Τουρκο-ευρωπαϊκό φλέρτ

[επεξεργασία] Γενικές πληροφορίες

Το Τουρκο-ευρωπαϊκό φλερτ είναι ένα σήριαλ που προβάλλεται στις τηλεοράσεις της Ευρώπης και της Τουρκίας και ως θέμα έχει την ερωτική ιστορία που εξελίσσεται ανάμεσα στην Ευρώπη, και την Τουρκία, δύο κορίτσια με περίεργες σεξουαλικές προτιμήσεις. Το σήριαλ ήδη μετράει πάνω από 40 χρόνια επιτυχούς προβολής και δεδομένου οτι ο σκηνοθέτης είναι ο Φώσκολος, μάλλον θα διαρκέσει ακόμα πολύ.

Το ειδύλλιο περνάει από πολλές φάσεις καθώς τα κορίτσια αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα με την υπόλοιπη κοινωνία που δεν δέχεται εύκολα τη σχέση τους. Η Ευρώπη επίσης έχει ένα περίεργο χαρακτηριστικό: ακούει πολλές εσωτερικές φωνές και δυσκολεύεται να πάρει ακόμα και τις ποιο απλές αποφάσεις, ενώ πολύ συχνά απλά μένει αναποφάσιστη. Η δε Τουρκία, είναι μουσουλμάνα -πράγμα που δυσκολεύει τη σχέση- και έχει έναν πολύ αυστηρό πατέρα, που είναι στρατηγός και μία υπερπροστατευτική μητέρα που έχει τρία ονόματα με αρχικά ΗΠΑ.

Πρόσφατα η δημοτικότητα του σήριαλ αυξήθηκε πολύ λόγω του οτι οι γείτονες και γειτόνισσες της Τουρκίας είναι στα μαχαίρια -Ιράν, Ιράκ, Γεωργία κ.λ.π.-, και η Ευρώπη, που μένει στην πλούσια συνοικία, μακριά από τη φτωχογειτονιά της Τουρκίας είναι αδιόρθωτα κουτσομπόλα και φλερτάρει την Τουρκία εν μέρει για να αποκτήσει πρόσβαση στα μπαλκόνια και τις αυλές των γειτόνων.

[επεξεργασία] Ιστορία

το σήριαλ ξεκίνησε τη δεκαετία του '60 (σε σκηνοθεσία Δαλιανίδη που ήθελε να τονίσει τον απαγορευμένο έρωτα λόγω ταξικών αντίθεσεων της πλούσιας και χίππισας ευρώπης, της φτωχής πλην τίμιας ελλάδας, της ξεπεσμένης αριστοκράτισας και παμπόνηρης τουρκίας και ενός άτυχου αλλά επίμονου κοριτσόπουλου της κύπρου ), όταν η Τουρκία ζήτησε από την Ευρώπη να τα φτιάξουν, και τα δύο πολύ νεαρά τότε κορίτσια εισήχθησαν στη διαδικασία που τώρα ονομάζεται πολιτικός λεσβιανισμός, χωρίς να ξέρουν καλά-καλά τι είναι. Μέχρι τότε είχαν μόνο εμπειρίες πολιτικού αυνανισμού. Ακολουθεί μία πορεία ανά τις δεκαετίες όπου το ζήτημα μένει στο χαζο-γυμνασιακό έρωτα και πρώτη φορά το '80 η Τουρκία ζητά την Ευρώπη σε γάμο. Όμως στο μεταξύ οι εσωτερικές φωνές που ακούει η Ευρώπη αυξάνονται από 6 σε 12 και κάνουν το όλο ζήτημα πολύ δύσκολο. Επίσης το γεγονός ότι η εσωτερική φωνή της Ελλάδας της λέει συνέχεια να μην δεχτεί την πρόταση από τότε που η Τουρκία χαστούκισε την φίλη της, την Κύπρο και η κατηγορηματική άρνηση του πατέρα της Τουρκίας να δεχτεί οποιαδήποτε παραχώρηση σε οτιδήποτε σχετικό δυσκολεύει τα πράγματα και άλλο.

Στα τελευταία έτη, (την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Φώσκολος, εξού και το ευφάνταστο σενάριο με βιασμούς, απαγωγές, δολοφονίες κτλ) το σήριαλ απέκτησε σασπένς καθώς η Ελλάδα συμφώνησε να πει στην Ευρώπη οτι και να δεχτεί την Τουρκία, δεν θα γίνει τίποτα τρομερό, αρκεί να βάλει όρους οτι θα ζητήσει συγνώμη από την Κύπρο και θα την αφήσει να παίζει στην αυλή της με τα καραβάκια και τα αεροπλανάκια της, καθώς και να σταματήσει να κακολογεί την εσωτερική φωνή της Ελλάδας. Ακόμα πιό πρόσφατα, η Τουρκία αποφάσισε να αφήσει την Κύπρο να παίζει σε μία μικρή γωνία της αυλής με καραβάκια μόνο, προκειμένου να μεταπείσει την Ευρώπη να την παντρευτεί. Το παράδοξο είναι ότι η Τουρκία, από τότε που χτύπησε την Κύπρο, δεν αναγνωρίζει την ύπαρξή της. Επίσης, μερικές φωνές της Ευρώπης μιλούν για ασυμβατότητα θρησκειών, περιπλέκοντας την υπόθεση ακόμα περισσότερο.

Προς το παρόν: (Σε σκηνοθεσία Χριστόφορου Παπακαλιάτη, εξού οι ομοιότητες με το παρελθόν)ο πατέρας εξακολουθεί να αρνείται παρά της επικλήσεις της μητέρας προς την Ευρώπη καθώς και να συνεχίζει να αγοράζει μοντέλα αεροπλάνων κ.λ.π. σε σημείο που να χρεοκοπεί την οικογένεια, οι εσωτερικές φωνές της Ευρώπης διαφωνούν όπως πάντα, η Τουρκία προσπαθεί να κοροϊδέψει την Ευρώπη με μικροπαραχωρήσεις χωρίς πραγματική σημασία και το σήριαλ συνεχίζει.

Μελλοντικα επισόδεια. Στην επόμενη πενταετία, την σκηνοθεσία θα αναλάβει το δίδυμο Ρώμας/ Χατζησοφιά που θα μας χαρίσει στιγμές απείρου χαβαλέ και εκατοντάδες καλοκαιρινές επαναλήψεις. Η σειρά θα μετονομαστεί σε "Οι μεν και ο δεν" εννοόντας τις δύο γειτόνισες ευρώπη & τουρκία. Το σενάριο θα κινηθεί στο γνωστό μοτίβο δηλαδή την τουρκία να ραδιουργεί για να κερδίσει τον έρωτα της ευρώπης, την κύπρο να τρώει σφαλιάρες στα μουλωχτά και την ελλάδα να το παίζει ζέστη-κρύο με λέγοντας "ναι μεν αλλά δεν".

Είναι να μην μπλέξεις με γυναίκες.... Υ.Γ.η σειρα θα τελιωνει το 2030