Τάσος Μαγουλάς

Έλληνας μπασκετικός πουλιτζεράτος αθλητικογράφος . Αν ο Λάρυ Κινγκ ήταν μπασκετικός και αν η καταγωγή του ήταν απο το Παπάγου, την Κεφαλονιά, το Παγκράτι, το Βέλγιο, την Αριζόνα, την γενέτειρα των Halloween, και από τα υπόλοιπα 3/4 του πλανήτη, τότε θα είχε σοβαρές πιθανότητες να ήταν ο Μαγουλάς.

[επεξεργασία] Από που στο διάολο είναι τελικά ο Τάσος Μαγουλάς;

Στις αναμεταδόσεις συχνά αναφέρεται στον τόπο καταγωγής του. Βασικά όμως δεν είναι ένας, πρέπει να είναι εκατοντάδες. Ως τώρα έχει ανακατέψει: Κεφαλονιά, Βέλγιο, Σπόρτιγκ, Παπάγου, Φιλοθέη, Φοίνιξ, Tucson, Scottsdale Arizona, ενώ το χει και ζεφυριώτικο λίγο. Ίσως να έχει πει και άλλα και να μην έτυχε να τα ακούσω, ίσως να είναι και εξωγήινος.

[επεξεργασία] 100% προβλέψεις by Tasos Magoulas

Σαν μπασκετικός δημοσιογράφος ο Μαγουλάς έχει καμιά 125 χιλιάδες κολήματα (περισσότερα για το θέμα παρακάτω). Συχνά θάβει ή εκθειάζει ασταμάτητα κάποιον παίκτη για λόγους που υποτίθεται πως έχουν να κάνουν με την μπασκετική του αξία, αλλά πάντα να υπάρχει κάποια ηλίθια hidden agenta από πίσω. Και πάντα από ότι λέει γίνεται ακριβώς το αντίθετο με κωμικότραγικο τρόπο. Για να "αποκωδικοποίησει" κανείς τα παραπάνω δίνονται 4 παραδείγματα ΚΜΛ'.

Ο Βαρεχάο

Από τότε που ο τσέκουρας χτύπησε τον Ζήση, ο Μαγουλάς έχει φαγωθεί με τον Βαρεχάο ρε μαλάκα, δεν χάνει την παραμικρή ευκαιρία να τον βγάλει άμπαλο (που φυσικά είναι). Πράγματι

ένας υπερβάλλ
Anderson Varejao

Αυτό το ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ο Βαρεχάο

ων ζήλος, λες και του σκότωσε ο Βαρεζάο τον πατέρα. Το τυπικό σχόλιο έχει την εξής μορφή :

"Και οι δύο πόντοι για τον Βαρεχάο, ντάξει για αυτόν τον παίκτη έχουμε ξαναπεί πολλά, όχι ότι τρέφουμε κάποια εμπάθεια αλλά πως να το κάνουμε δεν γίνεται τόσο άτεχνοι παίκτες να βρίσκονται στον κόσμο του NBA, το ΝΒΑ είναι πάνω από όλα θέαμα, το χουμε ξαναπεί δεν έχουμε εμπάθεια, αλλά έλεος ρε μαλάκα με το παχύδερμο"

status της πρόβλεψης: Αφού τον σκυλοβρίσει 900 φόρες για το πόσο τσεκούρι άγαρμπος μη θεαματικός και τελείως αντιτηλεοπτικός είναι, την επόμενη βδομάδα ο Βαρεχάο είναι νούμερο 1 στο τοπ 10 θεαματικών φάσεων.

Ο Λάκοβιτς

Όταν ο Λάκοβιτς έφυγε από τον ΠΑΟ και πήγε στην Μπαρτσελόνα ο Μαγουλάς άρχισε να του θάβει τον Χριστό με μίσος και μανία. Ένα μίσος που δεν έβγαζε νόημα από την στιγμή που 1) Αφήσαν πέρυσι τον Μαγουλά να μεταδώσει στο ΣΕΦ, άρα είναι γαύρος 2) Εδώ δεν τον έβριζε ο Δ.Γιαννακόπουλος. Στο πρώτο παιχνίδι του Λάκοβιτς, μετά την μεταγραφή, με την Σλοβενία στο ευρωμπάσκετ, ο Μαγουλάς έδωσε μια κατάθεση ψυχής για το πόσο πανάχρηστο τον θεωρούσε: "Μη νομίζετε ότι ο Λάκοβιτς παίζει καθόλου στην Σλοβενία, βασικός γκαρντ είναι ο Μπετσίροβιτς, γιατί ο Λάκοβιτς είναι σκατά ρε φιλέ, αυτά τα καραγκιοζιλίκια με το να παίζει μέσα ο Λάκοβιτς, αυτά γινόταν μόνο στον ΠΑΟ, να επειδη του τρέφει ο Ζοτς αδυναμία τον λιμοκοντόρο να πούμε, ενώ στην Σλοβενία, σιγά μην παίξει ρε το άμπαλο, να έτσι δυο τρία λεπτά αλλαγή να ξεκουράσει κανέναν μαλάκα"

