Στυλιανός Παττακός

Pattakos2

Ο Άγιος Στυλιανός ο ακριδοφάγος

Ο Ταψίαρχος Στυλιανός Παττακός o οσιομάρτυρας είναι ένας Άγιος αναγνωρισμένος από το αποσπασθέν παρτιαρχείο της Ματζουρίας. Γεννήθηκε στις 35 Ιουλίου -1908 χρόνια μετά την γέννηση του βρυκόλακα Μητσοτάκη. Θα ήθελε να είναι ο Κώστας Γκουσγκούνης.

Χωρίς αμφιβολία είναι ίσως μια από τις ποιο κωλ προσωπικότητες του Χριστιανισμού καθώς το φιλανθρωπικό έργο του έχει αφήσει ανεξίτηλα σημάδια στην οικουμένη. Δημιούργημα του είναι τα Χριστούγεννα όπου μοιράζουμε δώρα μεταξύ μας και κάνουμε πράξεις αγάπης και ανθρωπιάς. Ήταν πνευματικός οδηγός της Μητέρας Τέζας, του Ρομπέν των Δασών, της Άτζελας Δημητρίου, του Νασίφ Μόρρις και των περισσοτέρων προστατών των εκτελεστών.

[επεξεργασία] Βιογραφία

Ο Στυλιανός ο Βοθροβλήτης από μικρή ηλικία κατάλαβε πως του άρεσαν οι μάχες με αεροβόλα και Κλέι στέσιον και έτσι το 1920 κατατάχτηκε στους Προσκόπους χωρις βρακί. Εκεί στην σχόλη γνωρίστηκε με δυο άλλες μορφές της Βλακοδοξίας τον Γιώργο Παπαδόπουλο (που είχε την εταιρεία με τα μπισκότα) και τον Μακαρίτη Μακαρέζο με τους οποίους βοηθουσαν τις γιαγιάδες να περνούν στις διαβάσεις.

Το 1967 οι τρεις τους κάναν επανάσταση. Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της 21ης Απριλίου, όπου οι τρεις φίλοι συναντήθηκαν στο σπίτι του Γεωργίου Παπαδόπουλου, για να περάσουν μια πίστα στο Call of Duty. Είχαν αποβλακωθεί τόσο πολύ, σε σημείο που οι πράξεις τους γίνονταν στην πραγματικότητα. Αφού, όταν μπήκαν στην βουλή, κρατούσαν ακόμα τα τηλεχειριστήρια. Ήταν τόσα καλοί στα πολεμικά ηλεκτρονικά, γι' αυτό και ονομάστηκαν «Οι τρεις μάγοι με τα όπλα» ή «Η Λεγεώνα των υπερηρώων». Ήταν ο οδηγός του τανκς που μετέφερε την αποστολή του Παναθηναϊκού στο Γουέμπλεϊ. Οδηγάει ένα αμάξι, μάρκας Χιουντάι.

[επεξεργασία] Μόρφωση

  • Ξέρει πολλά από χρήση ναρκωτικών.
  • Έχει πάρει χρυσό μετάλλιο στο Pacman.
  • Γνώση Πολεμικών ταινιών.
  • Έχει όλα τα τεύχη του Εξολοθρευτή, του Μπλεκ, της Βαβούρας, του Αντιρίξ & Συμφωνίξ και του Βρωμοστομίξ.
  • Έχει όλους τους καζαμίες από το 1974.
  • Ξέρει τα 100 στρουμφάκια με το μικρό όνομα τους (Είναι συνομίληκος με τον Μπαμπαστρουμφ).
  • Ξέρει πώς να καταστρέφει πόρτες με τανκς.
  • Παίζει μπάσκετ με τα πόδια και ποδόσφαιρο με τα χέρια.

[επεξεργασία] Βιβλία του

  • Η βιογραφία ενος οσίου, εμένα
  • Ο Στελάρας ο φοιτητοφάγος
  • Αγάπη & ανθρωπιά, δύο ξεχασμένες λέξεις

[επεξεργασία] Είπαν

  • "Επιτέλους, βρήκα τον πνευματικό γιο μου." Αδόλφος Χίτλερ.
  • "Από αυτόν εμπνευστήκαμε τον ήρωα του Σαν Αντρέας". Οι δημιουργοί του παιχνιδιού.