Τέρενς Κουίκ

Kouik16

Ο Τέρενς Κουίκ είναι επίσης γνωστός με τα Βριλ ονόματα Τερένκους Κουικάλ και Μοργκ (το τελευταίο δεν είναι αποκλειστικά δικό του αλλά είναι τιμητικό όνομα που δίνανε τα Νεφελίμ σε αυτούς που διαπρέπανε στις καταστροφές).

[επεξεργασία] Τερένκους Κουικάλ

Ο Τερένκους Κουικάλ είναι ένα γενετικό πείραμα που χρονολογείται στο 4567 μ.Μ (Πριν την Μετακίνηση των Ελ στην Γη). Το πείραμα αυτό το διεξήγαγαν οι Νεφελίμ προσπαθώντας να φτιάξουνε μια πιο δυνατή ράτσα βριλ που να μπορούνε να πετάνε κρέπες στον αέρα και να προσγειώνονται στο τηγάνι τους. Σε αυτό το πείραμα είχε φιλική συμμετοχή ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης (που τότε ανήκε στην δική του φυλή τους Μητσοτακίμ) και γι αυτό το πείραμα πήγε σκατά. Κατέρρευσαν όλες οι εγκαταστάσεις, 50 νεφελίμ πεθάνανε επειδή στραβοκατάπιανε, 1200 βριλ πάθανε έμπολα και άλλα τέτοια ωραία δώρα. Μέσα απο τα συντρίμια των βιολογικών εγκαταστάσεων εμφανίσθηκε ο Τερένκους Κουικάλ και τα Νεφελίμ το θεωρήσανε πολύ καλό σημάδι που τόσος κόπος δεν πήγε χαμένος.

[επεξεργασία] Τα παιδικά χρόνια

Μετά την εγκατάσταση των Νάρχ στο πλανητικό σύστημα των Νεφελίμ ο μικρός Τερένκους Κουικάλ ακολούθησε τους Νεφελίμ στην πορεία τους προς την Γη. Από μικρός ήτανε φασίστας και αντιδραστικός οπότε οι υπόλοιποι Νεφελίμ του σκάφους αναγκάστηκαν να τον κλείσουνε την απομόνωση ελπίζοντας κάποια στιγμή να τον πετάξουνε προς τον Κρόνο όπου ζούσανε τα Ζαμπλάτ. Ο Τερένκους Κουικάλ γνωρίζοντας τα σχέδια των υπολοίπων αποφάσισε να ξεσκεπάσει όλες τις βρωμιές του καπετάνιου για τις παράνομες σεξουαλικές σχέσεις που είχε με Ναρχ αλλα τον πρόλαβε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος. Οπότε δέχτηκε την μοίρα του να κάνει εξωτικά ρεπορτάζ στους δακτυλίους του Kρόνου.

Για καλή του τύχη το σκάφος του Τιτανικός συνάντησε το Ελ σκάφος Βασιλιάς Κοκός και ακολούθησε μια τερατώδη μάχη. Φυσικά τα Ελ όπλα του Βασιλιάς κοκός ήτανε πανίσχυρα (ακτίνες Κόκα ζούλου, Τορπίλλες Ελληνίου και ας μην ξεχνάμε τους Διαγαλαξιακούς Εκτοξευτές αόρατων βλημάτων Πλεύρη) οπότε το διαστημόπλοιο Τιτανικός έπεσε στην Γη και συγκεκριμένα στην Γροιλανδία. Εντωμεταξύ όλοι στο πλήρωμα είχανε πεθάνει αφού ο Τερένκους Κουικάλ είχε ρίξει διχόνοια στο πλήρωμα. Ο Τερένκους Κουικάλ έπεσε σε βαθιά κατάψυξη (δίπλα στα φασολάκια μπαρμπα Στάθης) για περίπου 2500 χρόνια.

