Συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας

“Δε μας χέζεις, ρε Νταλάρα!”

- Άννα Βίσση για Η Άννα Βίσση

“Δε συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας, για αυτό θα αναγκαστώ να κάνω εγώ το μαλάκα για απόψε...”

- Πανούσης για Ο Τζίμης Πανούσης

Ετικέτα που συνόδευε τους περισσότερους δίσκους ελληνικής προέλευσης κατά τις δεκαετίες '60, '70, '80 και '90. Οι δίσκοι που συνοδεύονταν από την εν λόγω ετικέτα (και ανήκαν σε όλα τα υπαρκτά και ανύπαρκτα μουσικά είδη) περιείχαν κάποια τραγούδια στα οποία η μουσική αντικαταστάθηκε από ένα ρυθμικό λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λάϊ με τη φωνή του Γιώργου Νταλάρα. Στα μέσα της δεκαετίας του ΄90, ο Γιώργος Νταλάρας τολμάει τη μεγαλύτερη καινοτομία στην καριέρα του αλλά και στα ελληνικά μουσικά δεδομένα, όταν συμμετέχοντας στο δίσκο του Κ. Τερλέγκα "Πουλί μου Ξένο" αλλάζει το ρεπερτόριό του και τραγουδάει λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-μπομ.

Η εξαφάνισή του από τη δισκογραφία τα τελευταία χρόνια (και η ταυτόχρονη εξαφάνιση της εν λόγω ετικέτας) έχει προκαλέσει αναστάτωση καθώς και διάφορες θεωρίες συνωμοσίας, οι επικρατέστερες από τις οποίες είναι:

  • η απαγωγή του Γιώργου Νταλάρα από εξωγήινους.
  • η Δολιοφθορά από το Τζίμη Πανούση στο μηχάνημα που τυπώνει τις εν λόγω ετικέτες.
  • μυστική συμφωνία ανάμεσα στο Γιώργο Νταλάρα, τον Ηλία Ψινάκη, τη C.I.A. και το Φοίβο για αντικατάσταση της εν λόγω ετικέτας από υποσυνείδητα μηνύματα στους δίσκους Ελληνικού ρεπερτορίου.
  • Άλλες φήμες θέλουνε τον Τσακ Νόρις και τον Νίκο Μίχα να βρίσκονται πίσω από την εξαφάνιση του Γιώργου Νταλάρα. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ο μεγάλος Τσακ και ο μικρός Νίκος γεννήθηκαν με την ικανότητα να βγάζουν LP, MC, CD, MD, MSc, PhD χωρίς την συγκατάθεση του Γιώργου.

[επεξεργασία] Δείτε Επίσης

Κύπρος