Τάση Μαλακίας

Τάση Μαλακίας είναι η τάση του ανθρώπου να κάνει πράγματα χωρίς ένα συγκεκριμένο λόγο. Ήταν περιορισμένη στους καψουρόγυφτους μέχρι που ξέφυγε από τον έλεγχο και έγινε παγκόσμια επιδημία. Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει άνθρωπος και Ελ που να μην πάσχει από αυτή την ασθένεια. Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι που μπορούν και το ελέγχουν.

[επεξεργασία] Πριν την εξάπλωση

Η Τάση Μαλακίας ήταν αρχικά ένα πείραμα των Ελ, οι οποίοι θέλοντας να αφανίσουν τους Νεφελίμ, δημιούργησαν ένα στοιχείο με το οποίο το θύμα θα άρχιζε να χάνει το μυαλό του και να γίνεται εντελώς άχρηστο. Οι επιστήμονες το ονόμασαν καφέ και εισχώρησε στην αγορά ως τονωτικό ποτό. Η αποστολή πήγε στραβά όμως. Η Τάση είχε μεγάλη ζήτηση από τους ανθρώπους λόγω τις ανθρώπινης βλακείας και τις βαρεμάρας των ανθρώπων. Από τότε άρχισαν τα προβλήματα καθώς οι ανθρώποι άρχισαν να τα χάνουν και οι Νεφελίμ άρχιζαν να υποψιάζονται τα σχέδια των Ελ. Και μετά ξυπνήσαμε.

[επεξεργασία] Επιτεύγματα της Τάσης

  • To Σινικό Τείχος
  • Ο Πύργος του Άϊφελ

Τα επιτεύγματα αυτά άλλαξαν την Ιστορία αλλά παραμένουν αποτελέσματα της Τάσης. Εάν ακολουθήσει αυτή η κατάσταση, το επίπεδο μαζοχισμού θα ανεβεί σε επικίνδυνο επίπεδο.

[επεξεργασία] Εταιρείες

Εταιρείες πώλησης της Τάσης είναι:

Cafe

Θέλετε...καφέ;

  • Η Bravo
  • Ο Λουμίδης
  • Η Nescafe

Αυτές οι εταιρείες είναι γεμάτες με πράκτορες των Ελ οι οποίοι προσπαθούν να αποσύρουν τα προϊόντα από την αγορά, αλλά τα ΜΜΕ βγάζουν διαφημίσεις για αυτούς και δεν τους επιτρέπουν την απόσυρση.

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.