Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια

“Το τσιουάουα!”

- Έφη Σαρρή για το νιαούρισμα

“Να νιαουρίζει κανίς ή να γαβγίζει; ”

- Σαίξπυρ στο έργο "Ζώα που φιλά ο Άμλετ" για τα κανίς

Το τι κανει νιάου νιάoυ στα κεραμύδια αποτελεί μείζον ερώτημα για την επιστήμη από τότε που ανακαλύφθηκε (όχι η επιστήμη -ζώον!- το κεραμύδι!) Η απάντηση σε αυτό το φαινομενικά εύκολο ερώτημα κάθε άλλο παρά απλή είναι. Ο απλός συνειρμός δίνει απάντηση στον ισχυρισμό πως πρόκειται για κάποια γάτα, ο λογικός συνειρμός όμως θα' πρεπε να μας οδηγήσει να αναρωτηθούμε "τι εστί κεραμύδι;". Την αξία αυτού του ερωτήματος την καταλαβαίνουμε αν ανατρέξουμε σε ρήσεις ανθρώπων που προσπάθησαν ανεπιτυχώς να το απαντήσουν. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά τα παρακάτω λόγια σοφών ανθρώπων:

“Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!”

- Αριστοτέλης για να βάλει τιμωρία στον Μ. Αλέξανδρο

“Και όμως κάποιος είναι εκεί πάνω στα κεραμύδια!”

- Γαλιλαίος Γαλι...λέει για την ύπαρξη γλώσσας που μιλάνε οι γάτες

“Όχι μόνο δεν υπάρχει κανείς ... αλλά νιαουρίζει κιόλας...”

- Άλμπερτ Αϊνστάιν για να μην νιώθει άσχημα για την αποτυχία να λύσει το απροσδιόριστο του όρου "κεραμύδια"

Πολλοί μάλιστα και από τους προαναφερόμενους έπειτα από χρόνιες προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος τούτου, απογοητευμένοι τα παράτησαν. Ωστόσο, ανακάλυψαν τις ταράτσες, ως ένδειξη διαμαρτυρίας! Από τότε το ανθρώπινο γένος υποφέρει από υγρασία...

[επεξεργασία] Έρευνες

Φήμες θέλουν πίσω απ' όλο αυτό να κρύβεται ο παμπόνηρος Τσακ Νόρις... Τα βράδια "λένε" ότι ανεβαίνει στις σκεπές ντυμένος σαν γάτα, σκύλος, παπαγάλος, μαϊμού, πρωθυπουργός, Μπίλι Γκέιτς κλπ. ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ. (Γι'αυτό προσοχή!!!)

Ας μην τρομάζουμε τον κόσμο όμως με λαϊκούς μύθους...(που να πω την αλήθεια φαίνονται ορθοί ....για να μην τα βάζουμε και με τον Τσ_κ Νόρ_ς)

Από επιστημονική σκοπιά και κάνοντας φιλοσοφική ανάλυση λέγω...βεβαίως βεβαίως....ανάλυση της δοθείσας φράσης γνωρίζουμε μόνο ένα πράγμα σίγουρα...ότι :

Ο Τσακ Νόρις δεν έχει πολλά νεύρα ...γιατί αλλίως θα έπαυε αυτό το κάτι να κάνει "Νιάου Νιάου".

Επίσης κυκλοφορούν οι φήμες ότι τα βράδια, ζώα (κυρίως σκυλιά) ανεβαίνουν στις στέγες, και μιλάνε ξένες γλώσσες, ιδιαίτερα την γλώσσα της γάτας. Ένας-δύο, γνωστοί επιστήμονες μελέτησαν αυτήν την πιθανότητα, και δεν τους φάνηκε και τόσο απίθανη. Ο Γαλιλαίος και ο Νεύτωνας ανακάλυψαν ότι τα ζώα μελετάνε ξένες γλώσσες. Οι πιο διαδεδομένες κατ'εκείνους ήταν η γλώσσα της γάτας και των πτηνών. Δεύτερη ερχόταν εκείνη την εποχή η γλώσσα των σκύλων. Όμως, δεν τους πίστεψε ο λαός, και έτσι οι θεωρίες περί νοημοσύνης των ζώων παρέμειναν στο ράφι για αιώνες. Μέχρι τώρα βρίσκονται στη χαμένη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας και υπάρχουν στοιχεία - αποδείξεις που μιλάνε για τα ομιλούντα ζώα, στον πύργο της Βαβέλ.

[επεξεργασία] Συμπεράσματα

Η Γάτα του Σρέντινγκερ μπορεί να βρίσκεται στην στέγη. Μπορεί και όχι. Άρα λοιπόν και μετά από επίσκεψη του Γλωσσολογικού ινστιτούτου ξαναρωτάμε "τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια"; Εμμμμ μη με βλέπεις δεν έκανα τίποτα.. Η γάτα σου θα σε κοροϊδεύει πάλι αναγκάζοντας σε να κοιμηθείς πάλι στη στέγη. Πως λέγανε αυτό το Ρώσο που έκανε πειράματα σε σκύλους Πάβλοφ νομίζω.. λέτε να τους έκανε αλλαγή φωνής και από τότε οι άνθρωποι να μπέρδευαν το τι νιαουριζει τελοσπάντων στις στέγες; Ένας Θεός ξέρει... Εγώ μονάχα ένα γάτο ξέρω να νιαουρίζει και αυτός παπουτσωμένος ήτανε. Πω πω, πως είναι οι γάτες όταν θέλουν να είναι το κέντρο του ενδιαφέροντος, στα πρήζουνε και θες να τις κλωτσήσεις, μέχρι θανάτου καλύτερα, μήπως και ησυχάσουν αυτές οι ταράτσες.