Τίκη-μπελλ

Tikibell
Η Τίκη-μπελλ μετά από δέκα πλαστικές εγχειρήσεις.

“Η ονείρωξη των νεανικών μου χρόνων.”

- Ουώλτ Ντίσνεϋ για την Τίκη-μπελλ

“Είναι δυνατές ακόμα οι μνήμες... Θα ήθελα λίγο χρόνο να σκεφτώ... Θα σας μιλήσω για τη σχέση μας στην επόμενη Εθνική εορτή”

- Κώστας Πρέκας για την Τίκη-μπελλ

Ξέκωλο φτερωτό που ανήκει στο είδος των κουνοποειδών (όπως λεμε κουνούπι, όχι κουνουπίδι). Διαθέτει τέσσερα φτερά, ένα φιόγκο, δύο μάτια και αναρίθμητα σεξουαλικά προσόντα. Διακρίνεται επίσης για τις αναρίθμητες συλλήψεις της από τον Αστυνόμο Βγέκα, καθώς και τη θεσπέσια, αισθησιακή, τσιριχτή φωνή της, η οποία της έδωσε βραβείο Γκίνες αφού έσπασε το φράγμα του ήχου τρεις φορές σε δύο δευτερόλεπτα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Η Τίκη-μπελλ γεννήθηκε μερικά δευτερόλεπτα πριν τη Μεγάλη Έκρηξη ("Big Bang"). Προϊόν ερωτικής σχέσης μεταξύ δύο φωτονίων και ενός αρνητικού ηλεκτρονίου, η Τίκη-μπελλ απέκτησε τα φτερά της αφού της καρφώθηκε ένας έλικας από ένα αεροπλάνο που έπεσε σε ένα νησί.

Πριν την πιάσει γκόμενα ο Πήτερ Παν, η Τίκη-μπελλ αεροσυνόδευε ηλικιωμένους σε αγώνες Δ' Εθνικής. Αργότερα, ξαναπαντρεύτηκε άλλες δύο φορές με τον Καπετάνιο Τζακ Σπάροου και τον Σκληρό Ομορφυλόφιλο. Ωστόσο, αφού οι προαναφερθείσες σχέσεις της ναυάγησαν, αποφάσισε να αλλάξει επαγγελματικό προσανατολισμό και, για αυτόν τον λόγο, ξαναέδωσε Πανελλήνιες. Έτσι, κατέληξε σε σχολή Δασολογίας, ως Γκοθού, καταδικασμένη να ακούει Όπεθ και Τρου Νορσκ Μαυρομέταλλο από τους γείτονες του κάτω ορόφου.

Ξανάπιασε δουλειά αεροσυνοδού δύο εβδομάδες αφού πέρασε τις εξετάσεις. Η νέα της καριέρα δεν διήρκεσε για πολύ. Εξορίστηκε, μάλιστα, στη Χώρα του Πρωκτέ από το αφεντικό της, τον Λεξ Λούθορ, λόγω ασέλγειας προς εξηντάχρονο τεντιμπόη - ύστερα από ένα μόλις εξάμηνο στο κουρμπέτι. Εκεί, πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής της, πριν αγορασει τον Βόρειο Πόλο και τον μετατρέψει σε Μουσείο Συγχρονης Τέχνης.

Η Τίκη-μπελλ αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της (κυριολεκτικά) στην Εθελοντική Αιμοδοσία, ένα πάθος το οποίο, μοιραία, την οδήγησε στον αναπόφευκτο θάνατο.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Γνωστή για τις άψογες μαγειρικές ικανότητές της αλλά και για τις τολμηρές στυλιστικές επιλογές της, ήταν η πρώτη η οποία μίλησε για την Ανοιχτή Κοινωνία και το Συλλογικό Ασυνείδητο σε μία εποχή όπου η δραματική αύξηση της θερμοκρασίας προκαλεί σπυράκια και ξηροδερμία.

