Σωματίδιο

Τα σωματίδια είναι ποικιλία σωμόν ακτινιδίων. Επειδή κρατάνε λίγο DNA (ή πιο απλά Δεσοξυριβονουκλεϊκό οξύ) από λωτό είναι πολύ εθιστικά, αιτία η οποία δυστυχώς έχει προκαλέσει απώλεια ελέγχου σε πολλούς επιστήμονες, κυρίως της Φυσικής.

[επεξεργασία] Η Σωματιδιακή φυσική

Μετά την γέννηση του πρώτου ακτινιδίου η Φυσική διασπάστηκε στη σωματιδιακή και τη μη σωματιδιακή. Την πρώτη πρέσβευαν επιστήμονες που είχαν δοκιμάσει το εν λόγω φρούτο και είχαν εθιστεί, ενώ τη μη σωματιδιακή όλοι οι υπόλοιποι. Ωστόσο, μια ευχάριστη παρενέργεια του φρούτου είναι η έξαψη της φαντασίας. Έτσι, οι σωματιδιακοί φυσικοί κατάφεραν και διατύπωσαν ψευδείς θεωρίες ότι και καλά τα σωματίδια είναι οι θεμελιώδεις μονάδες της ύλης και ότι αν μια θεωρία περιγράφει τη συμπεριφορά των σωματιδίων περιγράφει τα πάντα και τρίχες κατσαρές. Όμως όλα αυτά δεν είναι τίποτα άλλο από μια καλοστημένη συνομωσία. Οι σωματιδιακοί φυσικοί δεν κάθονται και δουλεύουν ερευνώντας τα άδυτα μυστήρια της φυσικής, αλλά στην πραγματικότητα κάθονται και τρώνε ακτινίδια μέσα στα εργαστήριά τους!

[επεξεργασία] Ο Σερν

Σας καλώ λοιπόν απλά να σκεφτείτε: Είναι ποτέ δυνατόν ένα επιστημονικό όργανο να είναι τόσο μεγάλο όσο ένα γήπεδο ή ένα μικρό αεροδρόμιο; Είναι δυνατόν να χρειάζονται 100άδες ή και 1000άδες άνθρωποι για να το χειριστούν; Αν όντως ήταν έτσι πώς μπορούν και χωράνε τόσοι πολλοί σε ένα και μόνο χειριστήριο; Και τέλος, είναι δυνατόν ένα τόσο ευτελές πλάσμα όπως ο άνθρωπος να φτιάξει κάτι που προσομοιώνει την αρχή της δημιουργίας του σύμπαντος;;;

Λοιπόν, αποκαλύφθηκε περίτρανα το μέγα ψέμα που υπάρχει πίσω από το CERN. Μία είναι η αλήθεια: Ο CERN δεν είναι επιστημονικό όργανο, αλλά το άντρο των σωματιδιακών φυσικών, οι οποίοι CERN-ονται από τη μαστούρα και κλείνονται εκεί μέσα για να τρώνε σωματίδια, μάλιστα τα καλλιεργούν κιόλας.

[επεξεργασία] Περί Σωματιδιακής φυσικής εντεύθεν

Άλλες γλώσσες