status πρόβλεψης: Ο Λάκοβιτς τελείωσε το ματς με 38 πόντους ενώ ο challenger του ο Μπετσίροβιτς έπαιξε για 2 λεπτά περίπου.

Ο Βασίλης Σπανούλης

Ο "Kill Turnover Machine Bill" όταν πήγε στο NBA όπως είναι γνωστό δεν έκανε τίποτα. Η ΕΡΤ έπαιζε παιχνίδια των Rockets για να δούν οι ελληνάρες τον εθνικό ήρωα παύλα μπασκετικό πρέσβη, αλλά "ο ανθέλληνας Βαν Γκάντι" δεν τον έβαζε για δευτερόλεπτο μέσα: "Η θέση του Βασίλη ΕΙΝΑΙ στο ΝΒΑ, και ο ΒΑΣΙΛΗΣ σίγουρα ΑΝΗΚΕΙ στον κόσμο του ΝΒΑ, και να δεν παίζει καθόλου επειδή ο προπονητής έχει πρόβλημα με τους rookies, αυτός ο καριόλης φταίει δηλαδή όχι ότι ο σπανούλης είναι πάναργος και κάνει 8 λάθη την επίθεση τίποτα, αργότερα στην σεζόν θα τον χρησιμοποιήσει , και θα μπένει μέσα ο Αη Βασίλης παιδιά, "θα τους πετάει στο ντουβάρι", και θα κάνει αυτό το μαγικό μπάσιμο Σπανούλη, αυτό ρε που πετάει τον κώλο και πάει σαν τριαξονικό, και θα βάζει 85 πόντους"

status πρόβλεψης: Ε τι έκανε και αυτός ο ταγαρόβλαχος μια ζωή τα κορδόνια του ΜακΓκρέιντι έδενε.

Ο Baron Davis

Ο Τ. Μαγουλάς το παίζει ψαγμένος προσπαθώντας να μας πείσει ότι ο Baron Davis είναι "ισάξιος αν όχι καλύτερος" του Στηβ Νας ή ίσως ακόμα και του Jordan. Ναι αλήθεια, αν δεν ήταν point guard θα ήταν σίγουρα καλύτερος από τον Jordan. Σε κάθε περιγραφή πάντως ο Μαγουλάς θα αφιερώσει, εκτός από ένα δεκάλεπτο για τους Halloween, και ένα δεύτερο δεκάλεπτο, στο οποίο μας λέει πόσο παικταράς είναι ο Baron Davis, και πόσο με τους κατάλληλους συμπαίκτες θα γαμήσει και την μάνα του Δία.

status πρόβλεψης Μια ζώη όπου και να παίξει αυτός, και με ότι συμπαίκτες να είναι, πάντα η ομάδα πάει στον πάτο. Ακόμα και όταν πήραν τον Griffin πάλι του κλώτσου και του μπάτσου ήταν, Ακόμα και στην dream team του 92 να έπαιζε ο Davis και πάλι θα χάνανε, μόνο και μόνο για να βγεί ακόμα μια φορά λάθος ο Μαγουλάς

[επεξεργασία] Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ ΧΕΛΟΟΥΓΟΥΗΝ ΤΟ 85 ΣΤΟ ΣΠΟΡΤΙΓΚ

