Σοράνια

Σοράνια, Η Όνομα Ιταλικής πόλης

Η Σοράνια, βρίσκεται στην Βόρεια Ιταλία, (βλ. χάρτη)
Northen italy

Χάρτης της Βορείου Ιταλίας στον οποίο δεν συμπεριλαμβάνεται η Σοράνια, λόγω του μικρού της μεγέθους

[επεξεργασία] Περιβάλλων χώρος

Η μικρή αυτή πόλη της Βορείου Ιταλίας, είναι κυριολεκτικά περικυκλωμένη από δάσος. Αυτό σημαίνει ότι, αν και έχει επιζήσει για αρκετούς αιώνες, οι κάτοικοί της είναι πολύ χαρούμενοι που δεν ανήκουν στην Ελληνική επικράτεια. Αυτός είναι και ο λόγος που ελπίζουν να επιζήσουν για πολύ καιρό ακόμα.

[επεξεργασία] Κάτοικοι

Στην Σοράνια διαμένουν περίπου 6.543 κάτοικοι. Εξ αυτών άνω των 6.544 είναι άρρενες (ποσοστό που υπερβαίνει τα πέντε πέμπτα του συνόλου). Αυτό το στοιχείο από μόνο του είναι ικανό να μας δείξει τα επίπεδα μαρασμού της άλλοτε κραταιάς αυτής πόλης. Οι κάτοικοι, μην έχοντας κάτι καλύτερο να κάνουν, ελλείψει γυναικών, διοργανώνουν πολλών ειδών διαγωνισμούς, στην πλειοψηφία τους ανδρικούς. Ακόμα εξαιτίας αυτής της έλλειψης υπάρχουν πολλοί αυνανιστικοί σύλλογοι και σύλλογοι του Μπάοκ.

[επεξεργασία] Ιστορικές μορφές που κατάγονται από την Σοράνια

[επεξεργασία] Πινόκιο

Αν και δεν έχει ακόμα αποδειχτεί, ο γνωστός σε όλους μας (και συμπαθέστατος) κουτοπόνηρος ψευτάκος, Πινόκιο. Οι κάτοικοι της μικρής αυτής πόλης τον έχουν αναγάγει σε ήρωα τους (βλ. παρακάτω).

[επεξεργασία] Χόμπι και ασχολίες

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, οι κάτοικοι της (βαρετής -ας πούμε την αλήθεια) αυτής πόλης, σκοτώνουν το χρόνο τους παίζοντας παιχνίδια, μερικά από αυτά, θα βρείτε παρακάτω.

[επεξεργασία] Διαγωνισμός κατανάλωσης πίτσας

Παραδοσιακό Ιταλικό σπορ κατά τη διάρκεια του οποίου οι διαγωνιζόμενοι προσπαθούν να καταναλώσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα πίτσας. Ο τυχερός νικητής, κερδίζει 30 κιλά πίτσα, της αρεσκείας του.

[επεξεργασία] Διαγωνισμός κατανάλωσης ζυμαρικών

Παραδοσιακό Ιταλικό σπορ κατά τη διάρκεια του οποίου οι διαγωνιζόμενοι προσπαθούν να καταναλώσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα ζυμαρικών. Ο τυχερός νικητής, κερδίζει και πάλι 30 κιλά πίτσα, της αρεσκείας του.

[επεξεργασία] Διαγωνισμός κατανάλωσης οίνου

Παραδοσιακό Ιταλικό σπορ κατά τη διάρκεια του οποίου οι διαγωνιζόμενοι προσπαθούν να καταναλώσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα οίνου. Ο τυχερός νικητής, κερδίζει μεν 30 κιλά πίτσα της αρεσκείας του, είναι όμως αδύνατο να τα παραλάβει λόγω της κατάστασης μέθης, εις την οποία έχει περιέλθει.

[επεξεργασία] Διαγωνισμός κατανάλωσης λουκάνικων

Από τα λίγα παραδοσιακό Ιταλικά σπορ στα οποία μπορούν να πάρουν μέρος και οι Ιταλίδες.

  • Άνδρες: κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού οι διαγωνιζόμενοι προσπαθούν να καταναλώσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα λουκάνικων.
  • Γυναίκες: κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού οι διαγωνιζόμενοι προσπαθούν να καταναλώσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα λουκάνικων, χωρίς να επιτρέπεται να τα τεμαχίσουν.

Ο/Η τυχερός/ή νικητής/ρια, κερδίζει ένα λουκάνικο μήκους 5 μέτρων.

[επεξεργασία] Διαγωνισμός μεγαλύτερης μύτης

Vasilias ths myths

Άρθρο του ANT1, που αναφέρεται στον διαγωνισμό "Πινόκιο"

Σε αυτό τον μοναδικό διαγωνισμό, οι γυναίκες περιορίζονται σε ρόλο κριτή καθώς όλες, ψάχνουν μανιωδώς να βρουν την μεγαλύτερη μύτη (που τις οδηγεί σαφώς σε άλλα συμπεράσματα).
Οι διαγωνιζόμενοι περνάνε από τη γέφυρα της μύτης με το κεφάλι στραμμένο έτσι ώστε το προφίλ τους να είναι ορατό στο κοινό και (ας μας επιτραπεί η έκφραση) με τη μύτη ψηλά..
Ο τυχερός νικητής, κερδίζει τη ζήλια των υπολοίπων καθώς οι λιγοστές όμορφες Ιταλίδες θα τον ερωτευτούν σφόδρα και θα τον πολιορκούν όλο το χρόνο.

[επεξεργασία] Δείτε Επίσης

[επεξεργασία] Διάσημοι νικητές των παραπάνω διαγωνισμών