Τοστ

Το τοστ,ή αμφίψωμο στην γλώσσα των ΕΛλήνων, είναι η υπέρτατη τροφή, ο λουκουμάς των θεών. Mητέρα του είναι η Τοστιέρα και πατέρας του ο Τώστας. Πριν αρκετά χρόνια παρέδωσαν την μυστική συνταγή στους ανθρώπους ως ένδειξη σεβασμού προς το είδος. Πρόσφατες επιστημονικές έρευνες έδειξαν πως το τοστ είναι η ανώτερη αρχή που κυβερνά το σύμπαν και όλο και εξαπλώνεται καθώς είναι ο πρόγονος των χάμπουργκερ, και των τσηζΜΠΟΥργκερ.

[επεξεργασία] Παρουσία στην ιστορία

Το τοστ εμφανίζεται παντού μεσα στην ιστορία από τα αρχαία χρόνια. Ήδη η πολιορκία της Τροίας έγινε για ένα τοστ το οποίο έκλεψε ο Πάρις Χίλτον από τον Αγαμέμνωνα. Καθώς οι Πέρσες έφευγαν ένας τύπος είδε τον Πάρις να τρώει το τοστ και φώναξε "Τρώει τοστ! ΠΟΛΕΜΟΣ". Κάποιος παράκουσε κι έτσι έμεινε στην ιστορία ως ο Τρωικός πόλεμος.

Υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα τα οποία βαριέμαι να γράψω κι έτσι θα αναφερθώ σε κάτι πιο σύγχρονο,στον Αδελφό Χίτλερ. Ο Αδελφός Χίτλερ ήταν νοσοκόμος σε ένα νοσοκομείο (εξού και το Αδελφός) στο οποίο ήρθαν κάποιοι Εβραίοι να νοσηλευτούν. Όταν ο Αδελφός τους έδωσε τοστ για να φάνε δεν τους άρεσε, κι αυτός εκνευρίστηκε. Από τότε μάζεψε κι άλλους και με σήμα την στραβωμένη κόρα του ψωμιού για τοστ έπαιρναν τους Εβραίους και τους πήγαιναν σε φούρνους για να φτιάξουν τοστ, έτσι θα αναγκάζονται να τρώνε μόνο τοστ. Φήμες θέλουν τον Αδελφό να συνεργάζεται με τον Μουτσολίνι (Ιταλό μούτσο) για την δημιουργία της πρώτης μακαρονάδας-τοστ. Επίσης το τοστ ήταν, είναι και θα είναι σωτήρας της ανθρωπότητας! Όταν με το όνομα Φρόντοστ πέταξε την βέρα του Σάουρον στο πηγάδι έσωσε τους κοντούς, τους αυτιάδες, τους τριχωτοπάτουσους, τους ανθρώπους και πολλούς άλλους.

[επεξεργασία] Παρουσία στην καθημερινότητα

Το τοστ ως έννοια και οντότητα είναι άμεσα συνδεδεμένο μέσω subliminal μηνυμάτων με όλη την καθημερινότητα. Υπάρχει σε συγκροτήματα "Paradise Tost", σε παιχνίδια "Army Of Tost", σε στεροειδείς ορμόνες που ανήκουν στην ομάδα των ανδρογόνων "τεστοστερόνη", σε συνηθισμένες φράσεις "Το στανιό μου μέσα", σε δημοφιλή τραγούδια "Ο Αετοστ πεθαίνει στον αέραααααα, ελεύθερος και δυνατοστ" και το γνωστό "Knocking on heaven's tost" των Guns and Roses, σε αρίθμηση αρρένων "Πρώτοστ, δεύτερος, τρίτοστ, τέταρτοστ, πέμπτοστ, έκτοστ και ούτοστ καθεξής.

[επεξεργασία] Το Τοστ στην θρησκεία

Τοστ φημολογείται πως ήταν το πρωτο γεύμα του Ιησού, του Βούδα, του Μωάμεθ και του Κώστα. Οι 3 πρώτοι μετά από το τοστ είχαν επική αναλαμπή και θέλησαν να πουν παντού για την τοσταϊκή θρησκεία, ο τέταρτος απλά ζήτησε κι άλλο.

[επεξεργασία] Το Τοστ στον αθλητισμό

Πριν από κάθε αγώνα όλοι οι αθλητές τρώνε ένα τοστ, με σκοπό να αποδώσουν καλύτερα. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο θεωρείται ντόπα και απαγορεύεται.

[επεξεργασία] Το Τοστ στην θάλασσα

Αν ποτέ κάνετε καταδύσεις και πεινάτε, πηγαίνετε στον Βυθό του Τόπλες όπου ο Μπομπ ο Σουγιάς σερβίρει μια διασκευή του τοστ, την "Πάτυ η πιο όμορφη ιστορία".

Άλλες γλώσσες