Τατιάνα Στεφανίδου

Η Τατιάνα (Τάτη) Στεφανίδου ισχυρίζεται πως είναι δημοσιογράφος και της αρέσει να την αποκαλούν Όπρα της Ελλάδος αν και όλοι ξέρουμε πως στ' αλήθεια είναι η κουτοπόνηρη και ανοργασμική Κρουέλα της Ελλάδος. Την θαυμάζουν όλοι σχεδόν οι δημοσιογράφοι της τηλεόρασης για τον τρόπο που χειρίζεται ένα θέμα παιδεραστίας την μια μέρα αλλά και την γελαστή καράφλα του Μάρκου Σεφερλή την άλλη. Πρόσφατα η εταιρία επεξεργασίας γάλακτος ΔΙΡΟΛΟ (με έδρα την Αγριλιά Αιτωλοακαρνανίας) χρησιμοποίησε την φωνή της για την διαφήμιση του νέου της προϊόντος: το Τυρί Dirollo. Το γεγονός ότι η Τάτι μπορεί να μιλάει μέσα από την μύτη της συνέβαλλε στην σταδιακή πλύση εγκεφάλου των τηλεθεατών.

[επεξεργασία] Το Έργο Της

Tatiana00:57

Tatiana

Η αφέντρα της κολάσεως έτοιμη να επιτεθεί

Τα τελευταία χρόνια είναι ξετρελαμένη με την εκπομπή που κάνει και έτσι δεν της έχει αλλάξει το όνομα «Αξίζει να μου το δεις, να το ακούσεις και να το χαϊδέψεις» όπως έχει κάνει στις προηγούμενες 53 εκπομπές της όπως: «Φύλλο και φτερό στον άνεμο», «Με το γάντι και το Άβα», «Αποπλάνηση τώρα» κ.α.

Αν και η αλλαγή των ονομάτων των εκπομπών της οφείλεται στις χιλιάδες μηνύσεις που έχει δεχτεί κατά καιρούς για τις εκπομπές της με την αιτία ότι μας καίνε κάθε εγκεφαλικό μας κύτταρο. Αλλά και γιατί παλιότερα έψαχνε τα σκουπίδια των διασήμων και είχε προκαλέσει σκάνδαλο με τα αχρησιμοποίητα προφυλακτικά και τους δίσκους της Νατάσας Θεοδωρίδου (Ξαδέρφη την Νατάτας Τοντορίντο) στα σκουπίδια της Ελένης Μενεγάκη αλλά και τις ζαρτιέρες στα σκουπίδια του τότε πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη.

Τελευταία έχει παρατηρηθεί ότι ανακάλυψε την καινούργια της μυστηριώδη δύναμη να βρίσκει το κλειδί της υπόθεσης στα θέματα της εκπομπής της και όχι μόνο.

[επεξεργασία] Γενεαλογία- Ιστορία

Ανήκει σε ειδική κατηγορία τρωκτικών της Μέσης Γης διότι το συγκεκριμένο είδος κυνηγά 24 ώρες το 24ωρο ενώ τα υπόλοιπα συγγενικά είδη προτιμούν τις νυχτερινές ώρες. Όπλο του είδους αποτελεί η σουβλερή μύτη και όχι τα υπερτροφικά δόντια που απαντώνται στις άλλες κατηγορίες. Φήμες λένε πως, όταν γεννήθηκε ο Σάουρον η μητέρα του τον έκρυψε σε μια σπηλιά και η Τατιάνα τον μεγάλωσε -όχι από μεγαλοψυχία, αλλά επειδή νόμιζε ότι θα τον φάει όταν γίνει πιο ζουμπουρλός-. Τελικά όμως, με το πέρασμα του χρόνου, το αγάπησε το άσχημο αυτό τερατάκι, γι' αυτό και τον μύησε σε κάθε είδους πολεμική τέχνη. Από εκείνη έμαθε τον "σατανικό χορό της λεκάνης που έχει πάθει αγκύλωση" κάτι που είδαμε και εμείς οι κοινοί θνητοί όταν παρουσίαζε το Fame Story.

