Σύνταξη του Τσόμσκη

Προσοχή: αυτό το άρθρο αναφέρεται στη Σύνταξη του Τσόμσκη. Αν θέλετε να μάθετε για τη Σύνταξη του ΙΚΑ, τη Σύνταξη της Φάνης Πάλλης, την Αττική Σύνταξη ή το Αττικό Μετρό να πάτε αλλού. Ουστ!

[επεξεργασία] Η πρώτη έμπνευση

Tsmsk

Δεκαετία του '60. Ο νεαρός Νόαμ είναι άλλος ένας φέρελπις χιπης της γενιάς του. Πίνει μπάφους και παίζει προ με τις ώρες, ενώ ταυτοχρόνως γυρνάει από πάρτι σε πάρτι με το φίλο του το Γιάννη (συμπαίκτη του στον Ανεμοστρόβιλο Απάνου Κόρακα). Μια μέρα λοιπόν, εκεί που έχει σκαρφαλώσει σε μια μηλιά για να κόψει ένα αχλάδι, έχοντας μόλις δοκιμάσει μια νέα ποικιλία LSD, να σου και γκρεμοτσακίζεται και βλέπει τα αχλάδια ανάποδα. Κι εκεί ακριβώς είναι που του ρχεται το όραμα το ψυχεδελικό που μελλε ν' αλλαξει τον ρουν της ιστορίας : Βλέπει πως κάθε φορά που λέει ότι "Ο Γιάννης τρώει ένα μήλο" φυτρώνει μέσα στο κεφάλι του ένα δέντρο! Ανάποδα! Σοκαρισμένος από αυτή την ανακάλυψη, σηκώνεται ο Νόαμ κι αρχίζει να τρέχει στους δρόμους της Καλιφόρνιας φωνάζοντας "Εύρηκα! Εύρηκα!" ως άλλος Αρχιμήδης.

[επεξεργασία] Τα δεντράκια

Όταν ηρέμησε από τον πρώτο ενθουσιασμό, εκατσε ο Νόαμ στην πολυθρόνα του, σίγουρος ότι είχε βρεί τι γίνεται μέσα στο κεφάλι όλων όσων φτιάχνουν προτάσεις με πρωταγωνιστή το Γιάννη (ενίοτε και τη Μαρία - γκόμενα του Γιάννη). Οραματίστηκε λοιπόν, πως κάθε λέξη κρέμεται από ένα κλαδί και κάθε δύο κλαδιά όταν ενώνονται φτιάχνουν ένα "κόμβο". Μέχρι εδώ καλά. Έλα όμως που το LSD ήταν ολίγον ληγμένο κι ετσι ο Νόαμ αρχισε να βλέπει πολύ περίεργα πράματα μες στα δεντράκια. Και να σου οι λέξεις να πηδάνε από κλαδί σε κλαδί και να σου να φυτρώνουν κλαδιά απ' το πουθενά και να σου να πετάγονται λέξεις-φαντάσματα να του κάνουν "μπου!" ...πανικός! Βέβαια αν ήταν σε άλλη εποχή μπορεί να τον είχε φορέσει το ζουρλομανδύα, αλλα δεκαετία του '60, ο κόσμος έβρισκε το νόημα της ζωής στους στίχους των Beatles στα δεντράκια του Νόαμ δε θα το 'βρισκε?