Σπόιλερς

Τα σπόιλερς είναι αυτές οι σιδερόβεργες που έχουν τα αυτοκίνητα πάνω στο πορτ-μπαγκάζ και αποσκοπούν:

Spoiler

Διακριτικότατο σπόιλερ-απλώστρα

  1. Στο να μην βλέπεις το φλας του αυτοκινήτου πίσω σου.
  2. Στο να βαραίνει τα ελαφριά αυτοκίνητα.
  3. Στο να εμποδίζει το σωστό άνοιγμα του χώρου αποσκευών, ειδικά όταν είναι μεγάλο.
  4. Στο να είσαι σίγουρος για το «Τι ήταν αυτό;», όταν ακούς κάτι να πέφτει στο δρόμο.
  5. Στο να υπάρχει κάτι πάνω στο αυτοκίνητο που μπορεί να έχει διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο.
  6. Στο να καταλαβαίνουν όλοι γύρω σου ότι δεν έχεις βγάλει ούτε το Λύκειο, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξεις το στόμα σου.
  7. Ακόμα ΣΠΟΙΛΕΡ λέγονται τα πάχια γύρω από την μέση μιας γυναίκας -τα πιασίματα. Π.χ "Ω ! ρε φίλε τι σπόιλερ φοράει το !@#@#$# ... "

Το μέγεθος ενός σπόιλερ υπολογίζεται από τον τύπο:

S = K / P

όπου S η επιφάνεια του σπόιλερ (σε τετραγωνικά έτη φωτός), P το μήκος του γενετήσιου μορίου του σποϊλερούχου ιδιοκτήτη (σε χιλιοστά για να κάνει μπούγιο) και Κ ο όγκος που ο ιδιοκτήτης θα ήθελε (μη φας, θα φάμε γλάρο) να έχει το μόριό του (σε Βρετανικά γαλόνια, διότι αυτά τα παλικάρια είναι και πλεονέκτες).

[επεξεργασία] Άλλη σημασία

Ωστόσο, όταν τα σπόιλερς αναφέρονται από φίλους, συγγενείς και λοιπούς που έχουν δει κάτι πριν από εσένα, μπορεί να είναι καλύτερο και να σε βγάλει από τον κόπο της αγωνίας. Τα σπόιλερς, δηλαδή, μπορεί να είναι και λεπτομέρειες του τέλους. Για παράδειγμα, ανακουφιστικές μπορεί να θεωρηθούν οι εξής πληροφορίες:

[επεξεργασία] Τι ΔΕΝ είναι σπόιλερ

Η χαζοξανθιά στα The Ring, House of Wax, Hide and Seek, Scream, Βλέπω το Θάνατό σου, Μυστικό Παράθυρο (και άλλα χίλια) πεθαίνει!

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Η Φρικηπαίδεια δε φέρει καμία ευθύνη για τα παραπάνω. Ελεύθερη δεν είναι;