Σωβρακοφανής

Paradeigma.jpg

Κλασικό παράδειγμα σωβρακοφάνειας

“Άει, βε! Του σουώβρακος φαίν'τι!”

- Σερραίος για τη σωβρακοφάνεια.

“Είδα το βρακί της!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τη σωβρακοφάνεια στο δημοτικό σχολείο.

Σωβρακοφανείς είναι μία μερίδα ανθρώπων με την ιδιότητα του εμφανούς σώβρακου.

[επεξεργασία] Η σωβρακοφάνεια σε αυτά τα πως τα λέτε

Οι σωβρακοφανείς αποτελούν κάτι στρατιωτάκια στον στρατό των Τάου Μπίου, που δίνουν 4 στο defense και stealth παντού εκτός από το σώβρακο. Γίνονται αντιληπτοί είτε από κάθε κοινό θνητό εξαιτίας του σώβρακου που κάνει μπαμ, ή από τον στρατό "σώβρακοι" που θα κυκλοφορήσει για ένα από αυτά τα παιχνίδια που βάφεις τις φιγούρες και ρίχνεις ζάρια.

[επεξεργασία] Η γυναικεία σωβρακοφάνεια

Σοβρακοφανής.jpeg

Κοπέλα δείχνει ελαφρώς το σώβρακο της

Πολλές γυναίκες είναι σωβρακοφανείς αλλά η σωβρακοφάνεια τους εν προκειμένω, εξυπηρετεί την αυτοσυντήρηση στοχεύοντας σε άνδρες με λεφτά με απώτερο σκοπό τη δημιουργία οικογένειας και διαιώνιση του είδους των. Φυσικά το φαινόμενο της σωβρακοφάνειας με σκοπό το γάμο συναντάται στην Ελλάδα περισσότερο από κάθε άλλη χώρα γεγονός που οφείλεται στην πλύση εγκεφάλου από τις καλές μητέρες. Η επαναλαμβανόμενη φράση στη συγκεκριμένη μέθοδο πλύσης εγκεφάλου είναι: "Κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς, κοίτα να βρεις έναν άντρα πλούσιο να παντρευτείς...". Η μέθοδος αυτή έχει συντελέσει στα τελευταία χρόνια στην τρομακτική ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας καθώς και στη χειραφέτηση των γυναικών, γεγονός που μαζί με την ανακύρηξη του 2006 σε χρονιά ελιάς και ελαιολάδου από την ελληνική κυβέρνηση, έχει εκτοξεύσει την Ελλάδα στις παγκόσμιες αγορές και πλέον δεν μπορεί να της κουνηθεί ούτε η Κίνα, ούτε οι ΗΠΑ ούτε κανένας να πούμε.

[επεξεργασία] H ανδρική σωβρακοφάνεια

Η ανδρική σοβαροφάνεια δεν περιέχει σκοπούς δόλιους και πονηρούς από το κατεστημένο, τους μασόνους και τα πόκεμον. Απλά εξηγείται με την έλλειψη ενδυματολογικής αντίληψης από τους άνδρες (κοινώς φορούν ότι θέλουν). Συναντάται κυρίως άνδρες συγκεκριμένων επαγγελμάτων, όπως υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί κου του λου. Εκτός από το σώβρακο στη συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται και η κωλοχωρίστρα καθώς και η σχετική κόμη. Τελευταία το φαινόμενο παίρνει διαστάσεις επιδημίας καθώς πολλοί κάγκουρες καγκουριάζουν εκτός από τα αυτοκίνητα το ντύσιμο τους, με χαμηλοκάβαλα παντελόνια και έτσι μας δείχνουν ότι ξέρουν να πλένουν τον κώλο τους (trendy λέμε..!!). Προτιμούν και το άσπρο σώβρακο (Μινέρβα design) για να τονίζουν ακόμα περισσότερο το πόσο καλή σχέση έχουν με το σαπούνι.

[επεξεργασία] H εφηβική σωβρακοφάνεια

Τάση της μόδας, συχνή σε νεαρά αγόρια. Τις πιο πολλές φορές είναι αστεία, ιδιαίτερα εάν το διαφαινόμενο άνω του παντελονιού σώβρακο έχει σχεδιάκια τύπου "Μίκυ Μάους" 'η "Σκέλετορ ο Εξολοθρευτής του Άδη".

[επεξεργασία] Δείτε επίσης