ΤΟ Μέτωπο

ΤΟ Μέτωπο, το οποίο προφέρεται δίνοντας έμφαση στο "ΤΟ", είναι ένα μοναδικό, τεραστίου μεγέθους μέτωπο το οποίο βρίσκεται στο κεφάλι της Φιλιππίας.

[επεξεργασία] Ιστορία

Υπάρχουν απροσδιόριστες περιγραφές για ΤΟ Μέτωπο από τις αρχές του 20ου αιώνα. Τότε, χωριζόταν σε δυτικό και ανατολικό μέτωπο. Οι πληροφόριες λόγω βλάβης στους ασύρματους δεν μετακινούνταν και δεν υπήρχαν νέα, κύριως από το δυτικό μέτωπο. Τότε προέκυψε η φράση «ουδέν νεώτερο από το δυτικό μέτωπο».

Η ακριβής ημερομηνία δημιουργίας του Μετώπου παραμένει αδιευκρίνιστη αλλά ήρθε στη γη περίπου 9 μήνες πριν από τις 25/10/1988. ΤΟ Μέτωπο επέλξε ένα μικρό μικρό κοριτσάκι για να μεγαλώσει και να αποκτήσει τις υπερδυνάμεις του. Καταλυτικό ρόλο έπαιξε στη διάλυση του Τείχους του Βερολίνου το 1989, όταν πλήθος Ανατολικοβερολινέζων το χρησιμοποίησε για να προκαλέσει τις πρώτες ρωγμές στο τείχος. Εν συνεχεία και μέχρι το 1993 το Ερευνητικό Κέντρο CERN χρησιμοποιούσε το χώρο του Μετώπου για τη διεξαγωγή πειραμάτων. Το 1998 διοργανώτρια χώρα του Mundial επέλεξε ΤΟ Μέτωπο για τη διεξαγωγή του μεγάλου τελικού.
Το 2004 στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας , η Gianna Aggelopoulos Daskalaki εγκαινίασε τα στάδια ξιφασκίας, ποδηλασίας και ανοικτού στίβου στο χώρο του Μετώπου σε μια λαμπρή τελετή.
Τα τελευταία 10 χρόνια φιλοξενεί το Forehead Festival με τη συμμετοχή μεγάλων ονομάτων της rock και metal σκηνής όπως Talking Foreheads, Motorforehead, Machine Forehead, Radioforehead με τους τελευταίους να είναι foreheadliners το 2007 και 2009.

Για 27 συναπτά έτη ΤΟ Μέτωπο αποτελεί μνημείο εθνικής ενότητας , υπερηφάνειας και πόλο ερευνητικής έλξης.

[επεξεργασία] Επιστημονικές Μελέτες

ΤΟ Μέτωπο έχει πολύ σημαντικό επιστημονικό ενδιαφέρον και αρκετές ομάδες έχουν ξεκινήσει μελέτες και προσπάθειες για την χαρτογράφηση του. Μέχρι την κατασκευή του Επιταχυντή Σωματιδίων(1993) το Ερευνητικό Κέντρο CERN διεξήγαγε στην απομονωμένη περιοχή του Μετώπου όλα τα επικίνδυνα ραδιενεργά πειράματα. Μάλιστα η ανακάλυψη του Παγκόσμιου Ιστού συνέπεσε με την έναρξη αυτών των πειραμάτων καθώς ήταν αδύνατο για τους ερευνητές να μετακινηθούν γρήγορα από τη μια άκρη στην άλλη.

Αίσθηση προκάλεσε η συμμετοχή στην εξερεύνηση από κολοσσιαίες εταιρίες όπως η Google (Δείτε Google Μέτωπο για πληροφορίες) που εκτόξευσε καινούριο δορυφόρο αποκλειστικά για την εξερεύνηση του.

Είναι τόσο μεγάλο που μόνο από Δορυφόρο είναι δυνατή η χαρτογράφισή του.

Σύγχρονες μελέτες έχουν καταγράψει την ύπαρξη χλωρίδας και πανίδας στην προσβάσιμη περιοχή του Μετώπου. Δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος του παραμένει ανεξερεύνητο και δημιουργεί αντανακλάσεις κατά τη φωτογράφιση του από δορυφόρο με αποτέλεσμα να καθιστά δυσκολότερη τη χαρτογράφισή του.

Αξίζει να σημειωθεί πως η χαρτογράφιση του DNA αποτελεί πλέον trivial θέμα για τους Επιστήμονες συγκριτικά με το NP πρόβλημα εξερεύνησης του Μετώπου. Αν και η λειτουργία του DNA είναι κατά 98% άγνωστη[1], το Μέτωπο είναι ανεξερεύνητο σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα παρακολουθεί τις διεργασίες του 23ου Διεθνούς Συνεδρίου "ΤΟ Μέτωπο: Ένα απέραντο άγνωστο" στο οποίο θα αποφασιστεί η αποστολή ειδικής ομάδας ερευνητών στη μη προσβάσιμη περιοχή του Μετώπου.

Εκπληκτικές είναι και οι επιπτώσεις του στο βαρυτικό πεδίο της Γης μετά από μελέτες του Μετωπαίου Μετωπέι (δισέγγονος του Γαλιλαίου Γαλιλέι) ο οποίος δηλώνει ότι η Γη γυρίζει γύρω από Το Μέτωπο.