[επεξεργασία] Ολική επαναφορά του Τερένκους Κουικάλ

Γύρω στο 1940 οι Νεφελίμ δεν βρισκόντουσαν σε καλή κατάσταση. Ο Αδόλφος Χίτλερ τους είχε πάρει στο κατόπι μαζί με τους Ελ και είχανε να πληρώσουνε συνδρομή στο βίντεο κλαμπ πάνω από 2 χρόνια. Ο μεγάλος σύμβουλος τους Κωνσταντίνος Μητσοτάκης τους υπέδειξε μια τοποθεσία όπου θα μπορούσανε να βρούνε το αρχαιότατο Νεφελίμ Τερένκους Κουικάλ. Τα Νεφελίμ δυσανασχέτησαν αφού από παραδοσιακά τραγούδια του Μπουγά (δεν είναι τυχαίο το όνομα πλανητάρχης) γνωρίζανε τι σόι πράγμα ήτανε αυτός ο Τερένκους Κουικάλ. Όμως προτού προλάβουνε να αρνηθούνε την πρόταση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη με ένα κούνημα των ώμων του κατέρρευσε όλος ο χώρος της συνεδρίας με αποτέλεσμα να πεθάνουνε όλα τα Νεφελίμ που ήτανε μέσα.

Ωραίο ταβάνι έχει εδώ παιδιά Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

Ήτανε άγνωστο γιατί ο Μητσοτάκης ήθελε να επαναφέρει τον Τερένκους Κουικάλ. Ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι βάσει ερευνών που έκανε ανέφερε ότι ο Μητσοτάκης ένιωθε μια συμπάθεια στον Τερένκους Κουικάλ (όπως ο Γιόντα στον Λούκιο ουρανοπερπατητή) και πίστευε ότι θα μπορούσε να τον βοηθήσει να επαναφέρει την Μητσοτακική δυναστεία στην αρχαία της δόξα (ανθρωποθυσίες, Εθνική ημέρα γκαντεμιάς κλπ μας αναφέρει ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι για την Μητσοτάκια δυναστεία.)

Αφού τον έβαλε στα μικροκύματα για κανένα 20λεπτο ο Μητσοτάκης έπρεπε να αποφασίσει τι θα μπορούσε να κάνει με τον Τερένκους Κουικάλ.Ήτανε αρχιδοζαλίστρας, κομπλεξικός, ισχυρογνώμων και τόσο φασίστας που μπροστά του ο Χίτλερ έμοιαζε για αριστερός. Οπότε κατάλαβε ότι έπρεπε να γίνει δημοσιογράφος.
Από τότε ο Τερένκους Κουικάλ στοιχειώνει τις τηλεοράσεις μας και εκτοπίζει άλλους δημοσιογράφους για χάρη του Μάστερ Μητσοτάκ.

[επεξεργασία] Μερικά στοιχεία για την δράση του Τερένκους Κουικάλ

Η επταετία αποτέλεσε ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα της τέχνης καταστροφής του Τερένκους Κουικάλ . Το 1967 οι Αμερικανοί λέγανε να παίξουνε στα χαρτιά ποιον να βγάλουνε πρωθυπουργό της Ελλάδος. Ο προβληματισμός τους ήτανε αρκετά μεγάλος αφού η επιλογή ήτανε δύσκολη.

Από την μία ο Κώστας Φρυδάς Καραμανλής ήτανε μια διαχρονική αξία. Τόσα χρόνια στην δούλεψη των Αμερικανών είχε τα εύσημα του. Αλλά έκανε παρέα με αυτήν την Φρειδεφρίκη (λέγετε ότι κάνανε παρέα με τον Καραμανλή γιατί είχανε και οι 2 μεγάλα φρείδια. Μόνο που της Φρειδερίκης ήτανε φρικιαστικά οπότε και από εκεί το όνομα) που είχε φάει όλα τα λεφτά που τους στέλνανε οι Αμερικανοί. Οι κακόμοιροι οι Αμερικανοί ξοδευόντουσαν για να σκοτώνουν κουμμουνιστές όχι για να παίρνει babylino η Φρειδεφρίκη για τον μπετόβλακα τον Γιό της. Οπότε ο Καραμανλής ήτανε μια δύσκολη επιλογή αφού είχε μπλέξει με καθε λογής φαταούλα (μέχρι και με τον Πακμάνιο έκανε παρέα).

