Τοτός

“Θα τον πηδούσα αν δεν ήταν τόσο χαζός..”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Τοτό.

“Μόνο το σύμπαν και η ηλιθιότητα είναι άπειρα. Για το δεύτερο είμαι σίγουρος μόλις γνώρισα τον Τοτό.”

- Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Τοτό.

Ο Τοτός ήταν ένα καημένο παιδάκι, το οποίο μάλλον είχε ψυχικά προβλήματα και όλοι το εκμεταλλεύονταν γελώντας με τις βλακείες που είχε κάνει στην σύντομη ζωή του, προτού το πατήσει τραίνο. Πληροφορίες οι οποίες αναφέρουν ότι τη στιγμή του ατυχήματος προσπάθησε να σώσει τη μικρή Αννούλα κρίνονται περίπου ανακριβείς. Τώρα ο Τοτός έχει μετεμψυχωθεί στον γνωστό μας George Bush και μας εκδικείται όλους κάνοντας πάλι βλακείες. Πατέρας του ήταν ο Κύριος Προκοπίου και μάνα του η κυρα-Κώσταινα απ'το χωριό.

Φήμες λένε πως το πραγματικό όνομα του Τοτού είναι Κουμπούρας Μπουμπουνάρας. Καθώς είναι κουμπούρας στα πάντα (μυαλό,εμφάνιση κ.τ.λ), και κυκλοφορεί με το ψευδώνυμο tolis20. Η βρώμα του είναι αξιομνημόνευτη καθώς την χρησιμοποίησε ο Αδόλφος Χίτλερ τον καιρό που δούλευε σαν ψήστης σε μια περιοχή αποκαλούμενη Άουσβιτς για να αναισθητοποιεί τα θύματά του.
Αυτό μας υποψιάζει ότι ο tolis20 (για τους γνωστούς) ή Τοτός υπάρχει από τότε που δημιουργήθηκε η βρώμα.
Επίσης αξιομνημόνευτη είναι και η ανυπαρξία του εγκεφάλου του. Αν και γι αυτό δεν φταίει ο Τοτός αλλά ο Τσακ Νόρις (Ο Τοτός του ζήτησε αυτόγραφο και επειδή μύριζε ο στόμας του "έφαγε" μια στριφογυριστή κλωτσιά στα μούτρα με αποτέλεσμα την διάλυση του εγκεφάλου του). Συνέπεια αυτού ήταν η δημιουργία καυστικών σχολίων και ανέκδοτων εις βάρος της αφέλειας και της (μη υπάρχουσας) εξυπνάδας του Τοτού.

[επεξεργασία] Συγγενείς και Φίλοι

Από χειρόγραφα των Ελ γνωρίζουμε πληθώρα στοιχείων σχετικά με την καταγωγή, την οικογένεια, τους φίλους, το περιβάλλον και την καταγωγή του Τοτού.

Ο Τοτός είναι πρώτος ξάδερφος του Κωστίκα και του Γιωρίκα.

Οι φήμες για την Ποντιακή καταγωγή του διαψεύδονται ξεκάθαρα στα απομνημονεύματα του ΜΙΚΡΟΥ ΕΛ. Ωστόσο, υπάρχει πιθανότητα το όνομά του να μην είναι πραγματικό, αλλά ψευδώνυμο, επειδή είναι θερμός υποστηρικτής και έχει παρευρεθεί σε όλες σχεδόν τις συναυλίες του συγκροτήματος "Toto".

Η μητέρα του Τοτού φημολογείται ότι ήταν ψυχοπαθής. Ακόμη ότι τρέλανε τον πατέρα του και για αυτό μόλις γεννήθηκε ο Τοτός δέχθηκε πολλά χτυπήματα στο δόξα πατρί από τον Cris "The Psychokiller" (το όνομα του πατέρα του) και έχασε εντελώς τα λογικά του.
Σήμερα η σχεσή με τον πατέρα του ειναι θαυμάσια.

[επεξεργασία] Γνωρίζατε ότι....

.....Ο πραγματικός λόγος για τον οποίο έφαγε τη στριφογυριστή κλωτσιά ο δύσμοιρος Τοτός (η βρώμα ήταν η αφορμή) ήταν γιατί ο Τσακ αποφάσισε ότι ο Τοτός στα ανέκδοτα ήταν πολύ ξεπερασμένος και ήταν καιρός κάποιος να τον διαδεχτεί. Ο Τσακ δεν γνώριζε τότε ότι η δόξα του θα είναι έντονη αλλά σύντομη και ότι δεν θα του την έκλεβε άλλος παρά ο Μάκης (υπάρχει και σχετικό ντοκουμέντο σε dvd).

Κατά κοινή ομολογία όμως, Ο Τοτός θα ζει για πάντα μέσα στις παιδικές καρδιές μας.

[επεξεργασία] Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΤΟΥ