναι ο, τω ώντι, ευφάνταστος: Ο Χουαν και η Χουανίτα

[επεξεργασία] Η αρχή της ιστορίας

Ο Χουάν Δογιέντο Ντε Λα Πράντα Μούφα Καλντέρο Σε Τι Πιτινίσε κατάφερε και την τελευταία στιγμή διέσωσε ένα μεταλλαγμένο μαντολίνο και τρεις πέρκες που γλίτωσαν από το ματς Αζερμπαϊτζάν-Ελένη Φιλίνη, φιλικό με προπονητές αντιστοίχως τους Σταμάτη Κόκοκόκοκόκοτα και τη Νένα Βενετσάνου. Το Αζερμπαϊτζάν τα βρήκε σκούρα (φανταστείτε πουκάμισα του Ζορό πλυμένα μαζί με μαυρόρουχα). Ο Ηρακλής έκανε ευκολότερους άθλους. Ο Χουάν το αποφάσισε: δε θα δεχόταν πλέον άλλη προσβολή για τη Χουανίτα του, την Αδέσμευτη Μαϊμούθ του Χάους, από την Πτυχιούχα Σκουληκαντέρα της Λησμονιάς! Αφού χόρεψε το Χορό της Βροχής και επικαλέστηκε τη δύναμη του Σώτη Βολάνη(c) και των Απεργών Πιγκουΐνων (μεγάλη η χάρη τους) ορκίστηκε να επαναφέρει την αλήθεια στον Τόπο που Ευωδιάζει χταποδάκι Κρασάτο και Μπαμπουίνο-γιοκελέλε. Αφού λοιπόν προσέλαβε το Zeibek-Fusion συγκρότημα του Γιώργου Νταράλα, τρίδυμου λαϊκού ξάδερφου του Φουαγιέ Τυφλοπόντικα που αυτοκτόνησε έπειτα από παράφορο έρωτα με τη Μητρομανή Κατσαρίδα όταν αυτή έβγαλε για πρώτη φορά τρίχες στο στήθος, και αφού κούρδισε με παχύμετρο τα μόρια στο αρμόνιο του Φλατσάπλα, ντράμερ του σχήματος, ο οποίος είχε μάθει το φλάουτο σε μογγολέζικη death παιδική χορωδία, για να ξεκουράσει το βλέμμα του άρχισε στα "Κιούπια του Τζο" μια μαροκινή μπιρίμπα με το Ζάννη Ματσιαβέλι από τις Μούλες Λασηθίου. Θεώρησε ότι μόνο ο πολιτισμός μπορούσε να επαναφέρει τις ισορροπίες στη γη του, έτσι, άρχισε να παρακολουθεί Master-Class σεμινάρια για τη Ζωγραφική των Windows, με τον τίτλο: "Βάψιμο Πατζουριών" (Windows Paint). Ας εστιάσουμε λίγο στο Χουάν.

[επεξεργασία] Ο Χουάν Πράντα

Ο Χουάν Δογιέντο Ντε Λα Πράντα Μούφα Καλντέρο Σε Τι Πιτινίσε είναι πρώην ναυγοπνίχτης, μίστερ μπόντι, ένας Ντέιβιντ Χάσελχοφ προς το ιριδίζον. Για να καθρεπτιστεί χρειάζεται μια παραλία γυαλί και ο καθρέπτης να έχει μελετηθεί από αρχιτέκτονα. Παρ' όλο που όταν ξύνει το κούτελό νομίζεις ότι απογειώνεται Μπόινγκ, όταν, σπανίως, φωνάζει δεν μπορεί να τρομάξει ούτε το χαρτί υγείας στην τουαλέτα. Η εφηβική αλωπεκίαση κατήντησε το κρανίο του σα κακοφαγωμένο μήλο. Η μύτη του διατρέχει όλο το χρωματικό φάσμα με χαρακτηριστικό το "μελιτζανί της Τοσκάνης" απόρροια κάποιου ανεπανόρθωτου άπερκατ στην τρυφερή νιότη του. Το ευρυγώνιο όσο και οξυγονοκολλημένο, 3D χαμόγελό του, προσεγγίζει τις 360 μοίρες όταν γελάει και γελάει σαν αυτιστικός με χρυσόσκονη στις μασχάλες. Για να του πάρεις το χαμόγελο απ’ το στόμα πρέπει να βάλεις μαγνήτες στα σαγόνια ακόμα κι αν κρατάει χειροβομβίδα κι έχει βγάλει την περόνη. Το πτυχίο του στις Ευρωπαϊκές Σπουδές του είχε εξασφαλίσει μια θέση ως τράνσφερ οδηγός σε ενοικιαζόμενα και ευελπιστεί με το μεταπτυχιακό στην Αγγλία να μονιμοποιηθεί στην τωρινή δουλειά του. Παρ'όλ'αυτά, τα αγγλικά του δεν φτάνουν ούτε για να συνεννοηθεί με ενός μηνός βρέφος απ’ την Υόρκη. Διαθέτει μια τεράστια συλλογή από χειρόφρενα που του μένουν στο χέρι καθώς αγνοεί επιδεικτικά το μεσαίο πετάλι του αμαξιού κάνοντας πλούσιους τους βουλκανιζατέρ. Πλέον εργάζεται ως έφεδρος διορθωτής κειμένων σε απογευματινή εφημερίδα. Η ταχύτητά του στην πληκτρολόγηση είναι 3σελίδες ανά 6.000 ένσημα. Δεν βλέπει μπροστά του αλλά και προς καμία κατεύθυνση. Παραδόξως το οπτικό του πεδίο οξύνεται τάχιστα όταν κοιτάζει την ώρα να σχολάσει ή περνάει πιπίνι. Πατάει σπίτι του μόνο για να σιγουρευτεί ότι είναι στη θέση του. Στο ντύσιμο ομοιάζει της Μόνα Λίζας με μπλου-τζιν. Είναι σκυλάς από θερμοκοιτίδα, διαθέτοντας την πλήρη δισκογραφία, demo, promo και bootleg του Χριστοδουλόπουλου (πρώτη era).