Από την άλλη πλευρά υπήρχε ο Γέρος της Δημοκρατίας ο George Papandrew . Ο γιός του είχε αποτύχει να μπει εδώ στην Ελλάδα στις πανελλήνιες και έφυγε Αμερική να σπουδάσει Κάτι σε οικονομικά. Ήτανε καλός και αυτός αλλά ήτανε γέρος οπότε τι θα κάνανε άμα κάποια στιγμή τα κακάρωνε; Είχε περάσει και η εγγύηση. Άσε που ο γιός του το έπαιζε αριστεροκουμμουνιστής όπως όλα τα παιδάκια των 20-29 χρονών (ήτανε λίγο πιο μεγάλος αλλά τότε όπως και τώρα είναι της μόδας να είσαι αριστεροκάτι) και δεν ήξερε που πηγαίνανε τα τέσσερα από πολιτική.

Επειδή μόνο κράξιμο ακούμε για τους Αμερικανούς δεν μπορεί να φανταστεί κανείς πόσο πολύ τους προβλημάτισε αυτή η επιλογή. Μερικοί είχανε προτείνει να κάνουνε τους κουμμουνιστές κυβέρνηση αλλά τους φάνηκε κακή ιδέα γιατί θα έπρεπε να κάνουνε την χρηματοδότηση από την αρχή. Μέσα σε αυτήν την κατάσταση εμφανίστηκε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης και τους πρότεινε να κάνει αυτός κυβέρνηση. Οπότε λένε οι Αμερικανοί "Δεν βαριέσαι ας τον κάνουμε. Σίγουρα χειρότερος από τους άλλους δεν είναι και παίρνει από εμάς μισθό."

Εκεί ο Τερένκους Κουικάλ έκανε το θαύμα του. Η παραπληροφόρηση που διέδιδε ήτανε τέτοια που Ο βαρώνος Μυνχάουζεν έμοιαζε μπροστά του με θεώρημα μαθηματικών. Αρχικά έβριζε τους Καραμανλήδες μετά έβριζε τους Παπανδρέιδες, το παλάτι κλπ κλπ. Ο ΣΑντάμ Μητσοτάκ έτριβε τα χέρια του από ικανοποίηση. Αλλά κάπου εδώ ο Τερένκους Κουικάλ έκανε μαλακία. Η τόση παραπληροφόρηση άρχισε να δρα αρνητικά. Μερικοί πίστευαν ότι θα έρθουνε οι κουμμουνιστές κατευθείαν απο την Ρωσία με την βοήθεια των Αμερικανών και των Βαροβιανών.

Κάτι τέτοιο άκουσε και ένας βλάκας συνταγματάρχης και τον έπιασε σύγκριο. "Τι σκατά είπε; Μα πόσοι είναι αυτοί οι κουμμουνιστές; Τόσα χρόνια τους κυνηγάμε και έχουνε μείνει τόσοι πολλοί;" Άφησε την βιομηχανία των μπισκότων που είχε και αποφάσισε να πάρει την εξουσία για να αναχαιτήσει τους κουμμουνιστές και να προλάβει να συνάψει συμμαχία με τους Βαροβιανούς. Αλλά το μαλάκισε γιατί ούτε οι κουμμουνιστές ερχόντουσαν (είχανε σταματήσει το Κρεμλίνο για τσιγάρα, είναι ακόμα εκεί μέχρι σήμερα) και οι βαροβιανοί ζητάγανε 10 κιλά Λακ μαλλιών για πολίτη της χώρας. Ο Τερένκους Κουικάλ συνέχισε να κράζει τους πάντες και τα πάντα και η χούντα αναγκάστηκε να τον κλείσει στο σπίτι του για το κοινό καλό (το δεύτερο καλό πράγμα που έκανε η χούντα). Ο Τερένκους Κουικάλ παίρνοντας οδηγίες από τον ΣΑντάμ Μητσοτάκ μέσω της Κρυστάλλινης σφαίρας αποφάσισε να στηρίξει την Χούντα μπας και τελικά μπορέσει να πάρει μια δικιά του εκμπομπή στην τηλεόραση.

