Σοκολάτα

“Είμαι αλλεργικός στη σοκολάτα.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το αγαπημένο μας έδεσμα.
Choko.png

“Αφου τρώγεται, με ενδιαφέρει...”

- Κωσταντίνος Καραμανλής για την σοκολάτα

Γονιδιακός εχθρός αρκετών καημένων ανθρώπων που τυγχάνει να έχουν δυσανεξία στο συγκεκριμένο τρόφιμο. Λέγεται ότι είναι εφεύρεση των Βριλ. Τα υποχθόνια αυτά πλάσματα απελευθέρωσαν τη δύναμη της σοκολάτας στη γη, με απώτερο σκοπό να μας κάνουν όλους να παχύνουμε και να μην κανουμε σεξ και να μας υποτάξουν εύκολα και να κυριαρχήσουν στο σύμπαν. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι το σχέδιό τους είχε επιτυχία, μιας και η φυλή των Μάγιας στον Αμαζόνιο, η πρώτη φυλή στα χρονικά που άρχισε να τρώει σοκολάτα, δεν υπάρχει πια.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Δευτερόλεπτα μετά την κατανάλωσή της, η σοκολάτα προκαλεί ένα χαρμόσυνο αίσθημα πληρότητας και ικανοποίησης και άμεσα μετατρέπεται σε λίπος και κυτταρίτιδα. Βασική της ιδιότητα είναι ότι προσκολλάται με λύσσα στο ανθρώπινο σώμα και δεν το εγκαταλείπει με τίποτα, παρά μόνο με γυμναστική ή πλαστική επέμβαση.

Η σοκολάτα θεωρείται υποκατάστο του σεξ. Αποδεικνύεται με μαθηματικά του λυκείου ότι η υπερβολική σκατανάλωση σοκολάτας απελευθερώνει ενδορφίνες στον εγκέφαλο, οι οποίες μας κάνουν να αισθανόμαστε χαρούμενοι, ούτως ώστε να ξεχνάμε την έλλειψη σεξουαλικών δραστηριοτήτων. Μπαίνουμε όμως σε ένα φαύλο κύκλο: εφόσον η σοκολάτα είναι κύριος υπαίτιος του φαινομένου της κωλάρας, μειώνονται δραστικά οι πιθανότητες για εύρεση σεξουαλικού συντρόφου, ικανοποίηση της όρεξης για σεξ και διακοπή της κατανάλωσης σοκολάτας.

Ο μόνος που μπορεί να φάει σοκολάτα χωρίς να ενοχλείται από τις ανεπιθύμητες παρενέργειές της, είναι ο Τσακ Νόρις.