Στόμα

“Να 'χε η καρδιά μου στόμα θα μασούλαγα ακόμα!”

- Ερωτευμένος σχιζοφρενής, για την πείνα του

“Αφού μασάει, με ενδιαφέρει...”

- Ο Κωστάκης Καραμανλής, για το στόμα
Mouth1
η σιχαμένη κοιλότητα "στόμα"

Στόμα (το):... Είναι μια σιχαμένη κοιλότητα του σώματος. βρίσκεται στο (πάνω) κεφάλι του σώματος (για άνδρες), ή, στο κεφάλι σκέτο (για γυναίκες). Μέσα του περιέχεται ένα άλλο σιχαμένο γλοιώδες αντικείμενο, η γλώσσα. Πρόκειται για κάτι τόσο σιχαμένο και γλιστερό που δεν μπορείς να το πιάσεις και να το τραβήξεις ούτε με τανάλια. Επίσης το στόμα είναι γεμάτο με αηδιαστικά γλοιώδη υγρά, που μοιάζουν σαν να ξέρασε εκεί μέσα το άλιεν (ξέρετε αυτό το καμμένο με τη Σιγκούρνεϊ Γουίβερ). Οι χρήσεις και των 2 είναι πολλές και διάφορες και θα τις αναλύσουμε ευθύς αμέσως:...

[επεξεργασία] Λειτουργίες στόματος

[επεξεργασία] Γυναίκες

  • Μπίρι-μπίρι:... Είναι η πιο βασανιστική λειτουργία που εκτελεί το στόμα σε μια γυναίκα. Πρόκειται για εξαντλητική λογοδιάρροια μέχρι θανάτου (όχι της ίδιας δυστυχώς, αλλά των αμάχων ακροατών της), που τη νύχτα μετατρέπεται σε ακόμα πιο θανατηφόρα κρεβατομουρμούρα (με πιθανό θάνατο του συντρόφου). Αν συνδυαστεί με την ορμόνη "τηλεφωνίνη" προκαλεί φουσκωμένους (μέχρι το σημείο να έχουμε περιστατικά έκρηξης) λογαριασμούς στον πΟΤΕ, συνεχόμενες φραγές για υπερβολική χρήση και συνεχή παράπονα από τους (άμοιρους) συγκατοίκους, "γιατί αυτός ο μαλάκας ο πΟΤΕ μου ξανάκοψε το τηλέφωνο;".
  • Εξαγωγή άμορφων παραπροϊόντων:... Το φαινόμενο απαντάται κυρίως σε γυναίκες που θέλουν να γίνουν μοντέλα. Επειδή θέλουν να είναι σαν σανίδα, αν φάνε κάτι, μετά απλά το ξαναβγάζουν από τον ίδιο δρόμο. Συνήθως αναφέρεται και σαν χέσιμο από το στόμα. Σπανιότερα το αναφέρουν ως εμετό.
  • Κατανάλωση τροφίμων:... Είναι το γνωστό σε όλους σαβούριασμα. Δηλαδή να τρώς ό'τι αηδία βρεθεί μπροστά σου. Δεν είναι πολύ συνηθισμένη χρήση στις γυναίκες και ειδικά σε όσες θέλουν να γίνουν μοντέλα.
  • Κατανάλωση "τροφίμων":... Σε αυτή την περίπτωση το στόμα είναι άμεσος αποδέκτης του "φορτίου" καυλωδίου έτοιμου να εκπυρσοκροτήσει. Η παρουσία του στόματος εδώ είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς η απουσία του θα έχει σαν αποτέλεσμα, το φορτίο να εκτοξευθεί όπου να 'ναι και να τα κάνει όλα χάλια (σκατά, πάλι πρέπει να φωνάξω την καθαρίστρια).
  • "Πολεμική επιφυλακή":... Είναι πολύ συνηθισμένη λειτουργία σε γυναίκες. Σε μια τέτοια περίπτωση το στόμα χρησιμοποιείται σαν προειδοποίηση έκτακτης επέμβασης (αν επέμβετε, κρίνονται απαραίτητα τα στρατιωτικά άρβυλα, ο λόγος εξηγείται ευθύς αμέσως). Παρατηρείται κυρίως όταν η γυναίκα δει να σουλατσάρει ανέμελα στην κουζίνα κάποιο "ζωντανό ακαθόριστο αντικείμενο" (π.χ. ποντίκι, κατσαρίδα, σκουληκαντέρα, ο γκοτζίλας, ο γαργάντουας, το γιέτι, κλπ). Σε μια τέτοια περίπτωση, η συχνότητα της κραυγής που βγάζει το στόμα της, είναι τόσο δυνατή που μπορεί να ακουστεί ακόμα και από τον διεθνή διαστημικό σταθμό. Η φονική κραυγή σταματάει με την εξολόθρευση (sic:... πατημα με την αρβυλα) του άγνωστου ζωντανού (πλέον νεκρού) οργανισμού.

