Στρουμφόμουρα

Στρούμφ Κωστάκης.jpg

Να ένας άνθρωπος που μεταλλάχτηκε σε Στρούμφ.

Τα στρουμφόμουρα είναι η βασική τροφή των Στρουμφ. Τα στρουμφόμουρα είναι ένα είδος μούρου, το οποίο φυτρώνει σε ακτίνα 1 χλμ από το Στρουμφοχωριό. Άμα λοιπόν δείτε στρουμφόμουρα, να ξέρετε ότι τα Στρουμφ σας βλέπουν! Τα συγκεκριμένα μούρα είναι χρώματος μπλε, βρωμάνε αφάνταστα και όσοι δοκίμασαν έγιναν μπλε, έβγαλαν σπυράκια στη γλώσσα και απέκτησαν στυτικές δυσλειτουργίες. Επιστήμονες Βριλ μελέτησαν τα στρουμφόμουρα και κατέληξαν στο ότι είναι άκρως επικίνδυνα για τον άνθρωπο, αφού η συνεχόμενη κατανάλωσή τους, μπορεί να οδηγήσει στην μετάλλαξη του ΔΝΑ του, με αποτέλεσμα να μεταλλαχτεί σε Στρουμφ. Αν γίνετε Στρούμφ και βγαίνετε στους αγρούς και στα λιβάδια μπορεί να σας αρπάξει ο Δρακουμέλ, να σας βάλει σε ένα τσικάλι, να σας κάνει σούπα και να τη φάει μαζί με τη γάτα του, ονόματι Ψιψινέλ.

[επεξεργασία] Συνταγές για στρουμφόμουρα

[επεξεργασία] Στρουμφομουρόκρεπες

  • Παίρνετε μια κούπα στρουμφόμουρα, ένα αυγό ολόκληρο (με το τσόφλι), δύο κιλά αλεύρι και τα πατικώνετε χορεύοντας τον χορό του προβάτου.
  • Βγάζετε τα τσόφλια με το τσιμπιδάκι από τις πατούσες σας.
  • Το πετάτε σε ένα τηγάνι που έχει τουλάχιστον δέκα δάκτυλα βάθος λάδι για να γίνει παπάρα στο λάδι.
  • Έτοιμοοοοοοο...
Apfel1.jpg
Φρούτα και λαχανικά
4531367129.jpg

ΑγριόμηλοΜήλοΜανταρίνοςΜπανάνεςΣαγκουίνοςΒελανίδιαΑγγουράκιαΛεμόνιαΦασολάκιαΠατάταΜαϊντανόςΜπάμιαΝτομάταΕλιάΣτρουμφόμουραΣταφύλιΤσακώνικη μελιτζάναΧόρταΛαχανάκια Βρυξελλών