Τα ζαίμια ( παστιτσιο ζαϊμάι )

Τα ζαΐμια : Πρόκειται για τον πιο γνωστό ανά τον κόσμο διαγωνισμό μαγειρικής που οργανώνεται ανά 2 χρόνια (since 1994π.Χ) στο κουτούκι του Ζαϊμάι προς τιμήν του μέγιστου παστιτσατόρα ΑΛΜΠΙΟΝ ΖΑΙΜΑJ ... Εκεί γίνονται πολλές επιμέρους δοκιμασίες αλλά η κυριότερη όλων είναι ο διαγωνισμός : ΖΕΣΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ (ο κάθε διαγωνιζόμενος προσπαθεί να προσεγγίσει με την τεχνική "ζαϊμιών" την κατάλληλη γεύση του ζεστού παστίτσιου έτσι ώστε να ικανοποιεί όλ
Asdasd.jpg

του μερακλή το βίτσιο είναι το ζεστό παστίτσιο

ους τους μερακλήδες .. Νικητής όποιος ικανοποιήσει περισσότερο τον ΜΕΓΑ-ΖΑΪΜΑΙ ...

[επεξεργασία] Η Περίοδος του πολέμου:

Και όμως μετά από εκατοντάδες χρόνια αρμονικής συμβίωσης περεμετιανών ζαΐμηδων και Ελ ξέσπασε τρομερός πόλεμος στη Μέση Γη καθώς ένας ανερχόμενος Ελ-παστιτσατόρας διαμαρτυρήθηκε για την μη έγκριση της καινούργιας ριζοσπαστικής του συνταγής για παστίσιο τύπου Ζαϊμάι στον διαγωνισμό ΖΑΪΜΙΑ 392μ.Χ ...Οι κριτές (απόγονοι του Μέγα Ζαϊμάι) έκριναν σκόπιμο να μην αλλάξουν την επί αιώνες κλασική γεύση του μερακλίδικου παστίτσιου και απέκλεισαν τον ανερχόμενο Ελ-παστιτσατόρα (λεγόταν πως ήταν ο κορυφαίος των Ελ και ίσως κάποτε να προσέγγιζε τον Μέγα Ζαϊμάι) και αυτος ως Ντίβα κατέφυγε σε εξώδικα (βλ. Παπούστης) και δικαστήρια (βλ. Κούγιας) .. Η έκβαση του πολέμου ήταν νικητήρια για τους Ζαΐμηδες καθώς μια νύχτα πριν την Τελική μάχη 2-3 τολμηροί νέοι ξέφυγαν από το στρατόπεδο του Ζαϊμάι και κατάφεραν να τρυπώσουν στις αποθήκες των Ελ και να ρίξουν υπνωτικό σε όλες τις ετοιματζίδικες μπεσαμΕΛ που χρησιμοποιούσαν οι Ελ ... Έτσι την μέρα της μάχης οι Ελ αγωνίστηκαν με ελάχιστες δυνάμεις (αφού δεν είχαν δοκιμάσει "το στερνό παστίτσιο" όπως το αποκάλεσαν εκείνη τη μέρα στο στρατόπεδο) και αφανίστηκαν ... Από τότε έχουμε κυριαρχία Ζαϊμάι και πάνω από όλα ζεστό παστίτσιο για όλους ! :)

[επεξεργασία] Η Μπεσαμέλ (μπεσα+με+ΕΛ ):

(*συνηρημένο) Μπεσαμέλ ονομάζεται η κρέμα που υπάρχει στο άνω μέρος του παστίτσιου. Έλαβε την τελική αυτή ονομασία μετά τον πόλεμο τον ζαΐμηδων ενάντια των Ελ στο περμετι ... Στην περίοδο του πολέμου υπήρξαν κάποιοι μάγειρες γενιάς Ζαϊμάι οι οποίοι έδειξαν εμπιστοσύνη (στην γλώσσα των Ζαϊμάι εμπιστοσύνη=μπέσα) στους καλύτερους μάγειρες των Ελ . Οι γνώσεις και των 2 αυτών παστιτσολαών συνέβαλαν στη δημιουργία της κρέμας ΜΠΕΣΑΜΕΛ (εμπιστοσύνη με τους ΕΛ = μπεσα+με+ελ αργότερα συναιρέθηκε και έμεινε παγκοσμίως γνωστή ως ΜΠΕΣΑΜΕΛ).