[επεξεργασία] Άντρες

  • Μπίρι-μπίρι:... Σχετικά ασυνήθιστη λειτουργία σε άνδρες. Λειτουργεί σαν μπίρι-μπίρι μόνο όταν πρόκειται για μπάλα, ή, αυτοκίνητα. Η λειτουργία αυτή αναστέλλεται όταν στο χώρο υπάρχει και γυναικείο στόμα.
  • Εξαγωγή αέριων παραπροϊόντων (σημ, ετμ:...κλάσιμο από το στόμα, σπανιότερα ρέψιμο) :... Μία πολύ συνηθισμένη λειτουργία του ανδρικού ανθρώπινου στόματος. Αφού έχει καταναλώσει τόνους μπύρα lee-weis, το αέριο της μπύρας διαστέλλεται στο στομάχι και βγαίνει από το στόμα με τρομερή πίεση. Το αποτέλεσμα είναι ο γνωστός, όμοιος με γρύλισμα γουρουνιού, αηδιαστικός, ήχος "γκρουτς" του ρεψίματος.
  • Εξαγωγή άμορφων παραπροϊόντων (σημ, ετμ:... χέσιμο από το στόμα, σπανιότερα εμετός) :... Όχι τόσο συνηθισμένη λειτουργία στους άνδρες. Το φαινόμενο παρουσιάζεται μόνο μετά από ειδικές συνθήκες όπως η κατανάλωση γκοτζίλα, ή, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μέχρι να γίνετε σανίδα. Τα παραπάνω μπορούν να κάνουν τον εντερικό σας σωλήνα, άνω-κάτω και να οδηγήσουν σε αυτό το αποτέλεσμα.
  • Κατανάλωση τροφίμων:... Ακόμα μία πολύ συνηθισμένη λειτουργία του ανδρικού στόματος:... Όπως είπαμε και παραπάνω είναι το γνωστό σαβούριασμα, δηλαδή ανεξέλεγκτη κατανάλωση, χάμπουργκερ, σουβλακίων, πίτσας, βρώμικου (καντίνας), γκοτζίλα, και γενικά παντώς είδους υγιεινών προϊόντων.
  • Όπλο μαζικής καταστροφής:... Είναι λειτουργία παρόμοια με την "πολεμική επιφυλακή" στις γυναίκες. Παρατηρείται σπάνια σε άντρες, και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις αντρών, όπως είναι η παραπάνω. Συμβαίνει μόνο κάτω από πολύ ειδικές συνθήκες (όταν τρομάζουν υπερβολικά και βγαίνει φάτσα - φόρα η γυναίκα που κρύβουν μέσα τους). Αν ξεστομίσετε μπροστά τους λέξεις όπως, "κυνήγι", "μπουρδελότσαρκα", "φόρμουλα1", "άπλυτη κάλτσα", "λίνουκς", "μέταλ", "γκοθάς", "μπαλα", "πουτάν α", κλπ αντι-τρέντυ, όπως επίσης και αν ακούσουν απότομα κάνα άσμα death metal (η, κατι εξισου καμμενο, οπως ενα ανελεητο ρεψιμο, αποτελεσμα υπερβολικης καταναλωσης μπυρας), θα τραβήξουν τα βυζιά τους και θα αρχίσουν να ουρλιάζουν σε τόσο υψηλές συχνότητες, που είναι ικανές να κάνουν σκόνη τον εγκέφαλο σας).

[επεξεργασία] Τμήματα του στόματος

[επεξεργασία] Γλώσσα

331393033 21d2b78fa4
Η ελληνική, παράγει λογιώ λογιώ βογγητά
Botox-lips
yes! yes! Oh My Goth!

[επεξεργασία] Γυναίκες

Βοηθητικό "εξάρτημα" για τη λειτουργία μπίρι-μπίρι και για την κατανάλωση "τροφίμων" (μαζεύει τα περισσεύματα πριν πέσουν στο χαλί και το κάνουν σκατά). Extra βοηθητικό "εξάρτημα" τα χείλη.

[επεξεργασία] Άνδρες

Επισης βοηθητικό "εξάρτημα" για τη λειτουργία μπίρι-μπίρι.

[επεξεργασία] Άλλες περαιτέρω λειτουργίες της γλώσσας δεν είναι προς το παρόν γνωστές

Αλλά υπάρχουν διασυνδέσεις. Συνδέεται με το μάτι και το πρήξιμο με γλωσσοκοπάνα, με το χέρι μέσω γλωσσολογίας, με το μπουρδούκλωμα via γλωσσοδέτη, με το φτύσιμο διαμέσω γλωσσοφαγιάς, με την μάθηση εξαιτίας της γλωσσομάθειας και στο σεξ αναφέρεται απλά ως γλώσσα του σώματος.

Άλλες γλώσσες