Σοσιαληστής

Σοσια-ληστής ονομάζεται κάθε αρχηγός πλανήτη, χώρας ή ροκόμπαρου ο οποίος συνηθίζει να κλέβει από τον κοσμάκη, ενώ ισχυρίζεται ότι "Λεφτά υπάρχουν". Τα δύο συνθετικά της λέξης αποτελούν η λέξη society (eng: σημαίνει κοινωνία) και η λέξη ληστής (aka, ο κλέφτης). Η ιδεολογία ενός σοσιαληστή ονομάζεται σοσιαληστεία.

[επεξεργασία] Απαρχές της σοσιαληστείας

Η σοσιαληστεία σαν κίνημα εμφανίστηκε μετά το τέλος των sitar wars, όταν οι ηττημένοι του πολέμου, με αρχηγό το Λούκιο Ουρανολάτη, έκαναν κίνημα ενάντια στο Ρόκυ Μπαλμπόα διεκδικώντας δικαιώματα στο συλλεκτικό και σπάνιο τεύχος της Barbie με το ένθετο. Το κίνημα καταπνίγηκε με τη βοήθεια των υποστηρικτών του Ρόκυ, Μπομπ Σφουγγαράκη και Μπομπ Μάστορα. Τα πράγματα ηρέμησαν φαινομενικά και δεν υπήρξαν συγκρούσεις για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, κάτω από το κοιμισμένο μάτι του Ρόκυ, μία μυστική ομάδα ετοιμαζόταν...

[επεξεργασία] Σοσιαληστεία και ξερό ψωμί!

Με προτροπή του Γιωργάκη οι Σοσιαληστές κατέλαβαν σημαντικά πολιτικά αξιώματα και δημιούργησαν ένα ισχυρότατο κώμα, το οποίο έμελλε να γίνει ακόμη ισχυρότερο μετά τη νίκη του στις εκλογές. Δεδομένης της ύπαρξης κάθε καρυδιάς καρυδιού και στο χώρο της πολιτικής, ο λαός έδειξε την προτίμησή του προς τους σοσιαληστές, προσφέροντάς τους απανωτές και γενναιόδωρες ψήφους. Η κυβέρνηση των σοσιαληστών που δημιουργήθηκε θα μπορούσε άνετα να συγκριθεί με τον κήπο ενός νηπιαγωγείου. Η σημαντική διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι τα παιδιά στο νηπιαγωγείο κλέβουν κρουασάν. H κυβέρνηση της Ελλάδας, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, είναι μία τέλεια σοσιαληστεία!

[επεξεργασία] Μεγάλοι οπαδοί του Σοσιαλισμού (γνωστού επίσης και ως: σοσιαληστισμού)

Κυρ-Βασίλης (Φιδέμπορας)