Έκτοτε η πνευματική της ύλη άλλαξε πολλές μορφές ώσπου γεννήθηκε άνθρωπος σε μια αριστοκρατική οικογένεια με έμβλημά της έναν πυρακτωμένο κώλο. Τίποτα δεν θύμιζε το μακρινό παρελθόν της εκτός από εκείνη την σουβλερή μύτη- κατάλοιπο της εποχής που προσπαθούσε να καρφώσει με αυτή διάφορα αραχνοειδή στην σπηλιά που ζούσε...δίπλα ακριβώς στους βάλτους της Μόρντορ.

[επεξεργασία] Μόρφωση

Το μικρό κοριτσάκι πήγε σχολείο (Αρσάκειο) και διάβαζε-διάβαζε-διάβαζε γιατί ήθελε να είναι η καλύτερη μαθήτρια. Ο καλός τη μπαμπακούλης (που μάλλον δεν γνώριζε το άσχημο παιχνίδι που του είχε παίξει η μοίρα) της είχε αγοράσει ένα πόνυ....ναι!!!!!!!! Τόσο πολύ της είχε αδυναμία...

Παραμένει άγνωστο πώς, αλλά, το χαριτωμένο τετράποδο βρέθηκε απαγχονισμένο, πάνω από μια λίμνη αίματος με φαγωμένα τα δύο του αυτιά.

Τα χρόνια πέρασαν και η Τατιάνα περιπλανιόταν στα εξωτερικά...είναι ακόμα άγνωστο τι ακριβώς έχει σπουδάσει...φήμες λένε πως κατά την διάρκεια της απουσίας της από την Ελλάδα ίσως να έψαχνε να βρει τον Χαμένο Δρυοκολάπτη (ένα φυλακτό -άγνωστο σε πολλούς- που λένε πως μπορεί να σε κάνει αόρατο).

[επεξεργασία] Το Ξεκίνημα

Αφού γύρισε στην Ελλάδα έγινε μέλος του τηλεοπτικού καναλιού που λέγεται Αντέννα (you know...του Μίνωα Κυριακού).

Η μικρή Τατιάνα, μεθυσμένη από ευτυχία δίπλα στο πλευρό του Τέρενς Κουίκ έμπαινε καθημερινά στα σπίτια μας λέγοντας ειδήσεις για φόνους, βιασμούς, ληστείες, σεισμούς κτλ.

[επεξεργασία] Φιλοδοξίες

Τα νέα του ΑΝΤ1 Ident 1999 Κουΐκ - Στεφανίδου00:20

Τα νέα του ΑΝΤ1 Ident 1999 Κουΐκ - Στεφανίδου

η δικαίωση...

Έφτασε όμως η μέρα που το κάρμα της ξύπνησε...το κενό μέσα της άρχισε να φωνάζει. Συγκεκριμένα η κα Σούλα, η καθαρίστρια στον Αντέννα, δήλωσε πως την άκουσε να ουρλιάζει και να καταριέται λίγα λεπτά πριν βγει στον αέρα: "Υπάρχει άλλη σταρ εκτός από μένα εδώ;;;;" "Τι με νοιάζει αν η Σία Λιαροπούλου κάνει νούμερα με την Τάμμυ????"
012 2146~Forbidden-Embrace-Posters

κατά την διάρκεια της γαμήλιας τελετής.

Έτσι ακολουθώντας τις συμβουλές της γριάς παραμάνας της αποφάσισε να κάνει δικιά της εκπομπή. Άλλωστε ήταν τρελό της όνειρο να γνωρίσει τον κύριο Δαραβίγγα (πρόεδρος σωματείου κατά των Ναρκωτικών), τον κύριο Βίγλα (φασίστας και θρησκόληπτος δημοσιογράφος), την Τζούλια Μπάρκα (???) από κοντά.

