Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας είναι δημιούργημα του Ιησού Βοσκού (ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ) ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι υπήρχε από πάντα καθώς το ανάγλυφο των εκάστοτε προέδρων ήταν σχεδιασμένο στις σπηλιές των Ίνκας το 3000 π.χ.
Η δομή του και ο τρόπος λειτουργίας του προκαλεί τρόμο και εμετό ακόμα και στους πιο καταρτισμένους μάνατζερ καθώς πολύ απ'αυτούς σκίζουν τα πτυχία τους και αρνούνται να ασχοληθούν ξανά με την διοίκηση. Μια μέρα στο Τ.Ε.Ε θα σας πείσει. Στην ουσία το Τ.Ε.Ε φτιάχτηκε μόνο για τους Μπετατζήδες πράμα που προκαλεί εντάσεις μεταξύ των μηχανικών. Το Τ.Ε.Ε αναγνωρίζει μόνο το ΕΜΠ ως Πολυτεχνείο (αφού έχουν κοινές λειτουργικές πατέντες) και μετά βίας αναγνωρίζει τα υπόλοιπα Πολυτεχνεία ως Πολυτεχνεία.

Πρόεδρος του Τ.Ε.Ε είναι ο περίφημος Περίανδρος Πώποτας (γνωστός καί ως "νομός ευρυτανείας πρωτέυουσα") καθώς με πίστη στις παραδόσεις ο δημαρ.. ούπς ο πρόεδρος μας διατηρεί ακόμα τα βασιλικά διατάγματα του '34 (τα οποία διέπουν τα ΕΔ των μηχανικών μέχρι σήμερα).

[επεξεργασία] Νέοι μηχανικοί !

Οι νέοι μηχανικοί θα γραφτούν και αυτοί στο Τ.Ε.Ε (για να έχουν την ρετσινιά του μηχανικού) ελπίζοντας ότι θα εκπονήσουν κάποια μελέτη. Στην συντριπτική πλειοψηφία τους παίρνουν το μπούλο και όχι μόνο μελέτες δεν κάνουν αλλά τρώνε στη μάπα το αγγούρι με τις εισφορές (κάτσε απάνου !!!!).
Στην συνέχεια αναθεματίζουν την ώρα και την στιγμή που έγιναν μέλη του Τ.Ε.Ε και είτε γίνονται ψήστες και πλύστρες είτε φεύγουν για το εξωτερικό ώστε να μεταδώσουν τον μικρόβιο της μαλακίας τους εκεί.

[επεξεργασία] Όσοι δεν γράφονται στο Τ.Ε.Ε

Οσοί δεν γράφονται στο Τ.Ε.Ε είναι είτε στον κόσμο τους είτε δεν πήραν ποτέ πτυχίο είτε βρήκαν κάποιο κορόιδο να βάζει υπογραφές. Οι τελευταίοι θα ζουν πάντα με τον φόβο μην γίνουν καρφωτοί από κάποιον άλλο κακομοίρη μηχανικό που θα ψάχνει με κάποιον τρόπο να τα οικονομίσει.

[επεξεργασία] Μηχανικοί Τ.Ε

Ο φόβος και ο τρόμος γνωστοί και ως "μακριά από εμάς" οι μηχανικοί που μέσω της μεθόδου του ΠΡΟ-ΠΟ βρέθηκαν σε κάποιο Τ.Ε.Ι "Τάδε Μηχανικών Τ.Ε" είναι οι εντελώς ξεχεσμένοι από την διοίκηση του Τ.Ε.Ε Μηχανικοί. Τι υπάρχουν τι δεν υπάρχουν το ίδιο και το αυτό. Η φυλή "Μηχανικοί Τ.Ε" (ή με λίγα λόγια όσοι δεν πέρασαν Πολυτεχνείο) απαρτίζεται από αδικημένους μηχανικούς που νομίζουν ότι το Τ.Ε.Ε είναι κάποιο είδος Μασονίας που διοικεί όλο το σύμπαν. Βεβαίως η πραγματικότητα είναι ότι οι μηχανικοί Τ.Ε είναι πιο επιλέξιμοι στην αγορά εργασίας με αποτέλεσμα όταν βρουν δουλειά να γράφουν στα @@@ τους το κάθε Τ.Ε.Ε και να ξεχνούν τον φραπεδοειδή αγώνα που έριξαν στον καναπέ και στην καρέκλα.

[επεξεργασία] Το Τ.Ε.Ε σε λιγα χρονια

Στο μέλλον το Τ.Ε.Ε θα κυνηγάει τους μηχανικούς (Π.Ε, Τ.Ε και ότι άλλο) με το ντουφέκι καθώς όλο και περισσότεροι μηχανικοί την κάνουν για το εξωτερικό. Το κράτος βέβαια έχει μεριμνήσει και όταν το Τ.Ε.Ε κλείσει το Τ.Ε.Ε θα μετατρέψει τις εγκαταστάσεις του σε κωλόμπαρο.

[επεξεργασία] Η σχέση Τ.Ε.Ε - Φραπέ

Μια αχώριστη και αιώνια (όπως καί το ίδιο το ΤΕΕ) σχέση (αγάπης) υπάρχει μεταξύ τού Τ.Ε.Ε και του εθνικού ποτού. Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τής Γραμματείας και κατά καιρούς ποιητής κυρ Μπομπ ο Μαστο(υ)ρας:

"Μέρα χωρίς φραπέ ίσον (=) μέρα χαμένη"

[επεξεργασία] Τρόπος επικοινωνίας Τ.Ε.Ε

Μεταξύ μελών/εργαζομένων

  • Τώρα. Είμαστε. Εδώ (ηχογραφημένο μήνυμα όταν κάποιος παίρνει τηλέφωνο ώστε να μην περιμένει σαν τον μαλάκα)
  • Τι. Εννοείς. Επίκουρε; (όταν ένας επίκουρος προσπαθεί να συνεννοηθεί)
  • Τυρόπιτες. Εδώ. Έχει; (όταν κάποιο μέλος πεινάσει)
  • Τρομπέτεεεεες. Έπιπλαααα. Επικεφαλίδεεεες (όταν ένας πλανόδιος περνάει έξω από τα γραφεία του Τ.Ε.Ε)

Mεταξύ της Γραμματείας καί του φουκαριάρη που προσπαθεί να εξυπηρετηθεί

  • Τώρα. Είστε. Εκεί; (προσπάθεια τού φουκαριάρη)
  • Τώρα. Είστε. Εκεί; -//-
  • Τώρα. Είστε. Εκεί; -//-
  • Τώρα. Είστε. Εκεί; -//-

Όπως γίνεται αντιληπτό ο κώδικας επικοινωνίας είναι αυστηρά καθορισμένος ώστε να υπάρχουν τα αρχικά Τ.Ε.Ε! Αν κάποιο μέλος - εργαζόμενος - φουκαριάρης δεν καταφέρει να εκφράσει την επιθυμία του βάση των τριών αυτών γραμμάτων τότε λιθοβολείται για παραδειγματισμό αφού πρώτα υποστεί το μαρτύριο της σταγόνας.