Τατόι

Τατόι: Σύνθετη λέξη από το 'τα' που στα μωρουδίστικα σημαίνει 'κοίτα' και την αγγλικανική λέξη 'toy' που σημαίνει 'παιχνίδι'. Για να το κάνουμε λιανά στους ηλίθιους, 'κοίτα το παιχνίδι'.

Το όνομα αυτό δόθηκε και στο καλοκαιρινό ανάκτορο του τέως, πριν αυτός γίνει τέως. Πρόκειται για αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα, γεμάτο πολύτιμα πιάτα, ποτήρια και χέστρες για τους Βασιλικούς κώλους. Περιστοιχίζεται από δασική έκταση σπάνιου κάλλους η οποία όμως θα εξαφανιστεί στον επόμενο γύρο του εθνικού πρωταθλήματος 'Κάψιους Ληγκ'. Οι Κινέζοι μπούκερ δίνουν προγνωστικά 60 - 40 μεταξύ Υπουργού - Ανέμου, υπέρ του υπουργού που είναι περισσότερο μαλάκας άρα ικανότερος για καταστροφές τέτοιου τύπου.

Tatoi1.png

το Τατόι στην χώρα του Ανατέλλοντος Μήλου

Στο Τατόι γινόντουσαν συναντήσεις, χοροί, καλλιστεία σκύλων και υψηλής αισθητικής νυφοπάζαρα. (Το Star channel δεν είχε ιδρυθεί ακόμα για να καλύπτει τις εκδηλώσεις).
Μαζευόντουσαν οι γαλαζοαίματοι και παίζανε τάβλι υπό τους ήχους του κουαρτέτου εγχόρδων 'Ο Γέρακας'.
Μετά ο τέως έφυγε κακήν κακώς γιατί του την έπεσαν κάτι λαμόγια πολιτικοί και καραβανάδες. Καθώς ήταν μεγάλος χέστης, πήρε ότι μπόρεσε από την περιουσία του λαού του και ξεκουμπίστηκε.

Πλέον το Τατόι έχει περιέλθει στην ημιάγρια κατάσταση πύργος - φάντασμα διότι εμείς οι Ελληνάρες είμαστε υπεράνω και δεν έχουμε ασχοληθεί μαζί του. Διατηρεί εντός των τειχών του την παλιά του αίγλη, τα παλιά έργα τέχνης, τα πολύτιμα πιάτα, ποτήρια και χέστρες. Επειδή όμως εμείς δεν τα θέλουμε - είπαμε, είμαστε υπεράνω - μπορεί όποιος θέλει να πάει να τα πάρει.

Φήμες αναφέρουν πως η θλιβερή ιστορία του πύργου ενέπνευσε το Μπραμ Στόκερ να γράψει το Δράκουλα, τη Μαντόνα να κάνει προσφορές για να το αποκτήσει και το Μήτσο να πηγαίνει για πρέφα στο διπλανό καφενείο.