Σουβλάκιο

Σουβλάκι

Σουβλακολογία

Σουβλάκι
Σουβλάκι Magnus
Σουβλάκιο
Η Παναγία η Σουβλακοκρατούσα
Γύρομπανκ
Γύρος
Ψητοπωλείο ο Στέλιος
Βρωμύλος Σουβλατζής
Το τσουκάλι του Δέλτα
Διαστημικό σουβλάκι
ΓύροBank

Το ακόλουθο άρθρο αποτελεί μια ευγενική χορηγία της Γύρομπανκ®.

“Αφού τρώγεται, με ενδιαφέρει.”

- Κωνσταντίνος Καραμανλής για το σουβλάκιο

Το Σούβλακιο είναι ένα χημικό στοιχείο με συμβολο Sb και ατομικό αριθμο 51. Είναι ένα λιπαρό και αιχμηρό φασφουντοειδές, και στη φύση απαντάται κυρίως σε λαδόκολλες.

[επεξεργασία] Ιδιότητες

Σε ικανές συγκεντρώσεις το σουβλάκιο μπορεί να προκαλέσει σε ανυποψίαστους καταναλωτές γυναικομαστία και κατάπτωση της κοιλιακής χώρας (επιστημονικά γνωστή και ως μπυροκοίλη). Σε μεγάλες ποσότητες είναι επιταχυντής θρομβώσεων και αρτηριακών εμφραγμάτων.

[επεξεργασία] Ιστορία

Το σουβλάκιο έχει μείνει στην ιστορία ως η αιτία του Δ' Βαλκανικού Πολέμου ανάμεσα στο Ψευδοκράτος των Αθηνών και την Μακεδονική Παοκική Φάλαγγα.

Η ένοπλη σύρραξη σημειώθηκε όταν όλες οι διπλωματικές προσπάθειες για τη λύση του θέματος της ονομασίας απέβησαν άκαρπες. Οι ένδοξοι Μακεδόνες δεν ανέχτηκαν την παραχάραξη της ιστορίας τους από την πλευρά του Ψευδοκράτους των Αθηνών, οι οποίοι παρά τα αδιάσειστα ιστορικά στοιχεία και την αντίθετη γνώμη αναγνωρισμένων διαιτολόγων, επέμεναν να αποκαλούν το Σουβλάκιο (Sc) με το όνομα "Καλαμάκιο", ενώ "Σουβλάκιο" αποκαλούσαν ένα κακό αντίγραφο γνωστού Μακεδονοπρεπούς εδέσματος, το οποίο αποτελείται από 1 ή 2 τεμάχια Σουβλακίου μέσα σε πίτα ή ψωμιάδη.

Οι Μακεδόνες μετά την αποτυχία του τελευταίου τους διαβήματος στον ΟΗΕ, στο οποίο τόνιζαν για πολλοστή φορά ότι το "Καλαμάκιο" είναι συστατικό του φραπέ, και η χρήση του από τους αδαείς Αθηναίους αποτελεί ιστορική παραχάραξη, προέβησαν σε επέλαση με πληθώρα λεωφορείων γεμάτων με Παόκια, σε αυτή την μάχη που έμεινε στην ιστορία ως η "Πολιορκία του Αιγάλεω", όπου για 3 συνεχείς εβδομάδες απέκλεισαν τις γραμμές ανεφοδιασμού της λαϊκής συνοικίας και άφησαν τον πληθυσμό της χωρίς Σουβλάκιο, Μπιφτέκιο αλλά και Σουτζουκάκιο.

Οι κάτοικοι του Αιγάλεω μετά από παρακίνηση του αιώνιου συμμάχου των Μακεδόνων, του Στρατηγού Καρατζαφύρερ, παραδόθηκαν άνευ όρων και εφάρμοσαν την αλλαγή της προσβλητικής ονομασίας σε όλους τους τιμοκαταλόγους της περιοχής. Επίσης έπειτα από σκληρές διαπραγματεύσεις, αποφασίστηκε η αλλαγή του ονόματος του κεντρικού Αθηναϊκού προαστίου από "Καλαμάκι" σε "Σουβλάκι".

Τα κουρασμένα Παόκια, με επικεφαλή τον ανηψιό του Τσακ Νόρις γιόρτασαν τη νίκη τους στην Ομόνοια με Κόκα-Κόλες, Αρντάν και Λεξοτανίλ, και μετά ξαναανέβηκαν στα λεωφορεία τους για να πάνε στην ευχή του θεού, ανάμεσα σε πλήθη αλλαξοπιστούντων Αθηναίων που κατέβηκαν στους δρόμους για να ευχαριστήσουν τους σωτήρες τους.

Σύμφωνα με τον διαπρεπή ιστορικό τον Μήτσο τον Περιπτερά, η μάχη αυτή ακολουθήθηκε από μια περίοδο σχετικής ειρήνης και ευημερίας, μέχρι που αργότερα προέκυψε το θέμα της ονομασίας της μπουγάτσας από τους Φλαμανδούς αυτονομιστές.