Σε βλέπω σαν φίλο

[επεξεργασία] Τι είναι

Η "Σε βλέπω σαν φίλο" είναι μια τρομοκρατική οργάνωση με ενεργό δράση κατά των σεξουαλικών σχέσεων. Ιδρύθηκε από έναν μαθητή γυμνασίου (γνωστός ως Αντώνης Ρέμος) ο οποίος κυνηγημένος από μια τρελά ερωτευμένη μαζί του συμμαθήτριά του βρήκε καταφύγιο στην Ανταρκτική, όπου με τη βοήθεια των πολικών αρκούδων, έστησε μια στρατιωτική βάση πλήρως πια εξοπλισμένη με όπλα μαζικής καταστροφής. Η "Σε βλέπω σαν φίλο" έχει παγκόσμια δράση και λειτουργεί με σκοπό να σώσει τους κακόμοιρους γκουντ λούκινγκ γκάις εντ γκερλς από άτομα με τα οποία δεν γουστάρουν να έχουν ερωτική σχέση.

[επεξεργασία] Η πρώτη ενέργεια

Ο πρώτος που χρησιμοποίησε την "Σε βλέπω σαν φίλο" ήταν ο λαμπρότατος, εφευρετικότατος και ευφυέστατος κωμικός Λάκης Λαζόπουλος ο οποίος κατά τα εφηβικά του χρόνια αποτελούσε το μήλον της έριδος του σχολείου του και αντιμετώπιζε ιδιαίτερα προβλήματα με θαυμάστριες κλπ... Γνώρισε την οργάνωση μέσω μηνυμάτων που του στάληκαν από τους εξωγήινους μέσω του πρωινού καφέ (βαριότανε να πάει στο σχολείο εκείνη τη μέρα) και επικοινώνησε με τον απόλυτο ηγέτη και μοναδικό μέλος της ζητώντας τη βοήθειά του. Τέσσερις μέρες μετά, εκατό είκοσι-τρία κορίτσια, μια γριά και ένας περιπτεράς βρέθηκαν νεκροί. Στο μέτωπό τους έγραφε: "Σε βλέπω...σαν φίλο".

[επεξεργασία] Οδηγίες χρήσης

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα από κάποιον/α κολιτσίδα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με την οργάνωση "Σε βλέπω σαν φίλο". Το τηλέφωνό της εμείς δεν το ξέρουμε και δεν ξέρουμε και πού θα το βρείτε. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην πάρετε στο 11-8-80 ή στο οποιοδήποτε 11-8-κάτι.Δεν το ξέρουν. Πήρα κι εγώ. Αν κάποιος/α σας την πέφτει τώρα και θέλετε να τον ξεφορτωθείτε στα γρήγορα, μια πιθανώς αποτελεσματική λύση είναι να πάρετε το πιο σοβαρό σας ύφος, να τον/την κοιτάξετε στα μάτια και να του/της πείτε με νόημα: "ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΦΙΛΟ". Αν σταματήσει να σας ενοχλεί σημαίνει ότι ξέρει τη δράση της οργάνωσης. Αν επιμένει τότε σημαίνει ότι δεν έχει ιδέα και πρέπει να προχωρήσετε σε πιο δραστικές ενέργειες όπως:
Αν είστε γυναίκα:
Ζητήστε από τον αδελφό/μπαμπά/εξάδελφο κλπ να τον σπάσει στο ξύλο, ή προσποιηθείτε ότι είστε λεσβία.
Αν είστε άντρας:
Προσποιηθείτε ότι είστε γκέι.

[επεξεργασία] Για να πειστείτε

Αν τα πιο πάνω δεν σας έπεισαν για τη δράση της "Σε βλέπω σαν φίλο" δείτε τις ταινίες: Σε βλέπω 1, Σε βλέπω 2, Σε βλέπω 3, Σε βλέπω 4.
Οι ταινίες αυτές βασίστηκαν σε πραγματικά γεγονότα πεπραγμένα από την εν λόγω τρομοκρατική οργάνωση. Ο αριθμός 4 είναι συμβολικός: η διορία που δίνεται στο θύμα να απαλλάξει τον/την γκουντ λούκινγκ από τον έρωτά του είναι 4 μέρες.