Ε έλεος αυτή πρέπει να είναι η πιο θρυλική συναυλία στην ιστορία του Ροκ. Την έχει αναφέρει πάνω από 500 φορές, σε κάθε παιχνίδι ρε φιλέ, σε κάθε δεκάλεπτο ρε μαλάκα, μέχρι και στους τελικούς του NBA αντί να περιγράφει τον αγώνα, περισσότερη ώρα για αυτήν την αναθεματισμένη την συναυλία μιλούσε. Πως να ήταν αυτή η συναυλία ρε φίλε και να είναι τόσο σημαντική που μας έχει πρήξει τα αρχίδια με αυτήνα. Ε με βάση τις 500 περιγραφές του Μαγουλά την φαντάζομα ως εξης: Οι Χέλουγουην προσγειώνονται στην σκηνή με το διαστημικό λεωφορείο, παίζουν ροκιές και έτσι, παντού φώτα, πυροτεχνήματα, πανικός, είναι και ο Μπαρόν Ντέιβις, ατμόσφαιρα, λέιζερ, χαρτάκια, παλέ του 80, Νίκος Γκάλης, είσοδος της ομάδας του Άρη, σφάζουνε στην σκηνή τον Βαρεχάο, μετά ακολουθεί ομαδικό όργιο με αναλογία 15 γυναίκες προς έναν άντρα και έναν πούστη γάιδαρο. Γα-μάτα φίλε.

Πέρα απ τις μαλακίες ο Μαγουλάς είναι χέβι μέταλ δημοσιογράφος, είναι όπως ο Κωφίδης που δεν πληρώνει διόδια αλλά στο δημοσιογράφος, είναι υπό τους ήχους φάση. Αγαπημένα του συγκροτήματα είναι οι Halloween, οι Sepultura, οι Iron Maiden, οι Metallica, ε και μετά ακούει και κάτι αλτέρνατιβ του 70 γιατί είναι και ψευτοψαγμενοψευτόπουστας ο τουλούμπας ρε φίλε ειλικρινά. Απλά αναρωτιέμαι... Αν περιέγραφε συναυλία τον Halloween θα άρχιζε να μιλάει για μπάσκετ; ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ ΤΝΜΚΛΩΠΡΣΤBCDFRTVAREJAODEAD 1238945758489554234 KEFALONIA, ARIZONA. ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΔΙΟΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!

[επεξεργασία] Το στοιχείο της υπερβολής

Είναι γεγονός ότι ο Μαγουλάς είναι ετοιμόλογος με την ατάκα στο στόμα σε σημείο που να σε τρομάζει, και ναι έχει πηγαίο χιούμορ, αλλά το ατού του το μεγάλο είναι το ότι δεν είναι υπερβολικός. Για παράδειγμα, στους περσινούς τελικούς του NBA, αφού σε όλο τον αγώνα καθόταν και μας τα ζάλιζε για τους Halloween και δεν περιέγραψε σχεδόν ούτε μια φάση, την επόμενη έγραψε τις εντυπώσεις του, από το σχετικά μέτριο σε θέαμα ματς, σε ένα άρθρο με τίτλο Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ. Ναι φίλε, όταν για όλους τους άλλους τους ΣΚΑΤΟΦΛΩΡΟΥΣ, είναι ένας απλός τελικός του ΝΒΑ, για τον μαγουλά πέθανε το μπάσκετ κανονικά, επειδή το "θέαμα" ήταν λιγάκι πιο κάτω από ότι το σύνηθες.

Γενικά σε όλα τα άρθρα του πάντα υπάρχουν τέτοιες υπερβολές και βιαστικά συμπεράσματα να συνδυάζονται με intricate τρόπο. Με λίγη εξάσκηση μπορεί άνετα να κατλάβει κανείς αν ένα άρθρο είναι του Μαγουλά επειδή ακριβώς δεν αντέχει να μην πετάξει μέσα μια ωραία υπερβολάρα να γουστάρουμε. Είμαι σίγουρος αν ο Λεμπρον παίξει κανένα παιχνίδι και βάλει κάτω από 20 πόντους, την επομένη ο τίτλος θα λέει: Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΛΕΜΠΡΟΝ ΤΖΕΗΜΣ, ΣΕ 40 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΒΡΕΙ ΚΑΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΑΓΟΡ Η ΚΑΝΑ ΚΟΛΟΣΣΟ ΡΟΔΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!!!! Ή επειδή είναι λίγο τρελιάρης θα μπορούσε να βάλει στα ίσια τον τίτλο: ΝΕΚΡΟΣ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ Ο ΛΕΜΠΡΟΝ ΤΖΕΗΜΣ: ΜΟΝΟ 19 ΠΟΝΤΟΙ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΛΤΙΚΣ!!!!!!!!!!ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ

