Ταινία

“Έεεε... μια ταινία... μια ταινία!”

- Ντελάλη βγάζω στα βουνά για να φωνάξει στο ντουνιά...

Ταινία ονομάζεται μια μακρόστενη σκουληκαντέρα (από το σκώληξ και άντερο) που ζει παρασιτικά μέσα στο άντερο των ξενιστών της, που ονομάζονται σινεφίλ. Αποτέλεσμα είναι οι σινεφίλ να τρώνε τον αγλέουρα χωρίς να παχαίνουν. Η υποτροπιάζουσα λοίμωξη από ταινία ονομάζεται σαπουνόπερα.

Οι ταινίες που ανακάλυψε ο φυσιοδίφης Θόδωρας Αγγελόπουλος στο δέλτα του Ορινόκου, λίγο μετά τα Μάλγαρα, έχουν ιδιαίτερα μεγάλη διάρκεια ζωής, π.χ. μια αιωνιότητα και μια μέρα. Αν, δηλαδή, στην πέσει μια ταινία του Θόδωρα, κοινώς, την έκατσες.

Οι αιώνιοι αντίπαλοι της ταινίας είναι οι κριτικοί κινηματογράφου, οι οποίοι έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο της απεξάρτησης των σινεφίλ από δαύτην.

[επεξεργασία] Είδη

Υπάρχουν πολλά είδη ταινίας. Η μονωτική, η κινηματογραφική, η κολλητική, και η αυτοκόλλητη. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, κατασκευάζονται νέα είδη ταινίας, όπως η Χάι Ντεφινίσιον.

[επεξεργασία] Εμφανίσεις

Η ταινία μπορεί να βρεθεί στον κινηματογράφο, όπου ο κόσμος πηγαίνει και τις βλέπει, χάνοντας τουλάχιστον μιάμιση ώρα από τη ζωή του και επτά ευρώ από την τσέπη του. Επιπλέον, μεγάλη επιτυχία έχουν οι ταινίες στην τηλεόραση, όπου επαναλαμβάνονται μέχρι θανάτου, ώστε να ικανοποιηθεί η όρεξη του Δαίμονα των Επαναλήψεων.

[επεξεργασία] Κρυάδες

“Κατά τη γνώμη μου, το σινεμά είναι ο μόνος τρόπος για να πας σε ένα ραντεβού για δύο ώρες και να μη χρειαστεί να μιλήσεις καθόλου...”

- Bill Maher

“- Ποια είναι η τελευταία ταινία που είδε ο Οτσαλάν;”

- Ποια;

“- Η μονωτική!

- (Μαλακία ανέκδοτο, ε;)

[επεξεργασία] Δείτε επίσης