Στρουμφάκια

Στρούμφ.jpg

Ο Παπαστρούμφ. Το κόκκινο χρώμα και η γενειάδα μαρτυρούν τις μαρξιστικές του καταβολές.

Τα στρουμφάκια είναι γενάρχες των "γαλάζιων παιδιών" και μαρξιστές. Πολεμούν τον Δρακουμέλ και μαζεύουν τα γνωστά στρουμφόμουρα. Στον ελεύθερο χρόνο τους βλέπουν Τατιάνα Στεφανίδου και κάνουν χαλάουα.

[επεξεργασία] Απαρχές

Τα στρουμφάκια δημιουργήθηκαν από την συνεργασία του γνωστότατου Αλ Πουτσίνο με τους Jedi Master. Το πρώτο στρουμφάκι ήταν ο Παπαστρούμφ, που διετέλεσε συνεργάτης του Χέγκελ και κουρέας του Μαρξ. Γυναίκα του ήταν η Μπάρμπαρα, κολλητή φίλη της Μπαρμπαρέλα και θεία της Μπάρμπαρα Στρέιζαντ. Τα πρώτα τους παιδιά ήταν ο Ασκούλφιος και η Πίτσα.

[επεξεργασία] Ο Διωγμός

ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ.jpg

ο Δρακουμέλ διαμαρτυρόμενος

Μόλις ο Ελ Δρακουμέλ έμαθε ότι μαρξιστές νεοδημοκράτες καταπατούσαν τα τίμια χώματα της Ελ-ληνικής γης, τηλεφώνησε στο Λιακόπουλο και του ζήτησε να του στείλει δύο πακέτα τσίχλες Μπαμπαλού, με τις οποίες νίκησε την πρώτη μάχη και εκδίωξε τα Στρουμφ από την χώρα των Ελ. Κυνηγημένα και εξασθενημένα, βρήκαν καταφύγιο στο "Στέκι της Κατίνας" όπου τραγουδούσε ο Μπάμπης, που στον ελεύθερο χρόνο του οδηγούσε βυτιοφόρο. Αφού έμειναν εκεί για μιά νύχτα, έφυγαν για να συναντήσουν την Αλέκα Παπαρήγα.

[επεξεργασία] Αποκατάσταση

Στο δρόμο τους προς τον Περισσό, πέρασαν από το Star όπου τους έπεισαν να υπογράψουν συμβόλαιο για Σαββατιάτικο πρωινό. Αφού έπεσαν οι υπογραφές, έπεισαν και τον Δρακουμέλ να συμμετάσχει, υποσχόμενοι πως θα ψήφιζαν Γιωργάκη στις εκλογές.
Bridge1407 wideweb 470x311,0.jpg

Το στρουμφοχωριό, όπως είναι σήμερα.

Ο Δρακουμέλ το 'χαψε και υπέγραψε. Από τότε, σε κάθε επεισόδιο τον διαγράφουν από την παράταξη (όπως τον Σημίτη).

[επεξεργασία] Υπερδυνάμεις

[επεξεργασία] Η Αληθινή Ιστορία

Imagesσδ.jpg

O Παπαστρούμφ το 2009

Ο Παπαστρούμφ από την στιγμή που γεννήθηκε ήξεραν όλοι ότι μια μέρα θα γινόταν κακός. Όταν έγινε ο αρχηγός του Στρουμφοχωριού άρχισε να καταστρώνει σχέδιο εξόντωσης των Αμερικάνων. Μια μέρα ο Παπαστρούμφ έφυγε από το χωριό για μια δήθεν "αποστολή". Αλλά τα σχέδιά του ήταν άκρως καταστροφικά. Ο Μπαμπαστρούμφ επισκέφτηκε την Μητέρα Φύση την οποία μαχαίρωσε με έναν νυχοκόπτη 33,1445 φορές. Μετά ο Παπαστρούμφ πήγε στο Λευκό Οίκο τον οποίο έβαψε μπορντό. Δεν έμεινε τίποτα λευκό. Όταν μαθεύτηκαν όλα αυτά η Αμερική πήρε αυστηρά μέτρα για την εξόντωση του δράστη. Αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα. Δεν ήξεραν ποιος ήταν ο δράστης. Τότε ο Παπαστρούμφ σε συνεργασία με τον Ρουσόπουλο, δολοφόνο του Χαμηλοσυνταξιούχου, αποφάσισαν να δολοφονήσουν τον Ελ-Δρακουμέλ. Εισέβαλαν στο κάστρο του και του έδωσαν ένα καλό μάθημα: του καψάλισαν τις πάνες ακράτειας. Ύστερα ο Θοδωρής και ο Παπαστρούμφ ξεκίνησαν για το κάστρο στο οποίο θα έδιναν την τελευταία τους μάχη. Η μάχη ήταν ολονύκτια και πολλοί ανθρώποι πέθαναν από τα γέλια. Πάνω στον πανικό όμως ο Γεώργιος Βους έβαλε τα κλάματα και τότε ο Θοδωρής συγκινήθηκε και του πούλησε το εξοχικό του στη μονή Βατοπεδίου και όλοι έκλαψαν από χαρά. Έκαναν ειρήνη με τους Αμερικάνους και ως ένδειξη φιλίας τους χάρισαν ένα από τα δάχτυλα του Λένιν.