Στεφανάκης

“Όποιος πειράξει το Στεφανάκη, θα 'χει να κάνει μαζί του”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Στεφανάκη

[επεξεργασία] Πληροφορίες

Μέγας ευεργέτης του γένους των Ελ. Πατέρας του ήταν ο Στήβεν Σπίλμπεργκ (από τον οποίο κληρονόμησε τη μεγάλη φαντασία και δημιουργικότητα) και μητέρα του η Άννα Βίσση (από την οποία κληρονόμησε ένα οικοπεδάκι στην Κολοπετινίτσα). Ο Στεφανάκης γεννήθηκε κάποτε εις τας Σέρρας, των οποίων αποτελεί καμάρι. Δουλεύει ως χορευτής σε γνωστό ραδιο-φονικό σταθμό στη γενέτειρά του.

[επεξεργασία] Βίος (αβίωτος) και πολιτεία

Στα πρώτα του χρόνια ο Στεφανάκης επέδειξε το εξαιρετικό του ταλέντο στην αέρινη κιθάρα, στο μπάσκετ και στους αγώνες ταχύτητας. Ήδη όταν ήταν 2 μηνών έπνιξε τη Λερναία Ύδρα, το κουνέλι και τον πόνο του. Οι Ελ είχαν εντυπωσιαστεί και πίστεψαν πως αυτός ήταν προορισμένος να γίνει αθάνατος. Φοίτησε στο Χόγκουαρτς, όπου γνώρισε το Χάρι Πότερ, τον οποίο βοήθησε να νικήσει το Βόλντεμορτ (3-0 στις πόρτες και ένα διπλό στο φεύγα). Αργότερα έφυγε από το σχολείο που τόσο τον αγάπησε για να εκπληρώσει τη μοίρα του. Οι Ελ όρισαν πως για να φτάσει στην αθανασία έπρεπε να εκπληρώσει ορισμένες δοκιμασίες. Αφού παράτησε το φραπέ του, είπε περήφανα: "Μέσα σε λέω".

[επεξεργασία] Κατορθώματα

Ο Στεφανάκης έχει κατορθώσει να περάσει στην αθανασία αφού εκτέλεσε μια σειρά άθλων. Ο θρύλος του ακούγεται μέχρι σήμερα σε όλα τα μέρη του κόσμου. Παραθέτουμε μια ενδεικτική λίστα με τους Άθλους του:

  • Σκότωσε 15 Βιετκόνγκ με μία σφαίρα.

“Ήταν διασποράς βε

- Ο Στεφανάκης για τη σφαίρα
  • Περικύκλωσε 40 Γύφτους έξω από το City (μόνος του, έτσι;)
  • Ρούφηξε χημικά αέρια στο Κουβέιτ.

“Σαν Καρέλια Λάιτς ήτανε”

- Ο Στεφανάκης για τα αέρια
  • Νίκησε τον Πεντρόζα σε κόντρα με σκασμένο λάστιχο.

“Το μπροστά ήταν σκασμένο βε. Με σούζα το πήγα.”

- Ο Στεφανάκης για την κόντρα

“Ε, τι να κάνω βε; Τσιγάρο άναψα.”

- Ο Στεφανάκης για κάποιον άλλον όταν τον ρώτησε τι έκανε όταν το σκουλαρίκι του ακούμπησε στην άσφαλτο και έβγαλε σπίθα.

[επεξεργασία] Αποτυχίες

Ναι, ναι ξέρω...είναι ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΕΤΥΧΕ Ο ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ; Κι όμως ο Στεφανάκης έχει ορισμένες αποτυχίες στο λαμπρό ενεργητικό του. Να τονίσουμε πως οφείλονται καθαρά σε εξωτερικούς παράγοντες. Ρίχτε ένα βλέφαρο (ή ότι έχετε ευχαρίστηση δε θα τα χαλάσουμε τώρα):

  • Απέτυχε να σπάσει ένα τούβλο

“Χαλασμένο ήτανε”

- Ο Στεφανάκης για το τούβλο
  • Έχασε σε αγώνα F1 από το Μοντόγια.

Κράμπα έπαθα... Ποδοκίνητο ήτανε.”

- Ο Στεφανάκης για το όχημα
  • ΄Έχασε σε αγώνα F1 και από τον Σουμάχερ.

“Δεν μπαίν΄ η δευτέρα ρε φίλε..”

- Ο Στεφανάκης για το παπάκι του
  • Έχασε από τον Κεντέρη στο 200άρι.

“Μ' έσκασε η αερόσολα. Από τη Βουλγαρία ήτανε.”

- Ο Στεφανάκης για τα παπούτσια του

Παρόλα αυτά ο μεγαλοδύναμος ξάδερφός του αρνήθηκε (κάποιοι λένε ότι κατσικώθηκε αλλά ποιος νοιάζεται;) να αναγνωρίσει την αθανασία του Στεφανάκη. Έτσι, πικραμένος γύρισε στας Σέρρας και έπιασε δουλειά ως χορευτής στο ραδιόφωνο όπως ήδη αναφέραμε. Επειδής είναι και μεγάλη καρδιά, δε κράτησε κακία στον ξάδερφό του.

[επεξεργασία] Δες κι αυτά βε