Ας μην ξεχνάμε πως τότε ήταν που γνωρίστηκε με το υπέρτατο Στέφανο Χίο τον γκουρού της τουαλέτας και του υπονόμου που αργότερα θα υποκλέψει την συνομιλία του με το κο οπΚαμπουράκη για το γνωστό DVD του γλυκούλη-ιπποποταμούλη Ζαχόπουλου.

Έτσι περνούσε ο καιρός, με ξεβύζωτες DJ -με μάνατζερ τον Σπύρο Ρέβη, με λίγο Αγγελική Ηλιάδη και το σύστριγγλο με τους γονείς της, με λίγο από χήρα Χατζηχρήστου και γάμο Δέσποινας αλλά και Τζένη Χειλουδάκη...Η Τατιάνα ήταν ευχαριστημένη μεν όμως ένιωθε ακόμα ένα κενό μέσα της. Το κάρμα της την καλούσε...

[επεξεργασία] Οικογένεια

Απογοητευμένη από την απόρριψη της από τον Τσακ Νόρις (τον μοναδικό άντρα που αγάπησε), η Τάτι αποφάσισε να παντρευτεί έναν χοντρό κύριο που τελικά δεν της γέμιζε το μάτι.
Παρά τον υπέροχο δεύτερο γάμο της με τον Νίκο Ευαγγελάτο -ο οποίος ανήκε στην φυλή των λυκανθρώπων της Μεσογείου που έχουν ως διακριτικό τις μακριές τρίχες στα χέρια και μεταμορφώνονται σε Κο Καλαμάρη όταν δουν θηλυκό- και τους 103 γυρίνους τους, εκείνη ένιωθε περίεργα...ήθελε να νιώσει πως προσφέρει στην κοινωνία όπως τότε που ανάθρεψε τον Σάουρον που, παρόλη την ασχήμια του κατάφερε να εξουσιάζει την Μέση Γη, κι αν δεν ήταν αυτός ο κοντός ο Φρόντο, εκείνος θα ζούσε ακόμα...

Afroloutro kazanaki

οι αρχισυντάκτες κάνουν meeting

[επεξεργασία] Συγκυρίες - Νέα Καριέρα

Έτσι μια μέρα που την πήραν τηλέφωνο και της είπαν πως η θεία Πουλχερία πέθανε αποφάσισε να παρουσιάζει μια νέα εκπομπή προς τιμήν της. Η εκπομπή της ονομάζεται «Αξίζει να το δεις».

Πραγματεύεται ιστορίες της καθημερινότητάς μας: αιμομιξίες, παχυσαρκία, σιαμαίες, δολοφόνους, παιδεραστές, κομμωτική, πώς-να-αρέσετε-στον-άντρα-σας-αν-και είστε-βούζα, λιποαναρρόφηση, Κούγιας, Χαρά Βοσκοπούλου και πολλά άλλα. Η κα Σούλα (καθαρίστρια που ακόμα δουλεύει τον Αντέννα) δήλωσε πως τα ρούχα της συχωρεμένης θείας Πουλχερίας είναι αυτά που δίνουν δύναμη στην Τατιάνα για να συνεχίσει το θεάρεστο έργο της. Πολλές φορές φτιάχνει και τον ίδιο κωτσο-ποντικομάμη προς τιμήν της θείας.

Ανάμεσα στα "θεάρεστα" έργα της ανήκει και η συνέντευξη που πήρε πρόσφατα από την Τζούλια Αλεξανδράτου έτσι ώστε να ενημερώσει το νεανικό κοινό σχετικά με το πώς διαχειρίζεται τον τίτλο της "Εθνικής Σαμπανιέρας".

Φυσικά σαν "έγκριτη" δημοσιογράφος δεν άφησε ποτέ τα πραγματικά συναισθήματά της να αποκαλυφθούν παρόλο που την έτρωγε η νοσταλγία την ώρα της συνέντευξης διότι θα επιθυμούσε να είχε συμβεί τις χρονιές που παρουσίαζε τις άθλιες εκπομπές της στο ΑΛΤΕΡ, το κανάλι της αποχέτευσης.

