Σουρλουλού

Σουρλουλού:

Η Σουρλουλού είναι ένα πράμμα αλλόκοτο και συνήθως εξαιρετικά επικίνδυνο για τον άνθρωπο, ειδικά τον ανεκπαίδευτο τον άνθρωπο που δε λογάει από πού θα το πιάσει. Οι σουρλουλούδες δεν πρέπει να συγχέονται με της λουδουδούδες, οι οποίες είναι ένα είδος ιδαίτερα ευεργετικό και ενίοτε φιλικό προς το είδος του ανθρώπου και του δίδουν χαρά, ολοκλήρωση και μια φρεσκάδα που διαρκεί όλη μέρα.

Από τα προϊστορικά τα χρόνια, οι σουρλουλούδες έκαναν την εμφάνισή τους σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και εν ολίγοις όπου υπήρχαν άνθρωποι, που τραβάνε τις σουρλουλούδες σαν τη μύγα μες το γάλα. Οι σουρλουλού, μετά τη χειραφέτηση αρκετών εξ' αυτών, την πάτησε και εξαναγκάστηκε κι αυτή να πιάσει δουλειά σε πάμπολες περιπτώσεις, τουλάχιστον μέχρι να βρει ένα θύμα με το συμπάθειο ή όπως αλλιώς νομίζει ο καθείς χωρίς αυτό, να τη συντηρεί.

Οι σουρλουλούδες τρέφονται με λεφτά (Εξ'ου και το "πού πας, αυτή είναι σουρλουλού, θα σου φάει τα λεφτά") και με ανθρώπους (Εξ'ου και το "θα σε φάνε οι σουρλουλούδες εσένα"). Ενίοτε αρέσκονται και σε ΙΧ επιβατικά (πχ "του' φαγε τ'αμάξι").

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Σουρουκλεμού, Γυναίκα, Κότα, Πουτάνα, Gay :Η επερχόμενη φυλή