Στερεοφονικό

To στερεοφονικό είναι ευρέως διαδεδομένο μηχάνημα που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια για βασανιστήρια. Επινοήθηκε από το Wernher Magnus Matthew Jack von Shephard (γνωστός και ως «Δεν Εχω Μέτωπο»), συνάδελφο του Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun, που επινόησε τον Νόμο Κολλητικότητας Τραγουδιού, που ήταν και η βάση του για να δημιουργηθεί. Συγκεκριμένα το μηχάνημα αποτελείται από τεράστια ηχεία και τεράστιο ενισχυτή και παίζει ποπ μουσική στη διαπασών με αποτέλεσμα να διαδίδει ένα τραγούδι με τον χειρότερο τρόπο. Χρησιμοποιείται για να αντικαταστήσει την σειρήνα που περνούσε την περίοδο της κατοχής και τα καταφέρνει το ίδιο καλά, με την μόνη διαφορά πως ο διαπεραστικός τρομαχτικός ήχος έχει αντικατασταθεί από μπάσο ήχο, το ίδιο τρομαχτικό αφού σε αυτή την ένταση του προσφέρεται η δυνατότητα να τραντάξει συνθέμελα δεκαόροφες πολυκατοικίες.

[επεξεργασία] Εκδόσεις

Poolcar.jpg

τρόπος απαλλαγής από την φορητή έκδοση

Το στερεοφονικό συναντάται σε δύο εκδόσεις.

[επεξεργασία] Φορητή έκδοση

Η Φορητή έκδοση του στερεοφονικού έχει τέσσερις ρόδες και πάει παντού. Περνάει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα (αν και παρατηρείται η προτίμηση των ωρών μεταξύ της 2ης και της 5ης πρωινής) για να αφυπνίσει τους κατοίκους των πόλεων με γλυκές φωνές όπως της Βέρας Λάμπρου, της Στέλλας Μπεζεντάκου της Μαριάντας Πιερίδη και άλλων. Έχει επινοηθεί τρόπος απαλλαγής (βλέπε εικόνα) από αυτό το είδος στερεοφονικού.

Χαρακτηριστικά τραγούδια ενός τέτοιου Στερεοφονικού βλέπετε παρακάτω:

She's a maneater make you buy cars, make you cut cards, wish you never ever met her at all... (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”

- Από το στερεοφονικό αυτού που περνάει τρεις δρόμους παρακάτω για σπάσιμο

Tornero tornero, la mia vita ti daro, tornerai tornerai, mia per sempre sempre sarai (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”

- Απο το στερεοφονικό αυτού που περνάει δύο δρόμους παρακάτω για σπάσιμο

Έρωτα πουλάς, τάζεις γη κι ουρανό, Ουπς! το λένε γαλλικά Gigolo... (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”

- Απο το στερεοφονικό αυτού που περνάει ακριβώς από κάτω για σπάσιμο

Χαμήλωσέ το, ρε μαλάκαααααααααααααααααααααααααααααααααα!... (...Σταδιακό σβήσιμο της κραυγής ενός περαστικού...)”

- που ακολουθούσε για τρείς δρόμους τον προαναφερθέντα κάγκουρα για να του χώσει την ηχορυπαντική μπουρούχα στον κ...

[επεξεργασία] Σταθερή έκδοση

Λέγεται και αφόρητη έκδοση. Η σταθερή έκδοση είναι η χειρότερη που μπορεί να τύχει σε κάποιον. Είναι στερεοφονικά άνω των χιλίων Βατ που προκαλούν εκκωφαντικούς θορύβους μέχρι και πέντε πατώματα ψηλότερα ή χαμηλότερα. Ο άτυχος που ζει κοντά σε σταθερό στερεοφονικό, όχι απλώς μένει κοντά σε υποστηρικτή του τέταρτου Ράιχ, αλλά και δεν μπορεί να ηρεμήσει. Προς το παρόν η μόνη λύση που έχει βρεθεί είναι η μετακόμιση.

Παράδειγμα:

“I'm on tonight, you know my hips don't lie and I'm starting to feel it's right (Συνεχώς!)”

- Από το στερεοφονικό του διπλανού για σπάσιμο

“Into that darkness... Into that darkness... The bodies collapsed... Swollen with gas...
(συνεχώς και σε αυξανόμενη ένταση που σκοτώνει ακόμα και πεθαμένο, υπερβαίνοντας τα 140 ντεσιμπέλ)”

- καμμένος γκοθοροκάς για να τη σπάσει στον διπλανό που ακούει όπερα ή κλασσική μουσική

“Yo! Yo! Ah! Ah! Εδώ είναι η φάση, εδώ είν η γειτ- ΒΝΤΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ ΓΚΡΧΖΖΖΖΖΖΖΖ”

- Δεκατριάχρονος Gangsta Rapper που τράβηξε το μικρόφωνο απο την υποδοχή για την φάση
Άλλες γλώσσες