Η Π.Σ.Ε.Τ (πανγαλαξιακή συμμαχία εξολόθρευσης τσουλιών) ασχολήθηκε πυρετωδώς με την διερεύνηση αυτού του πλάσματος. Μετά από πολύμηνη συζήτηση με τον απόγονο των Τζεντάι Γιάννη Λάτσιο υπέγραψαν την Συνθήκη του Αποχαυνωμένου Τηλεθεατή σύμφωνα με την οποία η Τάτι θα έπρεπε να αποχωρήσει από το κανάλι της Κεραίας (ΑΝΤ1) και να καταλήξει στο STAR - η άλλη πλευρά της αποχαύνωσης- και να παραμείνει εκεί ώσπου να απελευθερωθούν οι Μάντοξ (μικροί εξωγήινοι που ζουν στον πλανήτη Ποσειδώνα και καταδυναστεύονται από τον Ανδρέα Μικρούτσικο).

[επεξεργασία] Στην πιάτσα

Rania Mesiskli ( Ράνια Μεσίσκλη, Τατιάνα Στεφανίδου )04:48

Rania Mesiskli ( Ράνια Μεσίσκλη, Τατιάνα Στεφανίδου )

επικαλούν τους καβαλάρηδες της Αποκάλυψης

Στην πιάτσα είναι γνωστή ως Μανάρα, Τάτη το λαμόγιο ή Τάτη ο Σουγιάς. Ο ίδιος ο Λούσιφερ την έχει ανακηρύξει επίσημο δημότη της Κόλασης και έδωσε ρητή εντολή πως για να ξεκινήσει ο Αρμαγεδδών, θα πρέπει πρώτα να βρουν σύμφωνη και την Τατιάνα διότι : "Στην Τατιάνα, τατιανιές????".

Στο βίντεο που ακολουθεί θα παρακολουθήσετε την μυστική σύναξη των Ποντικοκούραδων της Αποβάθρας που τραγουδούν τον ψαλμό της επερχόμενης κρίσης.

[επεξεργασία] Σήμερα

Καταλήγοντας στο Star -η άλλη πλευρά της αποχαύνωσης-, αποφάσισε να προαγάγει το παρωχημένο πια μοντέλο των παλαιών εκπομπών του Ανδρέα Μικρούτσικου στις οποίες έβγαινε ο κάθε πικραμένος και εξιστορούσε τα κατορθώματα του που περιλάμβαναν καυγάδες για την κληρονομιά, εθισμό, κτηνοβασία και πλαστική χειρουργική. Η Τατιάνα πήγε ένα βήμα (κυριολεκτικά όμως) μπροστά. Με την βοήθεια 3 ιερών τεράτων του κινηματογράφου αποφάσισε να βιντεοσκοπεί σε μικρά επεισόδια την προβληματική ιστορία του κάθε καλεσμένου της. Ο Στήβεν Σπίλμπεργκ (Αμερική) σε συνεργασία με τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο (Ελλάδα-Γαλλία-Γερμανία) και τον Λαρς Φον Τρίερ (Δανία) αποδίδουν την κάθε ιστορία με αρκετή δόση ρεαλισμού χωρίς ωστόσο να λείπει το στοιχείο της έκπληξης. Πολλές φορές κάνουν επίκληση στον συγχωρεμένο Γιάννη Δαλιανίδη για να τους δώσει έμπνευση. Όταν δεν ασχολείται με την παραγωγή ταινιών μικρού μήκους θυμάται την δημοσιογραφική της ιδιότητα και σχολιάζει με στόμφο τα τρέχοντα γεγονότα όπως για παράδειγμα την συγκέντρωση-διαμαρτυρία μεγάλου αριθμού πολιτών στο Σύνταγμα. Για να αποπροσανατολίσει την Π.Σ.Ε.Τ. τάσσεται υπέρ αυτής της κίνησης, ωστόσο δεν γνωρίζει πως η αρχιιέρεια της οργάνωσης για την προστασία του Χαμένου Δρυοκολάπτη, Άντζελα Δημητρίου, βρίσκεται πολύ κοντά στο να βρει η ίδια το κλειδί της υπόθεσης.