Επιπλέον, ασχολήθηκε με τον αθλητισμό στο Λύκειο, δολοφόνησε όμως τον λυκειάρχη, άθελά της, στο μάθημα της Τοξοβολίας. Ο Δήμαρχος της Χώρας του Πρωκτέ την παρασημοφόρησε με το Μετάλλιο Απαλλαγής από Λιμοκοντόρους και Απαίσιους Καθηγητές και Εκπαιδευτικούς Σχολείων (Μ.Α.Λ.Α.Κ.Ε.Σ.).

[επεξεργασία] Μαγικές δυνάμεις

Λόγω της γέννησής της στιγμές πριν δημιουργηθεί ο κόσμος, η μόνη δύναμη που απέκτησε από το Σύμπαν ήταν η παραγωγή μιας ενοχλητικής χρυσόσκονης από ... τις άκρες των δακτύλων της(sic), η οποία επιτρέπει σε οποιονδήποτε να πετάει. Η δυνατότητα αυτή την οδήγησε στο να απαγάγει τρία παιδάκια από το Λονδίνο με τη βοήθεια του γκόμενού της, Πήτερ Παν. Τα παιδάκια βρέθηκαν κρεμασμένα από τον δευτερολεπτοδείκτη του Μπιγκ Μπεν μερικούς μήνες αφού η Αστυνομία κατεδάφισε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο για να τα βρει.

[επεξεργασία] Δημοσιότητα

Η Τίκη-μπελλ απέφευγε τους παπαράτσους, δεν δίσταζε, όμως, να δίνει συνεντεύξεις σε περιοδικά της show-biz, όπως τα Μίκυ Μάους, Αλμανάκο, Κόμιξ και Playfairy. Το E! Entertainment μόνταρε ένα ντοκυμαντέρ αφιερωμένο στη μνήμη της το 2008.

[επεξεργασία] Οικογενειακή κατάσταση

Ο μόνος εν ζωή συγγενής της Τίκη-μπελλ που δεν ζει πια είναι ο ξάδερφός της, Κάπτεν Χουκ. Ο Χουκ δολοφόνησε τον πρώτο γκόμενο της εξαδέλφης του, Πήτερ Παν, όταν η μέχρι τότε ορκισμένη φιλενάδα του τον έπιασε στο κρεβάτι να κάνει όργιο με τα τρία παιδάκια που οι δυο τους απήγαγαν μερικούς μήνες πριν.

Ο Χουκ δολοφονήθηκε από τον Τζακ Σπάροου, τον επόμενο γκόμενο της Τϊκη-μπελλ, όταν η τελευταία συνειδητοποίησε ότι ο Χουκ έχασε το χέρι του στον Πόλεμο του Κόλπου, και άρα της ήταν εντελώς άχρηστος.

[επεξεργασία] Αναφορές στη σύγχρονη ποπ κουλτούρα

  • Στην ταινία Spastikider-Man 3, η Μέρι-Τζέιν φωνάζει, "Πρόσεξε, Πήτερ!", μια αναφορά στον Πήτερ Παν και άρα στην Τίκη-μπελλ.
  • Στο τέταρτο βιβλίο της σειράς Ο Άρχοντας των Νεραϊδών, ο Τζ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Τόλκιν αναφέρθηκε στην Τίκη-μπελλ δύο φορές: η πρώτη, στη σελίδα 723, όπου ο Μπόραμιρ λέει στον Γκρέγκολας να "προσέχει πού πατάει". Η φράση αυτή αναφέρεται χωρίς αμφιβολία στο τσαλαπάτημα ενός βριλ από τα ψηλοτάκουνα της Τίκη-μπελλ το 2004. Η δεύτερη συναντάται στη σελ. 1, η οποία είναι λευκή. Αυτή η αναφορά, σύμφωνα με τον βιβλιολόγο Λιακόπουλο, αναφέρεται στο χρώμα των βολβών της Τίκη-μπελλ.
  • Το κουτί του DVD της ταινίας Η Λίστα του Μπίχλερ: Director's Cut είναι πράσινο, μια αναφορά στο φόρεμα της Τίκη-μπελλ και ΟΧΙ στη μούχλα του πρωταγωνιστή (ανεξάρτητα με τα όσα γράφουν οι κριτικοί).

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες