Σταχτοπούτα

Arjanwrites-annie2008new1

Η πραγματική Σταχτοπούτα.

Γνωστή και ως Σταχτοπούτσα ή Σταχτοπουτάνα. Η γνωστή ιστορία της είναι άλλο ένα δείγμα διαστρεβλωμένης αλήθειας και είναι φυσικά έργο των δήθεν ειδημόνων, όπως άλλωστε και της Χιονάτης, αλλά και της Κοκκινοσκουφίτσας.

[επεξεργασία] Το ψέμα

Η Σταχτοπούτα ζει ευτυχισμένα παιδικά χρόνια με τους γονείς της. Όταν πεθαίνει η μητέρα της, ο πατέρας της παντρεύεται μια κακίστρω. Όταν πεθαίνει και ο πατέρας της, η μητριά της κληρονομεί τα πάντα και μαζί με τις κόρες της από προηγούμενο γάμο κάνουν τη ζωή της καημένης Σταχτοπούτας κόλαση. Ε, τα υπόλοιπα βαριέμαι να τα γράφω. Τα ξέρετε σωστά;

[επεξεργασία] Η αλήθεια

Shoe-closet2

Το δωμάτιο παπουτσιών της Σταχτοπούτας, πριν παντρευτεί.

Η Σταχτοπούτσα είναι ένα κακομαθημένο -ορφανό από μητέρα[1]- μοναχοπαίδι, ένα ξανθό ξέκωλο που έδινε τα λεφτά του ζάπλουτου πατέρα της για ακριβά καλλυντικά, ρούχα γνωστών σχεδιαστών και κυρίως παπούτσια που κόστιζαν χιλιάδες ευρώ. Κάθε φορά που έβγαινε στα μαγαζιά χρέωνε τις κάρτες του πατέρα της και γύριζε με δεκάδες σακούλες από το Harrods και τον Οίκο του Κωστέτσου.

Μετά από ένα τέτοιο περιστατικό, ο πατέρας της παθαίνει καρδιακή προσβολή και μένει στον τόπο. Η Σταχτοπούτσα μένει πλέον με τη θεία της και τις ξαδέρφες της και αυτή είναι που τις διατάζει σαν βασίλισσα. Οι καταναλωτικές και σεξουαλικές τις ορέξεις είναι άσβεστες και για να τις ικανοποιήσει πληρώνει αράπηδες και Αλβανους. Όμως, χωρίς κάποιον να φέρνει πολλά λεφτά στο σπίτι (η θεία έκανε τις δουλειές του σπιτιού και οι ξαδέρφες δούλευαν σερβιτόρες σε σουβλατζίδικο) η περιουσία του πατέρα της αμέσως εξανεμίστηκε. Η Σταχτοπούτσα έπρεπε τώρα να βρει κάποιον πλούσιο να τυλίξει και να τον παντρευτεί. Και τα κατάφερε. Σε κάποιο κοσμικό πάρτυ του Αρμάνι γνωρίζεται με τον πορνόγερο βασιλιά της χώρας (ποιος πρίγκιπας και πράσινα άλογα). Του κουνιέται και αυτός ενδίδει αμέσως. Μέσα σε λίγους μήνες παντρεύονται. Τώρα πια η Σταχτοπούτσα ξοδεύει περισσότερα λεφτά από ποτέ. Δυο βδομάδες μετά τον γάμο της με το βασιλιά, η χώρα οδηγείται σε πτώχευση και τελικά στο ΔΝΤ.

[επεξεργασία] Το τέλος

Η Σταχτοπούτσα, μετά από εκδίωξη του βασιλιά της χώρας αναγκάζεται, χωρίς πλέον τη στήριξη της οικογένειάς της[2], να πιάσει δουλεία σε στριπτιτζάδικο και να παίζει σε ταινίες του Γκουσγκούνη.

[επεξεργασία] Υποσημειώσεις

  1. Η πουτάνα που το γέννησε άργησε να αντιληφθεί ότι είχε μείνει έγκυος κι αποφάσισε να την κρατήσει, αλλά αφού είδε την καταναλωτική της μανία κατέφυγε σε ξένη χώρα συνεχίζοντας το έργο της.
  2. Την παράτησαν μετά τον γάμο και ακολούθησαν τα βήματα της πουτάνας.