Τ.Ε.Ι

Ανακατεύθυνση από ΤΕΙ

Τα ΤΕΙ, ολογράφως Τελειωμένα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (νεότερος όρος) ή αλλιώς Τώρα Είμαστε Ίσοι (τίτλος που εισήχθη για χάρη της Ελληνίδας Μάνας, με νόμο-πλαίσιο, έχει καταργηθεί μετά την ανάδειξη της αντισυνταγματικότητας του, από το ΣτΕ, με ανταπάντηση της έννομης τάξης Α.Ε.Ι (Αρχίδια Είμαστε Ίσοι) και χρησιμοποιείται μόνον καταχρηστικά από ΤΕΙτζήδες) αποτελούνε εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Ελλαδιστάν.

[επεξεργασία] Χρονικό δημιουργίας των Τ.Ε.Ι

Τα Τ.Ε.Ι, έχουν ιστορία ιδρύσεως βασισμένη πάνω στο ένδοξο και πολυδαίδαλο παρελθόν της ελληνικής κοινωνίας. Σε ένα μικρό χωριό, απόμακρο της αστικής ανάπτυξης και της σύγχρονης οικονομίας, υπάρχει η Αννούλα και ο Βασιλάκης, αδέρφια και γόνοι της Οικογένειας ΘέλωΤαΠαιδιάΜου ΝαΣπουδάσουν. Όλα τα παιδάκια των υπολοίπων οικογενειών του χωριού, σπούδαζαν και εισάγονταν σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, εκτός την Αννούλα και το αδερφάκι της. Τότε, η Μητέρα, μη αντέχοντας το καθημερινό δράμα που περνούσε, λόγω αυτής της κατάρας, έκανε τάμα στην τοπική εκκλησία και παρακάλεσε συνάμα και τον Παπά, ώστε να εισαχθούν και τα παιδιά της. Ο Παπάς, σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες έως σήμερα, της υποσχέθηκε ότι ετοιμάζει κάτι καλύτερο για το χωριό, και τώρα που βρέθηκαν οι ενδιαφερόμενοι, θα το κάνει πραγματικότητα. Την ίδια μέρα, μίλησε με τον Δήμαρχο του χωριού, θέτοντάς του το ζήτημα της λειψής οικονομίας στο χωριό. Υποσχέθηκε,πως με το ΤΕΙ, θα έρχονταν η τοπική ανάπτυξη. Ο αρχικός και τιμητικός, από τον Παπά, τίτλος που δόθηκε στο νεοδημιούργητο Ίδρυμα, ήταν Τετραπληγικόν Ελληνικόν Ινστιτούτον, που αποσκοπούσε την ίαση των 4 πληγών του χωριού. Γραπτές πηγές δεν μας έχουν δώσει ακόμη ολοκληρωμένη λίστα των Πληγών, αλλά μια γνωστή εξ αυτών ήταν η Οικονομία. Αργότερα ακολούθησαν πολλαπλές μετονομασίες από τους εκάστοτε τοπικούς άρχοντες.

[επεξεργασία] Τι απαιτείται για την Εισαγωγή στα Τ.Ε.Ι

Η εισαγωγή στα Τ.Ε.Ι δεν αποτελεί μια εύκολη διαδικασία. Συνήθως υλοποιείται μέσω των Πανελλήνιων εξετάσεων. Τα προσόντα που πρέπει να κατέχει κάποιος είναι τα εξής, και περιγράφονται γενικότερα από την αποτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

  • Γραπτή βαθμολογία κάτω του 10 σε 5 από τα 6 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
  • Πολλαπλές ερωτικές επιτυχίες με καγκουρογκόμενες / καγκουρογκόμενους
  • Πολλαπλή αποτυχία στα τέστ IQ
  • Μη κατανόηση πολύπλοκων εννοιών όπως διαφορικές εξισώσεις, κβαντομηχανική, συμπεριφορισμός και άλλα.
  • Πληροφορίες στο facebook που αναφέρουν πως ο χρήστης σπουδάζει Ε.Π.Ε (Εκμετάλλευση Πατρικού Εισοδήματος)
  • Πληροφορίες στο facebook που αναφέρουν ως τομέα σπουδών ΟΠΑΔΙΚΗ ΘΥΡΑ 100.
  • Αντικατάσταση κυριακάτικου προπό με Μηχανογραφικό Δελτίο
  • Αδυσώπητη, παντώς καιρού τεμπελιά
  • Παντελής ανικανότητα ανάγνωσης φράσης άνω των τριών λέξεων
  • αλλεπάλληλα ορθογραφικά λάθη

