Σταυροφορία

Σταυροφορία ονομάζεται γενικά οποιαδήποτε επιδρομή Κουτόφραγκων στις παραλίες της Ελλάδας. Το όνομα Σταυροφορία προέρχεται από το ξεσταύρι που πέφτει μέχρι να βρουν ομπρέλα.

Η πρώτη Σταυροφορία κηρύχτηκε από το Ντέιβιντ Μπέκαμ σε κλίμα ενθουσιασμού για την απελεύθερωση των beach-bar, που κατέχουν ιερή θέση στη Βορειο-Ευρωπαϊκή θρησκεία. Αποφασίστηκε επίσης η απελευθέρωση όλων των club και των rooms-to-let. O Μπέκαμ μάλιστα τελείωσε την ξεσηκωτική ομιλία του με τη φράση "είναι θέλημα Ποτού ". Συγκεντρώθηκε ένα πλήθος Βρετανών τουριστών το οποίο έφτασε μέχρι τη Μπανανία και στη συνέχεια πέρασε κολυμπώντας στο Φαληράκι της Ρόδου. Επειδή οι Βρετανοί δεν είχαν ιδιαίτερη οργάνωση, περιορίστηκαν σε φτηνές μπύρες και ολιγομελή όργια. Έχτισαν στην περιοχή ένα μικρό χώρο λατρείας, το "Πλέζουρ Πάλας".

Κατά τη δεύτερη Σταυροφορία, το σωτήριο έτος 4 μ.Κ.Κ. (μετά της Κυβέρνησης Καραμανλή δηλαδή) δύο οργανωμένα γκρουπ Σουηδών έπεσαν με αλεξίπτωτα στη Μύκονο. Η γενναία όμως αντίσταση του Γκρικ Λόβερ τους κατατρόπωσε. Από τότε η Μύκονος ονομάζεται Doggy-Style.

Κατά την τρίτη Σταυροφορία, 2 χιλιάδες Ολλανδοί τουρίστες αποβιβάστηκαν στις παραλίες της Χαλκιδικής, όπου και επιδώθηκαν σε εκτενάστατη οινοποσία Χάινεκεν. Η Χαλκιδική από τότε ονομάστηκε NEW-AMSTERDAM-NO STR8 PEOPLE ALLOWED.

Κατά την τέταρτη Σταυροφορία, 5 χιλιάδες τουρίστες από τη Σοβιετική Ένωση ξεκίνησαν για μπανάκι στις Κυκλάδες, αλλά αποφάσισαν τελικά να επιτεθούν στη Σαλονίκη για να πάρουν το πρωτάθλημα απ' τον Ολυμπιακό.

Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ! Ουδεμία Σταυροφορία έχει σχέση με τις Σταυροφορίες που γίναν από κάποιους άλλους, κάποτε, κάπου αλλού.