Η σχέση του με τη Χουανίτα Ντολόρεθ Θάντσεθ Ντε λα Χουέντα Γιόβα Μαρία Σερα Τουλίπα Α λΑ Γιάντα Σόρα, η απλώς Χουανίτα Ντολόρεθ Θάντσεθ Ντε λα Χουέντα Γιόβα Μαρία Σερα Τουλίπα Α λΑ Γιάντα, ήταν μια σχέση πάθους και πάθους. Ας μιλήσουμε λίγο για τη Χουανίτα...

[επεξεργασία] Η Χουανίτα (Ντολόρεθ) Θάντσεθ -Ντε λα- Χουέντα Γιόβα [Μαρία Σερα] Τουλίπα Α λΑ Γιάντα! Σόρα

Πρόκειται περί καταναλωτικής φεμινίστριας από το Ανατολικό μπλογκ, που από πολύ μικρή ηλικία πόζαρε ως ζόμπι για πορτρέτα με θέμα τη Νεκρή Στύση. Στην τετράποδη και σαμαρωτή επιμονή της στη χυλόπιτα και το "μα μη!!!" φέρεται να οφείλεται η αύξηση της σεξουαλικής εκμετάλλευσης γυναικών από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Θεωρείται ως η εφευρέτρια του πονοκεφάλου ως μεθόδου απόλυτης αντισύλληψης ενώ αγνοεί επιμελώς την έννοια της λέξεως "ασπιρίνη". Η ίδια ορίζει ως μέντορά της "ανακοίνωσης πονοκεφάλου" την Εύα, κάτι δευτερόλεπτα μετά που από ώμος έγινε άνθρωπος. Πριν απ' την τελευταία, ο πονοκέφαλος αποτελούσε ακόμα άλλη μια πιθανότητα στο σύμπαν ως ένα αντιδαρβινικό ορμονικό ανυπόστατο. Οι αστικοί μύθοι που έχουν αναπτυχθεί από επίδοξους και μάταιους εραστές της ορκίζονται ότι το δολοφονικό ξεφύσημα της αναπνοής της πριν και μετά το "μα μη!!!" στέλνει τον καθένα γραμμή για μπύρες. Η Χουανίτα, φέρεται να περίμενε (πριν το Χουάν Δογιέντο Ντε Λα Πράντα Μούφα Καλντέρο Σε Τι Πιτινίσε) για πολλά χρόνια τον τέλειο, σωστό, πρόστυχο, έξυπνο γοητευτικό λευκό ιππότη με το μαύρο άλογο (στο τετράγωνο Β5) που θα της έσκιζε το κάκαδο (εποχής τυρρανόσαυρου REX) απ' το ίνυομ. Η σχέση της με το ασυνείδητο όσο και δαρβίνιο ένστικτο της μητρότητας εκφράζετε με ηλίθια μουγκρητά σε ΣΟΛ ματζόρε μόλις πετύχει μωρό σε καροτσάκι. Κλινικές νευρολογικές και ψυχολογικές έρευνες έχουν καταδείξει ότι τόσο το IQ όσο και το EQ της σχετίζεται άμεσα με εκείνο το κέντρο που ελέγχει τα τελευταία τιμολόγια γνωστών αλυσίδων ρουχοκαταστημάτων. Τα καλλιτεχνικά και ακαδημαϊκά ενδιαφέροντα της ορίζονται από το πλαίσιο και τις διαφημίσεις μεταξύ Ρουφιάνας Στεφανίδου και Shame Story ενώ φέρεται να έχει καταναλώσει το ένα τρίτο της ζωής της για να βάλει και να βγάλει το καθημερινό make-up για το περίπτερο. Ως εκ τούτου, ο ανεξάρτητος όσο και έγκυρος φορέας πιστοποίησης "ISO900232ΦΤΟΥΚΑΙΒΓΑΙΝΩ" ανακοίνωσε ότι τη την ημέρα που η Χουανίτα (Ντολόρεθ) θα αποφασίσει να αφιερώσει κάτω από 8ώρες στο μακιγιάζ, εκείνος θα καλέσει το CNN να καταγράψει.

...Του μπι κοντινιουντ...

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Απρίλιος 2011)

Αυτό το άρθρο είναι τυφλό. Βοηθήστε το ίδιο να βρει το δρόμο προς τα σχετικά άρθρα λινκάροντας τα εδώ. (Απρίλιος 2011)