[επεξεργασία] Γεγονότα

Κάποια σημαντικά γεγονότα που έχουν καταγραφεί για ΤΟ Μέτωπο ακολουθούν.

  • Επιστημονική ομάδα, ισχυρίζεται ότι μέτρησε με κάποια σχετική ακρίβεια το μέγεθος του Μετώπου.
    • Η επιστημονική ομάδα προσλαμβάνει τοπογράφους μηχανικούς για την ακριβή χαρτογράφηση του Μετώπου που αναμένεται να χρειαστεί πολλά χρόνια.
    • Οι ίδιοι επιστήμονες, για να προωθήσουν την έρευνα τους και τα ευρήματα τους, έκαναν διαγωνισμό για το κοινό και δίνουν ένα τιρμπουσόν σε όποιους βρουν το μέγεθος του Μετώπου!
  • Μονοήμερα ταξίδια για να απολαύσετε ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα από το μαγευτικό αυτό Μέτωπο διοργανώνονται από εταιρίες. Μέρος των εσόδων διατίθεται στην περαιτέρω εξερεύνηση και μελέτη του Μετώπου!
  • Μέχρι και η Google έδειξε ενδιαφέρον και σύντομα λανσάρει το καινούριο προϊόν της Google Μέτωπο
  • 4 ώρες χρειάστηκαν στο Photochop για να φύγει η αντηλιά από κάποιες φωτογραφίες του Μετώπου που τραβήχτηκαν από δορυφόρο του Google Μέτωπο.
  • Ο Σουηδικός φορέας Μαζικών Μέσων Μεταφοράς (SL) εκπόνησε μελέτη για την εγκατάσταση γραμμών μετρό για τη διευκόλυνση μεταφοράς του επιβατικού κοινού (1994).
  • Η Κατασκευή των πρώτων γραμμών μετρό ξεκίνησε το 1997 με την πρώτη γραμμή να εγκαινιάζεται το 2001. Από τότε το δίκτυο μετρό συνεχώς επεκτείνεται.
  • ΤΟ Μέτωπο διαστέλλεται συνεχώς με ρυθμούς πιο γρήγορους από εκείνους από τους οποίους μπορεί να εξερευνηθεί με την υπάρχουσα τεχνολογία.
  • Ο Μεγάλος επιτυχηντής ηλεκτρονίων του CERN αναμένεται να ρίξει φως στις αιτίες διαστολής του Μετώπου.
  • To 2001 γυρίστηκε εξ ολοκλήρου εκεί η ταινία Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring λόγω των εκπληκτικών τοπίων του.

[επεξεργασία] Φήμες

ΤΟ Μέτωπο έχει δημιουργήσει πολλές φήμες και μύθους με τη μοναδικότητα και το μυστήριο που το διακατέχει. Μερικές αρκετά διαδεδομένες φήμες ακολουθούν.

  • Ακούγεται ότι για να καλυφθεί όλο Το Μέτωπο χρειάζονται 10^e tags σε κάποιες πανοραμικές φωτογραφίες που διέρρευσαν στο facebook.
  • Ενδιαφέρον για αγορά έκτασης στο Μέτωπο έδειξε ο Παναθηναϊκός για το νέο πολυαναμενόμενο γήπεδο του.
  • Μετά τον Παναθηναικό, έδειξε ενδιαφέρον και η ΑΕΚ για το νέο της γήπεδο.
  • Ο Chuck Norris το έχει μικρότερο!!!
  • Δικαιώματα για προβολή των ματς της ομάδας του στο Μέτωπο ζήτησε ο Ολυμπιακός!!!!
  • Κάποιοι κερδοσκόποι, δοκίμασαν να πουλήσουν στρέμματα σε τιμή ευκαιρίας.
  • Πολλά παιδάκια ζητάνε από την μαμά τους να τα πάει βόλτα στο Μέτωπο μετά από τις φαντασμαγορικές φωτογραφίες που διέρρευσαν.
  • Το συγκεκριμένο Μέτωπο έχει δικιά του προσωπικότητα!
  • O Steven Spielberg θα γυρίσει ταινία με τίτλο: "Metopo: the road to Home"
  • Είναι τόσο μεγάλο που αν θέλαμε να το περιφράξουμε θα χρειαζόταν 45 εκατομμύρια Petaτόνους σίδερο.
  • Δε μπορεί να καταχωρηθεί στο κτηματολόγιο.
  • Όποιος προσπάθησε να το περπατήσει δε τα κατάφερε ποτέ.
  • Ο γάλλος Μαθηματικός Fermat χρησιμοποίησε το 1/120 του Μετώπου για την απόδειξη της θεωρίας του.
  • Η NASA στο video με τον Αστροναύτη να πατάει στο φεγγάρι χρησιμοποίησε το Μέτωπο και όχι την έρημο της Νεβάδα (εξου και οι αντανακλάσεις).
  • Ο Νταλάρας έχει κάνει συναυλίες στην πράσινη γραμμή του Μετώπου.
  • Χρειάστηκαν 1500 κεραίες για την κάλυψη του Τηλεπικοινωνιακού Δικτύου σε μόλις 1/20 της έκτασής του.
  • Το skype δημιούργησε ειδικό emoticon προς τιμήν του Μετώπου στα 14α γενέθλιά του. Emoticon-0141-whew
  • Αν ήτανε χώρα θα ήταν η πρώτη μεγαλύτερη σε έκταση στον κόσμο.

[επεξεργασία] Σχετική Βιβλιογραφία