Τούμπα Λίμπρε

Τούμπα Λίμπρε™
Αλκοολούχο Αφέψημα
Τύπος Κρασικοκοειδές
Κατασκευαστής Αυτοσχέδιο
Χώρα προέλευσης Ομόσπονδη Δικτατορία της Φραπεδιάς - Τουμπάι
Περιεκτικότητα Αλκοόλ +\infty
Χρώμα Χρυσόμαυρο μεταλλικό με σπιθουράκια
Παραλλαγές
  • Ρετσίνα Σπράιτ
  • Ρετσίνα Πορτοκαλάδα
  • Ρετσίνα Χυμός Μάνγκο
  • Ρετσίνα Bacardi
  • Ρετσίνα Haig
  • Ρετσίνα με Πετρέλαιο
  • Ρετσίνα Ανοξείδωτη

Ως Τούμπα Λίμπρε™ ορίζεται το αλκοολούχο εκείνο αφέψημα που απαρτίζεται από ρετσίνα κατά το ήμισυ και από κόκα κόλα κατά το έτερο ήμισυ. Η ανάμειξη ρετσίνας (συνήθως Μαλαματίνας, αν και διάφορες εκδοχές περιλαμβάνουν, Ρετσινάκι, Αρετάκι και το χημικό Ρετσίνα Τυρνάβου) με κόκα κόλα προκαλεί απανωτές ηλεκτροχημικές και μοριακές αντιδράσεις με μια μικρή έκλυση νετρονίων και ακτινοβολίας Γάμμα. Πρωτοανακαλύφθηκε όταν κάποιος Παοκτσής τοξικομανής είχε ξεμείνει από κολώνια και δεν έβρισκε τίποτα άλλο να πιει και αποφάσισε να ανακατέψει ρετσίνα με κόκα κόλα.

[επεξεργασία] Επίδραση στον οργανισμό

Μετά το πρώτο μπουκάλι, ο εθισμός στο Τούμπα Λίμπρε™ είναι εμφανής, καθώς ο χρήστης εμφανίζει μια αυξημένη διάθεση να πιει παραπάνω, και στέλνει κάποιον (ποτέ δεν πάει ο ίδιος) στο περίπτερο για να φορτώσει. Είναι άκρως διουρητικό και σε μεγάλες ποσότητες προκαλεί αυτισμό και σύνδρομο του Ανδρέα του Άνεργου. Επίσης έχει παρατηρηθεί, σε σπάνιες περιπτώσεις, ο χρήστης να δείξει σημάδια στερητικού σοκ από τα πρώτα 4 λεπτά που έχει ξεμείνει από ρετσίνες και λεφτά.

[επεξεργασία] Το Τούμπα Λίμπρε™ στην κουλτούρα

Συχνά σε διαδηλώσεις, προβοκάτορες του Άη Λιάκου, των Χρυσών Αυγών και οι Πολέμιοί τους, εμφανίζονται να πετάνε Βόμβες Κωλότοφ σε μπουκάλια που εμπεριείχαν Τούμπα Λίμπρε™. Ο Μπάμπης Νιώτης αφού ανέλαβε το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Πάθησης και Θρησκευμάτων εξέδωσε φιρμάνι πως θα απαγορεύσει την παρασκευή του εν λόγω αλκοολικού αφεψήματος και δήλωσε πως Δεν γνωρίζω κάτι επ' αυτού έμεση παραπομπή στον Ρουσόπουλο που νομιμοποίησε την χρήση του Τούμπα Λίμπρε™ μετά απο συμφωνία με μια offshore του Εφραίμ που είναι η θυγατρική εταιρία της Μαλαματίνας και όλων των ρετσινοειδών.

[επεξεργασία] Ειπώθηκαν μετά απο την χρήση του Τούμπα Λίμπρε™

“Αυτό το πράγμα είναι... χικ... δυναμίτης!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το Τούμπα Λίμπρε™

“Την Κυριακή πρωί πρωί στο γήπεδο όλοι μαζί! ΠΑΟΚ ολέ τρελαίνομαι με Τούμπα Λίμπρε™ φτιάχνομαι!”

- Ανώνυμος Παοκτσής για το Τούμπα Λίμπρε™