Σκονάκια

How to cheat

Σκονάκι με αντιγραφή, η τέχνη που δημιουργεί ο δαίμων της εξεταστικής.

Τα σκονάκια αποτελούν το βασικό κορμό της δωρεά δημόσιας εκπαίδευσης. Είναι το αλάτι που δε πρέπει να λείπει από το φαγητό. Αγωγός προόδου. Θεωρούνται εξόχως αποτελεσματικά όταν συνοδεύονται από αντιγραφή.

Τα σκονάκια διακρίνονται σε δυο βασικά είδη:

  1. Χειροποίητα
  2. Βιομηχανικά.

Στη πρώτη κατηγορία ο κάτοχός τους έχει καταθέσει άφθονο χρόνο και κόπο, τα έχει φτιάξει με στοργή, αγάπη και μεράκι. Είναι ο δημιουργός και συνθέτης τους.
Στη δεύτερη χρησιμοποιείται η τεχνολογία, για να αποδώσει καρπούς η προσπάθεια που θα μπορούσε ο φοιτητής να καταβάλει στο εξάμηνο, αλλά για ποικίλους λόγους δεν κατέβαλε.

Σμικρύνσεις (οι απλές), κασετίνες, κομπιουτεράκια, γόμες αποτελούσαν τα πρώτα δειλά βήματα στο χώρο αυτό της επιστήμης.

[επεξεργασία] Η τεχνολογία αρωγός του εκ-παιδευόμενου

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας δημιουργούνται νέες ζυμώσεις και τάσεις, χωρίς όμως να εγκαταλείπεται η παράδοση. Gadget με pdf, walkman, κινητά, SMS, MMS, bluetooth, σμικρύνσεις μέχρι εκεί που δε φτάνει το μάτι, βιβλία με ανάγλυφο χάραγμα, ειδικά ρολόγια, ειδικές τσέπες, κωδικοποιημένες ασκήσεις, ειδικές κρύπτες σε βιβλία, ΜΠΛΑΝΚΟ ρολό, τα μάτια της παναγίας με άλλα λόγια.

Γενικά κινητοποιείται η φαντασία του εξεταζόμενου ο οποίος δημιουργεί και μεγαλουργεί. Με τη βοήθεια του Κυρίου όλα γίνονται. Η επιτυχία βέβαια εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες οι βασικότεροι από τους οποίους είναι:

  1. Τύχη
  2. Επιτήρηση
  3. Συνολικότερη μελέτη