Σκατόμαγκας

Ο σκατόμαγκας θεωρείται και συγγενής του κουραδόμαγκα, αλλά είναι ένα level παραπάνω και δηλώνει αυτόν που θεωρεί τον εαυτό του μάγκα, αλλά τον θεωρεί μόνο αυτός διότι όλοι οι υπόλοιποι τον θεωρούν κουράδα. Επί τον πλείστον θα πεις σκατόμαγκα, κάποιον που στο παίζει ιστορία, σου πουλάει τσαμπουκά, και μόλις τα πάρεις στο κρανίο κλάνει μέντες. Εξού και η βρωμερή ονομασία του.

[επεξεργασία] Βιότοπος

Τον βρίσκεις σε πολυσύχναστα μέρη, κάνει παρέα με πολλά άτομα, γιατί μόνος του δεν μπορεί να το παίξει ιστορία. Προσπαθεί και συνήθως το καταφέρνει να είναι ο αρχηγός της παρέας του, γιατί η παρέα του αποτελείται συνήθως από κουραδόμαγκες, που του έχουν δώσει οι ίδιοι προαγωγή σε Σκατόμαγκα. Στην ίδια παρέα υπάρχει πάντα περίπτωση να βρεις κι έναν αληθινό μάγκα ο οποίος λόγω του χαμηλού ΙQ του, είναι ευνουχισμένος από τον σκατόμαγκα, και τον θεωρεί πρότυπό του.

[επεξεργασία] Δραστηριότητες

Έναν σκατόμαγκα μπορείς άνετα να τον βρεις σε όποια γωνία του δρόμου να κοιτάξεις. Η ηλικία του κυμαίνεται από 20 έως 120, κάνει παρέα με πολλά άτομα και συχνάζει, σε μπαρ, κλαμπ, και καφέ. Αγαπημένο του στέκι τα μπουζούκια, που λαδώνει τον μαιτρ, για να πάρει πρώτο τραπέζι, και μετά λέει στην παρέα του ότι ο Κιάμος είναι κολλητός του. Κρατάει πούρο για να το παίζει ιστορία, και μιλάει στους σερβιτόρους με στιλ Ωνάση, που θα έπρεπε να τον ξέρουν όλοι εκεί μέσα, αλλά δεν τον ξέρει κανείς. Εκείνος πιστεύει ότι τον ξέρουν γιατί είχε πάει και πέρυσι την Πρωτοχρονιά άλλη μια φορά, τότε που είχε πάρει το δώρο Χριστουγέννων. Κάνει οικονομία τουλάχιστον 5 μήνες για να μαζέψει τα φράγκα έτσι ώστε να μπορεί να πετάξει και 100 πανέρια λουλούδια, αλλά επί το πλείστον, τα χρήματα αυτά μαζεύονται από συνεισφορές συγγενών και μη.