Επίσης, έρευνες Αμερικάνικων Πανεπιστημίων έχουν δείξει πως η φοίτηση σε Τ.Ε.Ι πολλές φορές σχετίζεται και με την μαζική συμμετοχή (ποσοστά 90/100 έναντι δειγματοληψίας) στο Κόμμα της Χρυσής Αυγής, καθώς και με την ανορθογραφία, την πρόωρη κόπωση καθώς και την ταχυκαρδία.

[επεξεργασία] Προσφορά στην Ανθρωπότητα

  • Τα επαρχιακά Τ.Ε.Ι. είναι τεχνητός μηχανισμός οικονομικής αιμοδοσίας στην επαρχία, με θυματοποίηση αδαών γονέων και κηδεμόνων.

Η προσφορά των Τ.Ε.Ι στην ανθρωπότητα είναι κάτι παραπάνω από πρόδηλη γι αυτό και δεν θα αναλωθούμε σε αναλύσεις επί αναλύσεων (εξάλλου, αυτό γενικώς θα ήταν ορθό να το αποφεύγουμε, μπορεί να μας διαβάζει κάποιος ΤΕΙτζής).
Τα Τ.Ε.Ι,έχουν σώσει σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, πάνω από 735 δηλωμένες περιπτώσεις αυτοκτονίας μανάδων που είχαν ως μοναδικό πόθο να δουν το παιδί τους να είναι φοιτητής. «Θα σπουδάσει και το δικό μου παιδίιιι», φώναζαν, και άρχιζαν τις διαπραγματεύσεις για να μην πέσουν στο κενό. Μόνο 2 εκ των 735 περιστατικών, είχαν αρνητική κατάληξη, διότι τα συγκεκριμένα Τ.Ε.Ι είχαν κλείσει. Άρα αμέσως διαφαίνεται ο Ανθρωπιστικός Λόγος ύπαρξης των Τ.Ε.Ι.

[επεξεργασία] Τ.Ε.Ι και Τουρισμός

Τα Τ.Ε.Ι, εκτός από τον ανθρωπιστικό χαρακτήρα που κατέχουν, διαδραματίζουν και σπουδαίο ρόλο στον Τουρισμό. Κάθε χρόνο, δίνεται η αποκλειστική ευκαιρία, σε νέους και νέες, σπουδαστές των Τ.Ε.Ι να μεταφερθούν σε μεγάλες πόλεις από τα Κουτσοχώρια τους και να γίνουν άνθρωποι, να αναπτύξουν κοινωνικές σχέσεις και να δραστηριοποιηθούν στον τομέα των επιτραπέζιων παιγνίων. Μέρη που δεν θα γνώριζαν ποτέ αν έμεναν με την οικογένειά τους, τώρα γίνονται προσβάσιμα μόνο με 3.5 λεπτά διάβασμα την μέρα, προς όλους.

[επεξεργασία] Επαγγελματικά Δικαιώματα

Ουσιαστικά, τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν έχουν αντικειμενική πραγμάτωση, παρά μόνο θεωρητική υπόσταση. Ως αντικειμενικό και ρεαλιστικό δικαίωμα, που δίνει η φοίτηση σε ένα Τ.Ε.Ι είναι το δικαίωμα της συμμετοχής σε κατατακτήριες εξετάσεις, ώστε ο πτυχιούχος Τ.Ε.Ι να εισαχθεί σε μια σχολή της προκοπής, και πιθανόν (σύμφωνα με ψυχολογικές ερμηνείες) παιδικού πόθου και απωθημένου.