Σοβαρότητα

Η σοβαρότητα είναι μια κατάσταση κατά την οποία ο παθών εμφανίζει ψυχοσωματικά συμπτώματα ανάλογα ή προσομοιάζοντα της δυσκοιλιότητας[1].

[επεξεργασία] Συνήθη συμπτώματα

  • Οι μυς του προσώπου παρουσιάζουν ακαμψία που καθιστούν αδύνατη τη πραγματοποίηση μορφασμών σχετικών με χαρά, ενθουσιασμό και ευχάριστα συναισθήματα, δίνοντας στους παρατηρητές την εντύπωση ότι o πάσχων υποφέρει χωρίς να υπάρχουν προφανείς λόγοι.
  • Διανοητικές επιπλοκές που προκαλούνται δευτερευόντως είναι η μείωση της κριτικής ικανότητας και αξιολόγησης καθώς ο ασθενής μπορεί να διατυπώσει τις πλέον απροκάλυπτες ανοησίες ή συχνότερα αοριστίες έχοντας ειλικρινά τη ψευδή εντύπωση ότι αποτελούν αδιαμφισβήτητους φυσικούς και φιλοσοφικούς νόμους.
  • Μείωση ευφράδειας και γεωμετρική αύξηση ζωώδους αδικαιολόγητης επιθετικότητας απέναντι σε σαρκασμό, ειρωνεία, χιούμορ ή ακόμα και καθημερινούς φιλικούς χαιρετισμούς όπως "Πού χάθηκες ρε μαλάκα, γαμώ το σπίτι σου?!" από τρίτους. Αν τα προηγούμενα πραγματοποιηθούν παρουσία γκόμενας τότε η επιθετικότητα μπορεί να εξελιχθεί και σε κρίση γαμωκαιδερνίασης.

[επεξεργασία] Ευπαθείς ομάδες

Πλεύρης Σοβαρός

Δείγμα πάσχοντος απο σοβαρότητα

Η νόσος εμφανίζεται κυρίως σε μεγάλες ηλικίες και συγκεκριμένες ομάδες ατόμων φαίνονται να είναι πιο επιρρεπείς προς την εκδήλωσή της. Τέτοιες ομάδες είναι: πολιτικοί, εθνάρχες, όργανα ασφαλείας, δεξιοί, αριστεροί, μπροστινοί και πισινοί, συνδικαλιστές και ακαδημαϊκοί.

Παρόμοια συμπτώματα μπορούν να παρουσιαστούν και σε άτομα μικρότερης ηλικίας όπως κάγκουρες και κομματόσκυλα, αν και συνήθως αυτά αποδίδονται σε σοβαροφάνεια, μια εντελώς διαφορετική ευκαιριακή ασθένεια που αν όμως δεν θεραπευθεί εγκαίρως, στη χρόνια μορφή της μπορεί να εξελιχθεί σε σοβαρότητα.

[επεξεργασία] Παραπομπές και σημειώσεις

  1. Δράκος - Ψυχοσωματικά προβλήματα απανταχού Goblin, orc, δράκων (Εκδόσεις «Άγιος Δράκιος» ISBN-666-999-666-999)

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Σοβαρό άρθρο

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.