Τάρταρα

Rtrt Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;
GothTomb

η πύλη εισόδου για τα τάρταρα

Ως Τάρταρα ορίζεται το μέρος που έχουν παραποιήσει οι Χριστιανοί - Τοπογράφοι - Μηχανικοί και που λαθεμένα το όρισαν Κόλαση.

Τρις plus μέγιστο σφάλμα — ήτοι σφάλμα³ + διότι είναι μόνο ένα μέρος στα τρίσβαθα στην αντίθετη μεριά της δυτικής άκρης της Γης, απέναντι από τα νησιά των Μακάρων.

Υπάρχουν δύο είδη:

  1. Τα Τάρταρα των πολιτικών (βλέπε Φίτζι)
  2. και τα Τάρταρα του απλού λαού (βλέπε Σαχάρα).

[επεξεργασία] Αναλυτικότερα

Οι διαφορές της κόλασης για τους κοινούς θνητούς και την αφρόκρεμα της Ελληνικής κοινωνίας είναι η εξής: (το φαγητό)

Ο μέσος πολιτικός καλλιτέχνης ή βιομήχανος έχει ανάγκες που ξεπερνούν τις ανάγκες ενός απλού θνητού. Ο μέσος πλούσιος χρειάζεται 1.000.000 € παραπάνω για να καταφέρει να ανταπεξέλθει στις σωματικές ανάγκες του, καθώς όπως όλοι ξέρουμε τα χρήματα αποκτούνται με κόπο.

Αυτό σημαίνει ότι αυτοί οι ταλαίπωροι άνθρωποι καταναλώνουν πολύ περισσότερη ενέργεια από ένα μέσο άνθρωπο, ένα μέσο αχάριστο Έλληνα ο οποίος έχει και την απαίτηση να φορολογείται με τα ίδια κριτήρια.
Σκεφτείτε ότι όλα αυτά γίνονται για εμάς, έπειτα ο μέσος άνθρωπος έχει το καθήκον όχι την υποχρέωση να τρέφει αυτούς του ανθρώπους οι οποίοι πεθαίνουν για εμάς ενώ απεναντίας εμείς με τις λίγες θερμίδες που καταναλώνουμαι δεν έχουμε ανάγκη, γι αυτό τα χρήματα που μαζεύουμε πηγαίνουν στο ΔΝΤ™ για να βοηθήσουμε τον μέσο άπορο πολιτικό που δεν έχει τον άρτον τον επιούσιο.

Λοιπόν μην είστε αχάριστοι, μην διαδηλώνετε, μην ζητάτε χρήματα. Τί να το κάνετε το φαΐ, ο διαλογισμός είναι αρκετός, δουλέψετε λοιπόν σαν σκλάβοι και όταν θα δείτε τους πολιτικούς να μην μπορούν να φάνε άλλο χρήμα θα δείτε τι περηφάνια θα νιώσετε.
Γι αυτό δουλέψετε και στην επόμενη ζωή και καθώς θα προχωράτε (†) προς στην κόλαση ίσως δείτε έναν πολιτικό και αν του έχετε δώσει αρκετά ίσως και να σας τιμήσει με το βλέμμα του.

[επεξεργασία] Στα Τάρταρα

Στα Τάρταρα απλά πρέπει οι αμαρτωλοί (εν ζωή) και αφού έχουν πεθάνει, να περιπλανηθούν για 30.000 έτη, μόνο, σπαταλώντας τον χρόνο τους κάνοντας μετενσαρκώσεις. Οι μετενσαρκώσεις για να έχουν πιο πολύ πλάκα και γούστο πρέπει να είναι μέσα και από τα τέσσερα στοιχεία της φύσης, δηλαδή:

  1. Φωτιά
  2. Αέρας
  3. Νερό
  4. Γη

Περνώντας μέσα από όλα τα στοιχεία καταφέρνουν να φτάσουν τον αρχικό στόχο, ο οποίος είναι και ήταν να εξαγνιστούν, και να ξαναγυρίσουν από τα τρίσβαθα στην "ακολασία" της γης.

[επεξεργασία] Ταρταροβιβλιογραφία

Εμπεδοκλής©