Σπύρος Ρέβης

Θπύροθ

Καλλιτεχνικός πράκτορας Α.Κ-Μ.

“Αίνιγμα: Τι είναι αυτό που πορπατεί και συνοδεύεται από πεκινουά – γουνάκι;”

- Bingo! Σπύρος Ρέβης, μυστικός καλλιτεχνικός πράκτορας απόρων κορασίδων-μοντέλων.

Δεν θα το πιστέψετε, αλλά στην πραγματικότητα το αληθινό του όνομα είναι Θπύρος Ρεβύθης. Είναι αδελφή του προέδρου κτηματομεσιτών Ελλάδος Γιάννη Ρεβύθι. Διατηρούν τις καλύτερες των σχέσεων αλλά ο Θπύρος αναγκάστηκε να αλλάξει το επώνυμο του εν προκειμένω η δημοσιότητα που “τραβάει” ως μάνατζερ να μην συνδέεται με την οικογένεια του.

[επεξεργασία] Δύσκολα παιδικά χρόνια

Γιατρός δεν την ξεγέννησε, μα μιας ποντικομαμής το [[Αγρινιο . Λιγοστά τα σπίτια, μετρημένα στα δάχτυλα ακρωτηριασμένου χεριού. Βρώμα και μπίχλα από τα σκουπίδια που πετιόσανε απέναντι. Εκεί ακριβώς που η Άννα Βίσση έχτισε σπίτι αφού προηγουμένως καθάρισε το μέρος. Μετά πλάκωσαν κι άλλοι νεόπλουτοι οι οποίοι πλέον το παίζουν ιστορία.

Φανταρίνα

Ο Θπύρος με στολή παραλλαγής

[επεξεργασία] Ενηλικίωση

Όπως είπε και η ίδια, υπηρέτησε στα ελληνικά στρατά για 24 μήνες. Εκεί, λέει, έκανε για πρώτη φορά σεξ και πως ο στρατός ήταν ένας παράδεισος. Άγνωστοι παραμένουν ακόμη οι λόγοι που δεν έγινε μόνιμος στον στρατό ώστε να μην τον βλέπουμε στα κανάλια.

Συμπέρασμα: Ο στρατός σε κάνει άντρα.

[επεξεργασία] Καριέρα

Διέπρεψε ως ενεργητικός αλλά κυρίως ως παθητικός μάνατζερ. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την προώθηση τόσων και τόσων επωνύμων; Τσούλα Αλεξανδράτου, Μαριάννα Ντούβλη, τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Διότι αυτά που κάναν οι εν λόγω Κυρίες, ήταν κενοτομία για τα ελληνικά δεδομένα.

Για ποιον λόγο λοιπόν να εισάγουμε τεράστιες ποσότητες ερωτικών ταινιών και να μην βγάλουμε τις δικές μας στο κλαρί; Αφού μπορούμε να τα κονομήσουμε, γιατί να μην εξάγουμε; Μόνο να εισάγουμε; Ε όχι βέβαια. Παράλληλα δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο περαιτέρω ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας πορνό. Τι παραπάνω δηλαδή έχει η Πάμελα Άντερσον από την Ντούβλη, ε;

[επεξεργασία] Συμπτώσεις

  • Ήταν η κακιά η ώρα, που λένε. Το 2004 το Τμήμα Ηθών έκανε ντου από παντού σε σουίτα του Hilton και τσάκωσε τον Θπύρος κι ένα μοδέλο. Κακές γλώσσες λένε πως την μαστρώπιζε.
  • Λόγια του κόσμου μην ακούς. Το μόνο που τον νοιάζει είναι να λένε σωστά το όνομά του. Σωστοοοοός! Δεν κάνει κάτι για το οποίο θα 'πρεπε να ντρέπεται, εμ έτσι είναι.
  • Προφητείες. Θα ακολουθήσουν κι άλλα ντιβιντιά με celebrities που τώρα το παίζουν δύσκολες.