[επεξεργασία] Παρόμοιοι τύποι

Ε όλοι οι μπασκετικοί έχουνε αυτό το κουσούρι, εκτός του ότι είναι μπασκετικοί, πάντα κάποιον θα τον χτυπάνε αλύπητα με την αθλητικογραφική τους πένα και θα τον ΒΡΙΣΟΥΝΕ με μίσος. Ο Συρίγος που έλεγε "μπασκετικό έκτρωμα" τον Ναβάρο, οι άλλοι που ελέγαν πως ο Τούρκογλου "έχει το σουτάκι από τα 4 μέτρα, αυτό τίποτα άλλο", ο χοντρός με τα γυαλιά και την ατάκα "Το χουμε πει πολλές φορές, ΣΙΓΑ ΤΟ ΝΒΑ", Ο Χατζηγεωργίου και η πούτσα της Θάνου, και τέλος δεν είναι τελείως σχετικός αλλά αυτός ο χοντρουληλουληλούλης στην F1 που ταχει παίξει να βλέπει αυτοκινητάκια να πάνε γύρω γύρω χωρίς λόγο και έχει καταντήσει να στριγγλίζει σα γαλοπούλα κάθε φορά που βλέπει ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΜΠΑΝΤΟΕΡ!!!??!?!?!?!!????OMFGWTF?!?!?!?!!!!!!!

[επεξεργασία] Οι Δολοφονικές Ενέργειες του Βαρεζάο

Ξεχωριστό κεφάλαιο σε αυτό το treatise θα πρέπει να δοθεί στην συμμετοχή του Τ. Μαγουλά στο meme των ελλήνων μπασκετικών δημοσιογράφων που όλοι μαζί είχαν αρχίσει να ρίχνουν μπηχτές και καυστικά σχόλια που καυτηρίαζαν τα κακώς κείμενα, του Βαρεχάο. Πρέπει να τον έχουν αποκαλέσει από 100000 φορές: ΔΟΛΟΦΟΝΟ, ΚΤΗΝΟΣ, ΚΑΘΑΡΜΑ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ, ΠΡΕΖΑΚΙ, ΑΛΗΤΗ, ΒΑΡΕΧΑΟ, ΤΕΡΑΣ, ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΛΕΕΙΝΟ, ΜΠΕΚΡΟΥΛΙΑΚΑ, ΤΡΑΜΠΟΥΚΟ ΚΑΙ, ΜΟΥΡΤΖΩΒΛΑΧΟ. Πραγματικά είναι συγκινητική η αλληλεγύη που δείξαν όλοι στο δράμα του Νικόλα του Ζήση. Άρε Μαγουλά πως τα καταφέρνεις να είσαι τόσο ανθρώπινος και συνάμα να συνδυάζεις μπάσκετ, κεφαλλονιά, χαζοχαρούμενο deutsche metal, και όλα αυτά τα γαμάτα πράγματα και να είσαι τόσο γαμάτος.

[επεξεργασία] Ασχήμια

Μια τελευταία απορία σχετικά με τους μπασκετικούς είναι η εξής... Γιατί είναι τόσο άσχημοι, έλεος δεν βλέπονται ρε μαλάκα, δηλαδή αν δεις τον περπερίδη, αυτό το μικρό και χαρωπό άσχημο ανθρωπάκι λες φαντάσου ρε φίλε πως θα ήταν αυτοί που τους κόψανε και τους στείλανε ραδιόφωνο. Ε δεν πάει άλλο προσβάλλουν την αισθητική άνοιχτα πλέον, δεν θέλω να βλέπω άλλο αυτούς, δεν μου αρέσει αυτή η εκπομπή, εγώ θελω να δω την άλλη την εκπμπή, με εκείνο το κοριτσάκι που είναι μικρό και σα γυφτάκι, και ψάχνει και βρίσκει πράααγματα, και την άλλη την εκπομπή που είναι ωραία και παίζουνε εκείνοι οι καλοί ηθοποιοί στον ALPHA, και φωνάααζουνε και μετά πίνουν καφέ στο σαλόνιιι.

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Απρίλιος 2011)

Αυτό το άρθρο είναι τυφλό. Βοηθήστε το ίδιο να βρει το δρόμο προς τα σχετικά άρθρα λινκάροντας τα εδώ. (Απρίλιος 2011)