Ταλέντο

Το ταλέντο είναι ελληνική (φυσικά) λέξη και προέρχεται από την εποχή του Ομήρου. Ο Όμηρος και ο Ιπποκράτης διηγούνται πώς ο Όμηρος νίκησε το διαγωνισμό τάλεντ σόου της ΜΕΓΚΑλης Θεάς Ψινάκης. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τι παρουσίασε ο Όμηρος στον τελικό διότι δεν το έσωσαν το βιντεάκι σε μπλούρεει. Πολλοί λένε πως διαγωνίσθηκε με αισθησιακό χορό. Από τότε ο λαός των Ελλήνων και μερικών Βούλγαρων χρησιμοποιεί την λέξη ταλέντο για να περιγράψει την θεία και ξαδέλφη έμπνευση του ελληνικού λαού.

[επεξεργασία] Σήμερα

Giorgakis big.jpg

Γιωργάκη έχεις ταλέντο!

Σήμερα όπως και χτες οι Έλληνες έχουν πολύ ταλέντο σε όλους τους τομείς. Στο χορό, στο ρέψιμο, στο τύλιγμα σουβλακίου, στο ρούφηγμα φραπέ, στο κάθισμα σε καρέκλα και στην αντοχή του ήχου της φωνής της Έφης Θώδη. Ο μοντέρνος έλληνας δεν ντρέπεται να δείξει το ταλέντο του και στο εξωτερικό, γι αυτό και η λαίδη Άντζελα Δημητρίου, η Έφη Θώδη, η Καλομοίρα και η Άννα Βίσση έχουν διεθνή καριέρα.

Έχει πρόσφατα αποδειχθεί πως το Ελληνικό ταλέντο είναι κληρονομικό. Τα επιστημονικά περιοδικά η Χαραυγή, και Χάι, αναφέρουν πως σε πολλές ελληνικές οικογένειες το ταλέντο ρέει με τα σπερματοζωάρια, όπως με την περίπτωση Ανδρέα-Γιωργάκη Παπανδρέου, Σταμάτης-Δημήτρης Κόκοτας, Μπάμπης-Νότης Σουγιάς, Άντζελα-Όλγα Δημητρίου.

[επεξεργασία] Διεθνής Ανταγωνισμός

Είναι λογικό τόσο πολύ ταλέντο να το θέλουν πολλοί. Εθεάθη ο νέος πρόεδρος των ΕΙΠΑ!! να παρακολουθεί στενά τις κινήσεις των Ελλήνων πολιτικών. Ο Τσακ Νόρις από την άλλη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει γιατί ο Κώστας Σόμμερ και ο Απόστολος Γκλέτσος είναι πιο σέξι όταν θυμώνουν. Περιττό να δηλώσουμε ότι πολλές χώρες προσπάθησαν ανεπιτυχώς να μιμηθούν τον δικό μας Μιχάλη Ρακιτζή στο S.A.G.A.P.O..

[επεξεργασία] Είπαν

“Η Όλγα έχει πάρει το ταλέντο μου μέσω του Γονίδη...”

- Άντζελα Δημητρίου για το ταλέντο
Άλλες γλώσσες