Στου διαόλου τη μάνα

Ως Στου διαόλου τη μάνα ορίζεται κομβικό σημείο του τοποχρονικού συνεχές στο οποίο διαμένει η μάνα του Διαόλου (ναι ρε, κι αυτός από μάνα γεννήθηκε). Οι Παλαιές Διαθήκες σημειώνουν: Και την έκτη ημέρα, ώρα 6:06 τη πρωία ο Θεός σπάει το συμβόλαιο συγκατοίκησης και παραδίδει έγγραφο έξωσης στον συγκάτοικο του με τίτλο «Οξαποδώ και πήγαινε κάπου αλλού. Υ.Γ. Και μη ξεχάσεις την μάνα σου!». Ο Διάολος καταφθάνοντας στο Κάπου αλλού και βρίσκοντας πολυκοσμία, για να γλυτώσει τη φουκαριάρα τη μάνα του από την ταλαιπωρία (και τον ίδιο από την γκρίνια της) την στέλνει πακέτο Στου διαόλου τη μάνα. Είναι η πρώτη αναφορά του σημείου, καταγεγραμμένη κατά τας Γραφάς.

[επεξεργασία] Πώς θα το βρεις

Βασικά πρέπει να μην ακολουθήσεις την διαδρομή "Από δω παν κι οι άλλοι" ή να παρεκκλίνεις τόσο, ώστε να νιώσεις μόνος στον δρόμο.
Σε παγκόσμια κλίμακα ο καλύτερος τρόπος για να φτάσεις εκεί είναι να έχεις συνοδηγό τον ξερόλα κολλητό σου που (αν και παραπληροφορημένος) θα σε καθησυχάζει λέγοντας "τράβα εσύ και θα σου πω πού θα σταματήσεις". Έτσι, εκεί που θα σταματήσεις είναι σίγουρα Στου διαόλου τη μάνα και θα είσαι ελεύθερος να στείλεις τον κολλητό σου στον Άγιο Σιχτίριο κατεβάζοντάς του καντήλια.

Άλλος τρόπος για να προσεγγίσεις το σημείο είναι να ξεκινήσεις την διαδρομή με την παρέα σου χωρίς χάρτη (ή με κάποιον από τη συντροφιά σου να διαβάζει τον χάρτη ανάποδα) και όπου σας βγάλει ο δρόμος. Η προοπτική Όπου μας βγάλει ο δρόμος, δίνει 99% πιθανότητες να καταλήξεις στον προορισμό Στου διαόλου τη μάνα. Αν προσθέσουμε και τον παράγοντα "σήμανση των ελληνικών οδών" οι πιθανότητες αυξάνονται δραματικά. Σημειώνουμε πως χρήση smartphone δε θα βοηθήσει καθώς το Google map ακόμη δεν έχει χαρτογραφήσει το σημείο.

Ελληνική πρωτοπορία παραμένει το γεγονός ότι στην περίπτωση που χρειαστεί Έλληνας πολίτης κάποιου είδους έγγραφο, σφραγίδα ή δικαιολογητικό και λόγω του αποκεντρωτικού χαρακτήρα του Ελληνικού δημοσίου η περιήγηση του από γραφείο σε γραφείο θα τον οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια Στου διαόλου τη μάνα.

[επεξεργασία] Συντεταγμένες

Χάρτης αποπροσανατολισμού

χάρτης αποπροσανατολισμού

Σύμφωνα με μελέτες διακεκριμένων Φρικητοπογράφων έχουν βρεθεί οι συγκεκριμένες συντεταγμένες του σημείου Στου διαόλου τη μάνα που το τοποθετούν στο Τέρμα χάρτη, βορείως του Διαόλου κάλτσα και δυτικά του Κάπου αλλού, Πού είμαι, Εδώ κάτω και της κορυφογραμμής Εδώ πάνω.
Σύντεκνοι Λασιθιώτες συμμετέχοντας στον αγώνα για έγκυρη πληροφόρηση στη Φρικηπαίδεια, ίδρυσαν το αυτόνομο κρατίδιο "Δημοκρατία του Λασιθιστάν" και εξέδωσαν δικό τους νόμισμα και διαβατήριο που σας καλωσορίζει Στου διαόλου τη μάνα.[1]

Συμπαραστάτες Φρικητοπογράφους βρήκαμε και στο Αγγελόκαστρο Αιτωλοκαρνανίας οι οποίοι όρισαν τις συντεταγμένες του σημείου σε κόμβο περίπου -200m από το χωριό τους, όπως δείχνει και η πινακίδα που τοποθέτησαν.[2]

Αν και λίγα είναι γνωστά για το κλίμα που επικρατεί στη συγκεκριμένη τοποθεσία, γενικά θεωρείται καλύτερος προορισμός από αυτόν του Να πας στο διάολο ή ακόμα παραπέρα. Στην περιοχή του συχνάζουν χασομέρηδες.

[επεξεργασία] Το παράδοξο του σημείου

Το Στου διαόλου τη μάνα καλύπτεται από σημειακό παράδοξο καθώς απέχει την ίδια απόσταση από όποιο σημείο του σύμπαντος κι αν ξεκινήσεις. Βασική αρχή είναι να καλύπτονται τα κριτήρια που θα σε οδηγήσουν εκεί.

[επεξεργασία] Παραπομπές

  1. «Λασιθιστάν: Καλώς ήρθατε στου διαόλου τη μάνα!»
  2. Ο ΚΟΜΒΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΟΛΟΥ