Σκοτεινό Μπρίκι

BRIKI-PAL-KAFE-ANTIK-KO-250ML-400-0572218

Σκοτεινό Μπρίκι

Το σκοτεινό μπρίκι είναι ένα αρχαίο αντικείμενο που δημιουργήθηκε στην Αίγυπτο, το 666 π.Χ. από τις 22 νεράιδες του μαγικού δάσους. Το μπρίκι είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, σφυρηλατημένο με θειάφι και σβησμένο στα δάκρυα των 22 νεράιδων.

Όποιος κατέχει το σκοτεινό μπρίκι πρέπει να είναι προσεκτικός καθώς εξερευνεί τις σκοτεινές δυνάμεις του καθώς μπορεί να παγιδευτεί αιώνια στο shadow realm.

300px-All Gizah Pyramids

Οι πυραμίδες προς τιμήν του μπρικιού

[επεξεργασία] Οι πρώτοι μπρικοκράτορες

Οι πρώτοι μπρικοκράτορες (666 π.Χ. — 123 μ.Χ.) ήταν οι Φαραώ της Αιγύπτου. Αυτοί χρησιμοποίησαν με σεβασμό τις δυνάμεις του μπρικιού. Όμως ο τελευταίος μπρικοκράτορας (Ανούμπις ο 14ος) χρησιμοποιούσε το μπρίκι προς όφελος του. Αυτό οδήγησε στην οργή των δυνάμεων του μπρικίου και στην εξορία του Ανούμπις. Έπειτα, για να σιγουρευτούν οι δυνάμεις ότι το μπρίκι δεν θα ξαναπέσει στα άπληστα χέρια των Αιγυπτίων, το έδωσαν σε ένα ανερχόμενο λαό, τους Εβραίους.

The-jews

Εβραίοι υπό την επήρεια των δυνάμεων του μπρικιού

[επεξεργασία] Η δυναστεία των Εβραίων και η προϋπόθεση των δυνάμεων

Οι Εβραίοι, δεν θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την επιτυχία τους χωρίς την χρήση του σκοτεινού μπρικιού. Αν και δεν το αναφέρουν, μόλις τους ανατέθηκε το μπρίκι, το χρησιμοποίησαν για την καλοζωία του λαού τους. Μετά από πολλές ασυδοσίες, οι δυνάμεις τους ζήτησαν να δημιουργήσουν κάτι ονόματι "θρησκεία" για να φύγουν τα βλέμματα από πάνω τους, και να δικαιολογήσουν τις επιτυχίες τους. Έτσι και δημιουργήθηκε αυτό που όλοι γνωρίζουμε σήμερα σαν θρησκεία. 543 χρόνια αργότερα, το 666 μ.Χ, μετά από πολλές ασυδοσίες των Εβραίων, το μπρίκι άλλαξε χέρια για άλλη μια φορά...

[επεξεργασία] Οι 3οι μπρικοκράτορες

Μετά τους Εβραίους, οι δυνάμεις του μπρικιού, έδωσαν το μπρίκι στους Ευρωπαϊκούς λαούς. Έτσι, πολλές ανακαλύψεις έγιναν με τις σκοτεινές δυνάμεις του μπρικιού, αν και δεν ήταν όλες ωφέλιμες (π.χ. Αμερική). Οι λαοί της Ευρώπης, ενωμένοι, για 1245 χρόνια, χρησιμοποιούσαν τις δυνάμεις του μπρικιού. Μέχρι το 1911 όπου το πήραν στον έλεγχο τους οι Γάλλοι. Έτσι, οι Γάλλοι κέρδισαν τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Αργότερα όμως, ο αρχηγός της Γαλλίας έχασε το μπρίκι σε μια μονομαχία Yu-gi-oh με τον φίλο του τον Αδόλφο από την Γερμανία.

[επεξεργασία] Ο 4ος μπρικοκράτορας

Briki

Ο Αδόλφος χαιρετάει το μπρίκι περήφανα.

Ο Αδόλφος χρησιμοποίησε το μπρίκι για να ανέβει στην κυβέρνηση της Γερμανίας με το ψευδώνυμο "Χίτλερ". Ο Αδόλφος είχε μία συμπάθεια στους Εβραίους, γι αυτό μάζευε τις ευπαθείς ομάδες σε στρατόπεδα (επίσης γνωστά ως στρατόπεδα συγκέντρωσης) και τους πρόσφερε ντους. Όμως οι δυνάμεις του μπρικιού δεν ξέχασαν όσα έκαναν οι Εβραίοι και μετέτρεπαν το νερό σε χημικά, κάνοντας τον καλό Αδόλφο, να φαίνεται σαν ένας κακός δικτάτορας. Ο Αδόλφος παρόλα αυτά κέρδισε τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο αλλά έχασε τον έλεγχο του μπρικιού ο οποίος πέρασε σε ένα μικρό τότε κοριτσάκι, την Άνγκελα.

[επεξεργασία] Η 5η μπρικοκρατόρισσα

Η Άνγκελα, παίζοντας τον Χίτλερ στην γειτονιά της με τα παιδάκια, βρήκε σε ένα δέντρο το σκοτεινό μπρίκι. Πιστεύοντας ότι είναι κάτι πολύ ωραίο για να παίζει, η Άνγκελα πήρε το μπρίκι. Δεκαετίες αργότερα, όταν σκεφτόταν τι επαγγέλμα θα ακολουθήσει ζήτησε δύναμη από το μπρίκι και το μπρίκι την έκανε πολιτικό και δη καγκελάριο της Γερμανίας. Η Άνγκελα μπήκε και στην διοίκηση της Ευρώπης, με στόχο την εξαθλίωση των Ελλήνων.

[επεξεργασία] Σημερινός κάτοχος του μπρικιού

Κανείς δεν γνωρίζει ποιος είναι ο σημερινός κάτοχος του σκοτεινού μπρικιού. Φήμες λένε ότι είναι ο Ozzy Osbourne και ότι ο ίδιος δεν είναι γιος του διαόλου αλλά με τη βοήθεια του μπρικιού επιβίωσε. Σε δηλώσεις του, ο διάβολος είπε: "O Ozzy δεν είναι παιδί μου, αλλά τον αγαπάω σαν γιο μου"

[επεξεργασία] Κάτοχοι του μπρικιού για μικρά χρονικά διαστήματα

Breaking The Law

To μπρίκι κολλώ σε Αμερικάνικη έκδοση

[επεξεργασία] Άσματα με μπρίκι

  • Μπρίκι Κολλώ, Μπρίκι κολλώ - Judas Priest. Η κραυγή του Harlford να πάρει το μπρίκι.
  • Fear of the briki - Iron Maiden. Ο Bruce Dickinson εκφράζει τον φόβο του απέναντι στις σκοτεινές δυνάμεις του μπρικιού.
  • Master of brikia - Metallica. O James Hetfield εκδηλώνει την επιθυμία του να γίνει απόλυτος άρχοντας.
  • Symphony of Destruction - Megadeth. O Dave Mustaine μας προετοιμάζει για την οργή του μπρικιού.

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (15/11/2013)