Τελλάς on-line-X

Stop hand Νομίζεις ότι είναι αστείο, ρε αλήτη;
Dirty Harry
Ξέρω τι σκέφτεσαι: έκανε 6 διαγραφές, ή μόνο 5;
Να σου πω την αλήθεια, κι εγώ πάνω στην αναμπουμπούλα
έχασα το λογαριασμό. Αλλά όταν γράφεις αυτές τις σαχλαμάρες,
πρέπει να αναρωτηθείς: αισθάνομαι τυχερός; Λοιπόν,
αισθάνεσαι τυχερός, αλήτη; Τσακίσου να το ξαναγράψεις,
πριν σου τινάξω το άρθρο στον αέρα με το 44άρι Magnum μου!

Τελλάς on-line-X είναι μια εταιρία ηλεκτρισμού που βρίσκεται σε πόλεμο με την ΔΕΗ εξαιτίας των περιστεριών και του Άγιου Βασίλη.
Η ΔΕΗ υποστηρίζει ότι τα περιστέρια χρησιμοποιούν τα δικά της καλώδια για να ξεκουράζονται τα Χριστούγεννα.
Την ίδια ώρα η αντίπαλη εταιρία υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί ταχυδρομικά περιστέρια για την μεταφορά των Χριστουγεννιάτικων μυνημάτων των πελατών της και η χρήση των καλωδίων της ΔΕΗ καθυστερεί σημαντικά τον χρόνο μετάδοσής τους.

[επεξεργασία] Ο πόλεμος άρχισε

Βλέποντάς το αυτό η Τελλάς ονλάιν - Χ, σκέφτηκε να απαγάγει τον Άγιο Βασίλη και να τον ποτίζει Κόκα Κόλα με πρωκτόζουμο μέχρι να υπογράψει την 'Συνθήκη της Ειρήνης των Ατζέκων', η οποία έλεγε κατά γράμμα:
«ΒΟΗΘΑΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ της Κόκα Κόλα δια θαλάσσεως Stop
«O Χριστός πάτησε στον Ταΰγετο και έδωσε στον Βλαδίμηρο τις 10 Εντολές του Κάμα Σούτρα Stop

Έτσι ο (ερυθρόλευκος) Άγιος Βασίλης αναγκάστηκε να διαφημίζει αιώνια την Κόκα Κόλα (ή μήπως είναι τυχαίο?)

Η Τελλάς Ονλάιν - Χ τότε αποφάσισε να σκοτώσει τον Michael Jackson γιατί διαφήμιζε την Pepsi...έτσι πλήρωσε τον Τσακ Νόρρις να πιει 5 κουτάκια Κόκα Κόλες και από τις παρενέργειες γράφτηκε στην Συγχρονισμένη Κολύμβηση ΑθηνώνTenningður á Ñejica ú Traveciò Ecuñérial και πάνω στην επήρεια σκότωσε τον Michael Jackson.

Η Τελλάς Ονλάιν - Χ δεν ήταν ευχαριστημένη, ήθελε αιματοχυσία για να εκπληρώσει την 'Προφητεία της Κόκα Κόλα'..έτσι αφού είχαν πιεί όλα τα αποθέματα της 'Αποθήκης Κόκα Κόλα' είδαν μια νεράιδα με την φάτσα του Γκουσγκούνη που έξυνε το πηγούνι του λέγοντας "τους βεντούζα αδερφέ μ', βεντούζα".
Τότε ξύπνησε ο άλλος τους εαυτός και γίνανε Diseptigon (Transformers).

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Απρίλιος 2011)