Οι Χουντικοί δέχτηκαν με κάποιο δισταγμό την παρουσία του Τερένκους Κουικάλ. Μερικοί από αυτούς λέγανε κρυφά ότι ήτανε πολύ δεξιός για τα γούστα τους. Χαρακτηριστικός ήτανε ο διαπληκτισμός που είχε με τον αμερικανό πρόξενο Jim Balalos που ο Τερένκους Κουικάλ τον κατηγόρησε για κουμμουνιστή. Με τον καιρό άρχισαν να τον γράφουν στα αρχίδια τους όλοι οπότε το όνειρο του Τερένκους Κουικάλ για δική του εκπομπή άρχισε να φαίνεται πραγματοποιήσιμο.

Όμως να πάλι που έγιναν μαλακίες. Ο πολύ καλός φίλος του Τερένκους Κουικάλ το Βριλ Νίκος Μαστοράκης αποφάσισε να κάνει μια μουσική εκδήλωση στο πολυτεχνείο. Οι μουσικές του επιλογές ήτανε τόσο δραματικές όπου υπήρχε εκκένωση του χώρου του πολυτεχνείου από τους φοιτητές. Τον ίδιο καιρό το κτήριο τελούσε υπό κατάληψη οπότε δεν μπορούσανε οι φοιτητές να ανοίξουνε τις πόρτες να βγούνε.

Η Μαρία Δαμανάκη έκανε έκκληση στην Χούντα να ανοίξει με οποιοδήποτε τρόπο τις πόρτες για να μπορέσει να διαφύγει ο κόσμος από το πάρτυ του Μαστουράκη. Έκεί κοντά ήτανε ένα τανκς το οποίο πήρε εντολή να σπάσει την πόρτα. Οδηγός του άρματος ήτανε ο Βασίλης Λεβέντης και λόγω μιας στραβοτιμονιάς πήρε σβάρνα την πόρτα και 2 φοιτητές.

Ο Τερένκους Κουικάλ προσπάθησε να καλύψει το γεγονός αλλά ήτανε πλέον πολύ αργά. Ο Νίκος Μαστροπάκης εκβίασε τους χουντικούς να τον κάνουνε υπουργό πολιτισμού αλλιώς θα τους κατέδιδε σαν φοιτητοσφαγείς και λάτρεις της industrial. Οι χουντικοί παρόλο που ήτανε σκατόβλαχοι ξέρανε ότι κάτι τέτοιο θα ήτανε τερατώδες οπότε αρνήθηκαν. Ο Μαστοράκης ξεκίνησε μια τεράστια ροκ συναυλία στο κέντρο της Αθήνας και η κατάσταση έφυγε εκτός ελέγχου. Κάπου εκεί ο Καραμανλής πήρε πρέφα την διαφωνία και συμφώνησε να δώσει στους Χουντικούς αμνηστία εάν διώχνανε τον Μαστοράκη από την Ελλάδα. Αυτοί άλλο που δεν θέλανε και συμφωνήσανε να διώξουνε τον Μαστοράκη από την Ελλάδα.

Ο Τερένκους Κουικάλ είπε στους Αμερικανούς ότι ο Μαστοράκης θα ήτανε χρήσιμος για την πραγματοποίηση γενετικών πειραμάτων για Όπλα Μαζικής Καταστροφής. Οι Αμερικανοί δίστασαν αλλά ακούγοντας μια εκπομπή του Νίκου Μαστοράκη συμφώνησαν ότι είχε περισσότερο μέλλον από τις ατομικές βόμβες.

Για αντάλλαγμα ο Τερένκους Κουικάλ πήρε μια δική του πλέον εκπομπή στην ΕΡΤ. Μέχρι σήμερα στρώνει τον κόσμος για την έλευση του ΣΑντάμ Μητσοτάκ.