Το Χρονοντούλαπο της Ιστορίας

Είναι ένα είδος μαύρης τρύπας, ένα σημείο του σύμπαντος όπου ο χωροχρόνος διαστέλλεται και μέσα σε αυτό πέφτουν όλοι όσοι ήταν πολύ ασήμαντοι ή πολύ άτυχοι για να μείνουν στην ιστορία, κοινώς, τους έφαγε η "μαρμάγκα" (εναλλακτικό όνομα του χρονοντούλαπου), η μαύρη αφάνεια, η μαύρη λησμονιά και λοιπά ποιητικά.

Για να μπει κάποιος στο χρονοντούλαπο της ιστορίας πρέπει ή να πέσει από μόνος του μέσα ή να τον ρίξει με μια στριφογυριστή κλωτσιά ο Τσακ Νόρρις, ή να τον καταραστεί ο Μητσοτάκης ή να τον ρίξουν οι μοχθηροί εξωγήινοι.

Για να βγει κάποιος από το χρονοντούλαπο της ιστορίας είναι πολύ δύσκολο. Πρέπει ή να κάνει συμφωνία με τον Οξαποδώ ή να έχουμε κάποια επέτειο- στην περίπτωση αυτή βγαίνει λίγο έξω ν' αεριστεί και μετά ξαναμπαίνει.

Xronontoulapo.jpg

Tο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Δεινόσαυροι ή "Ζόμπι" είναι αυτοί που από καιρό τώρα έπρεπε να σκονίζονται μέσα στο χρονοντούλαπο αλλά από κάποια συμπαντική ανωμαλία παραμένουν έξω από αυτό. Παράδειγμα: "Το Ρετιρέ", η Ζωζώ Σαπουντζάκη, η Ρούλα Κορομηλά, οι Αδελφοί Κατσάμπα, ο Μικρούτσικος, ο Κωνσταντίνος και η Ελένη

[επεξεργασία] Ενδεικτική λίστα περιεχομένων του χρονοντούλαπου

  • ο Χαριτοδιπλωμένος
  • ο Μιχάλης Ρακιτζής
  • η Άννα Μαρία Λογοθέτη
  • η Αλέξια
  • το "ήρεμα ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης ήρεμα ήρεμα είμαι το θύμα μιας αγάπης"
  • το "το νου σου κύριε οδηγέ γλιστράω στις χειρολαβές"
  • η Macarena
  • το "Ροζ συννεφάκι" (σήριαλ του Μέγα)
  • το "Κλειδί" (σήριαλ του Σιτάρ)

Εσχάτως, το χρονοντούλαπο έχει παραγεμίσει από πρώην παίκτες ριάλιτι, τόσο πολύ, που πέφτει πολύ στρίμωγμα εκεί μέσα και οι αρχικοί του κατασκευαστές (των οποίων η ταυτότητα παραμένει άγνωστη αλλά φήμες εμπλέκουν τον Τζεπέτο και τον Μπομπ το Μάστορα) σκέφτονται να κατασκευάσουν ένα ξεχωριστό ντουλάπι ειδικά για ριαλιτοπαίχτες, όπου πρώτη πρώτη θα καρφώσουν μέσα (για να μην μπορεί να δραπετεύσει με τίποτα) τη Ρούλα Βροχοπούλου.