Το Ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο

Γνωστό και ως θεϊκό ξύλο γιατί αυτού του είδους το ξύλο έδινε ο Θεός στους ανθρώπους όταν πρωτοεμφανίστηκαν σε μία απέλπιδα προσπάθεια να τους μάθει τρόπους αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε..

[επεξεργασία] Ονομασία - προέλευση

Αυτό το ξύλο λεγόταν ξύλο πού βγήκε από τον παράδεισο γιατί όποτε έπεφτε έβλεπε ο "κόσμος" ένα χέρι να βγαίνει από τα σύννεφα και να τους καρπαζώνει όλους. Το χέρι που μούντζωνε ονομάστηκε το θανατηφόρο αριστερό χέρι του Θεού (γιατί το δεξί το έχει ο Μαραντόνα αλλά φήμες τον θέλουν να το έχει δώσει στον Λιονέλ Μέσι).

Σύμφωνα με τον διάσημο φιλόσοφο Τσαλαπετεινό Μαγκούφη δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές από τα υπόλοιπα γνωστά είδη ξύλου όπως το ξύλο της αρκούδας, ξύλο του αιώνα αλλά είναι συνδυασμός αυτών των δύο καί πονάει πολύ περισσότερο. Επίσης από τις μελέτες του Ναβουχοδονόσορα προκύπτει ότι μπορεί να προκαλέσει μόνιμες βλάβες στον εγκέφαλο ή ακόμη και ακαριαίο θάνατο από την πρώτη κιόλας καρπαζιά.

[επεξεργασία] Άτομα που έχουν την δυνατότητα να ρίξουν αυτό το ξύλο ή να το φάνε

Οι μελέτες του Ναβουχοδονόσορα μας έδειξαν επίσης σε ποιες καταστάσεις παρατηρείται το φαινόμενο (παραδείσιο ξύλο) και ποιος μπορεί να το ρίξει. Για να μπορεί κάποιος να το κάνει (αυτό ντε!!!!!!!!!!!) πρέπει να έχει ή είναι ένα από τα παρακάτω:

  1. Τσακ Νόρις ή Θεός.
  2. Πολύ τσαντισμένος.
  3. Ζιντάν (μόνο κατά τη διάρκεια αγώνα και μόνο αν του βρίσουνε τη μάνα).

Αντιθέτως για να μπορεί να φάει κάποιος τέτοιο ξύλο πρέπει να είναι ένα από τα παρακάτω:

  1. Πολύ μα...κας.
  2. Υπερβολικά ενοχλητικός.
  3. Γκέι, ψώνιο και φίλος της πάριδος (ταυτόχρονα!!!!!).
  4. Αθωωτής εγκληματιών και καλός σύζυγος.
  5. Να κάνει μ...κίες στον Τσακ (αυτό παραπέμπει επίσης στον κανόνα 1).
  6. Να βρίσει τη μάνα του Ζιντάν

[επεξεργασία] Διάσημοι παθούντες σε καθημερινή βάση (που δεν έχουν συνέλθει ακόμα)

  1. Εγώ
  2. Εσύ
  3. Αυτός
  4. Κώστας Καραμανλής
  5. Η απόλυτη ελληνίδα Σταρ.
  6. Η απόλυτη ελληνίδα πουστάρ.
  7. Αλέξης Κούγιας (από την γυναίκα του.)
  8. Ο Τάκης στο παγκάκι του Τσακ. (τα 'θελε ο κώλος του γιατί για ένα millisecond τόλμησε να τον κοιτάξει στα μάτια...!)

[επεξεργασία] Άτομα που έχουν ρίξει αυτό το ξύλο

  1. Τσακ Νόρις (τον είχε βιντεοσκοπήσει ο Μάκης να ρίχνει ξύλο σε έναν Τάκη γιατί καθόταν στο παγκάκι του).
  2. Εύη (Τακούνι) Βατίδου (στον πολυαγαπημένο της)
υποσημείωση :ο Τάκης δεν ζει πια ανάμεσά μας