Σκόπια

Scorpianos

Ένας κάτοικος των Σκορπίων γνωστός ως Scorpianos

Τα Σκόπια (ή αλλιώς Σκόρπια) βρίσκονται στη Δημοκρατία του Μαϊντανού και είναι η πρωτεύουσα της. Επίσης είναι και η μεγαλύτερη πόλη που υπάρχει. Μη νομίζετε ότι έχει πολλούς κατοίκους. Η Δομή της είναι το δεξιό μέρος, που αποτελείται από Μαϊντανόμυαλους και το αριστερό το οποίο αποτελείται από Αλβανούς. Δηλαδή μπορούμε να τα αποκαλέσουμε όντως και Σκόρπια. Το βίντεο που ακολουθεί είναι το επίσημο διαφημιστικό σπότ του Υπουργείου Τουρισμού των Σκοπίων: πατήστε εδώ.

[επεξεργασία] Ιστορία

[επεξεργασία] Το θέμα της ονομασίας

Η Δημοκρατία του Μαϊντανού με πρωτεύουσα τα Σκόρπια βρίσκεται εδώ και δεκαετίες σε διπλωματική διαμάχη με τη γείτονα της χώρα, το Ελλαδιστάν, όσον αφορά το θέμα της ονομασίας ενός εδέσματος από σφολιάτα που περιέχει λευκό τυρί. Οι Έλληνες Ταλιμπάν με διάβημα στον ΟΗΕ τονίζουν επανειλημμένα ότι το έδεσμα ονομάζεται "μπουγάτσα με τυρί" ενώ οι Σκόρπιοι κάτοικοι των Σκορπίων συνεχίζουν να την αποκαλούν "τυρόπιτα", πράγμα το οποίο είναι αποδεδειγμένα εσφαλμένο και ιστορικά αναληθές. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η θέση των Σκορπίων αποτελεί δείγμα επεκτατικού εθνικισμού, και ότι οι Σκορπιανοί στη συνέχεια έχουν βλέψεις στην Μπουγάτσα με κρέμα, στη Μπουγάτσα με Κιμά και ίσως ακόμα στη Μπουγάτσα με Σπανάκι. Οι Σκορπιανοί πάντως είχαν πρόθεση να χρησιμοποιήσουν την τυρόπιτα ως εθνικό σύμβολο και να την αναρτήσουν στη σημαία τους. Τα γεγονότα όμως του Δ' Βαλκανικού Πολέμου, όπου οι Μακεδόνες Ταλιμπάν τιμώρησαν παραδειγματικά το Ψευδοκράτος των Αθηνών για την υβριστική στάση του στο θέμα της ονομασίας του Σουβλακίου. Έκτοτε τη θέση της τυρόπιτας στη σημαία των Σκόρπιων κατέλαβε ένα Κρουασάν.