Σεξ

Gamisi (proxw version).jpg

Γαμήσι ειναι μια ασχολία ανάμεσα σε μια γυναίκα και έναν άνδρα

“Το σεξ πηγάζει από την οιδιπόδια έλξη του αγοριού να βυζάξει την μητέρα του. Αντιστρόφως για τα κορίτσια.”

- Φρόιντ για το σεξ

“Το σεξ μπορεί να συγκριθεί με τη σχέση εργαζομένων - κεφαλαίου με τη διαφορά ότι μοιάζει περισσότερο με βιασμό.”

- Μαρξ για το σεξ

“Το σεξ είναι μία από τις 3 μεγάλες ηδονές της ανθρωπότητας μαζί με το φαγητό και το χέσιμο.”

- Όσκαρ Ουάιλντ για το σεξ

“Το σεξ είναι το λίπασμα για να ανθίσει η παγκόσμια ειρήνη.”

- Γκάντι για το σεξ

“Το σεξ που εκπορεύεται από τον έρωτα ανυψώνει τα δύο φύλα σε ανώτερο επίπεδο ιδανικού πολίτη.”

- Πλάτωνας για το σεξ

“Το σεξ κάνει μπίου-μπίου κάθε Τετάρτη, με τις κόκκινες ντομάτες στον δρόμο για την Ιθάκη, πριν ο κόκκορας γίνει συνταξιούχος. Μπίου μπίου.”

- Βαΐτσης Αποστολάτος για το σεξ

“Σεξ? Ποιο σεξ? Τι είναι το σεξ? Ααααα...για το γαμήσι λες κυρά μου? Θες ένα στα γρήγορα για να σπάσει ο πάγος?”

- Κώστας Γκουσγκούνης για το σεξ

“Γαμώ το κεφάλι μου , μαλάκα.”

- Αντώνης Σαμαράς για το σεξ
Μιρκό και τρελό.PNG

Από μικρό κι'από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια!...
(πρόσεχε το παιδί ρε μαλάκα!... πάλι ξέχασες ανοιχτές τις τσόντες?...)

Σεξ ή αλλιώς Γαμήσι είναι μια ασχολία ανάμεσα σε μια γυναίκα και εναν άνδρα, μια γυναίκα και μια γυναίκα, έναν άνδρα και έναν άνδρα (συνήθως άλλο), μια γυναίκα και ένα ζώο, έναν άνδρα και ένα ζώο, ένα ζώο και ένα ζώο. Γενικά, για να πραγματοποιηθεί, απαιτείται ένας τουλάχιστον ζωντανός οργανισμός!

[επεξεργασία] Ηθικές θεωρήσεις

Υπάρχουν δύο γενικά ηθικές αξιολογήσεις του σεξ: η παραδοσιακή και η μοντέρνα.
Stalin Rox.jpg

Sex & rock for the masses under soviet supervision

[επεξεργασία] Traditional

Στην πρώτη, την παραδοσιακή, η ερωτική επαφή πρέπει να λαμβάνει χώρα μεταξύ ενός άντρα με μεγάλη περιουσία ή προσοδοφόρο επάγγελμα και μιας γυναίκας που να είναι αρκούντως όμορφη ώστε να μπορεί να βρεί έναν τέτοιο άνδρα και αρκούντως έξυπνη ώστε να μπορεί να τον αξιοποιήσει οικονομικά. Το ζευγάρι δε πρέπει να είναι οπωσδήποτε παντρεμένο για να ενισχύεται και το εισόδημα κι άλλων κοινωνικών τάξεων όπως παπάδες, φωτογράφοι και ιδιοκτήτες νυκτερινών κέντρων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις συνιστά διαστροφή.

[επεξεργασία] Προχώ

Το αρσενικό βάζει το γεννητικό του όργανο στο γεννητικό όργανο του θηλυκού και πηγαίνει μέσα έξω μέσα έξω μέσα έξω μέσα έξω (παίρνει μια βαθιά αναπνοή) και μετά ξανά μανά το ίδιο. Όλη αυτή η βαρετή επανάληψη μέχρι να επιτευχθεί ο Οργασμός. Ο οργασμός πιστοποιείται στον μεν άνδρα με την εκσπερμάτιση, στην δε γυναίκα με χτυπήματα, ουρλιαχτά, βαθιές αναπνοές, επιφωνήματα και ό,τι άλλο χρειάζεται για να πειστεί ο γείτονας που προσπαθεί να κοιμηθεί από την άλλη μεριά του τοίχου ότι η εν λόγω κυρία την έχει καταβρεί.

Write down my name ....jpg

Ένα σεξουαλικό βοήθημα που όμως στραβώνει!

Όλοι μιλάνε γι'αυτό , αλλα οι περισότεροι δεν ξέρουν τι είναι, ούτε έχουν κάνει ποτέ. Στην δεύτερη (την μοντέρνα) ηθική αξιολόγηση, κάθε σεξουαλική δραστηριότητα που την αποδέχονται όλα (ένα, δύο, τρία, τέσσερα ή περισσότερα) τα μέλη είναι αποδεκτή και ηθική. Σε αυτήν δε την περίπτωση διακρίνουμε τις εξής παραλλαγές:

[επεξεργασία] Ετεροφυλοφιλία

Sexologos01.jpg

Τον θυμάστε; Έχει κάνει σεξ με 2.500 βιντεοκασέτες!

Ένας άνδρας (με αμάξι) και μία γυναίκα. Για να είναι ικανοποιητική αυτή η επαφή ό άνδρας πρέπει να το έχει μεγάλο (το αμάξι) και η γυναίκα να το έχει ανοικτό (το μυαλό). Υπάρχουν και γυναίκες (γενικά όμορφες) που ισχυρίζονται ότι το μέγεθος (του αμαξιού) δεν παίζει κανένα ρόλο στις επιλογές τους. Σπανίως όμως τις βλέπουμε να συνοδεύουν άνδρες με μικρό αμάξι. Άρα μάλλον λένε ψέματα.

[επεξεργασία] Ομοφυλοφιλία

Διακρίνεται στην ανδρική και την γυναικεία.

Στην ανδρική ομοφυλοφιλία, ένας συνήθης άνδρας συνάπτει δεσμό με έναν άλλο άνδρα που παρακολουθεί τη μόδα, λατρεύει τη Μύκονο, απολαμβάνει τη στρατιωτική του θητεία και γενικά τον ενοχλεί η τριχοφυία του σώματός του. Σε ακραίες περιπτώσεις ζηλεύει τις γυναίκες που συνταξιοδοτούνται νωρίτερα και θέλει να τους μοιάσει.
Στην γυναικεία ομοφυλοφιλία, μία συνήθης γυναίκα συνάπτει δεσμό με μία άλλη γυναίκα που οδηγεί harley-davidson και είναι αρκετά ανώμαλη ώστε να παρακολουθεί ποδόσφαιρο με τους άντρες. Σε ακραίες περιπτώσεις ζηλεύει τους άνδρες για την βρώμα τους και την χοντροκοπιά τους (δημόσια ρεψίματα, κλανιές κ.λ.π.) και θέλει να τους μοιάσει.

[επεξεργασία] Νεκροφυλλία (eeeewwwwww!!!...)

Cp112.jpg

"Ααχ, ψόφια γάτα. Τι ηδονή!"

Κύριο άρθρο Νεκροφυλλία

Είναι ο ορισμός του απαίσχυντου και του διεστραμμένου. οι "συμμετέχοντες" την βρίσκουν με το "παλαμάριασμα", ζόμπι, βαμπίρ, πτώματα, και γενικά οτιδήποτε υπάρχει σε απέθαντο/πεθαμένο (πηδιούνται σε ομάδες:... άντρας με γυναίκα, άντρας με άντρα, γυναίκα με γυναίκα, ζωντανός με πεθαμένο, πεθαμένος με πεθαμένο (δεν έχουν τέτοια κολλήματα)). Τις περισσότερες φορές μεταμφιέζονται οι ίδιοι σε ζόμπι, πτώματα, κλπ, για να απολαύσουν το μεταξύ τους παλαμάριασμα, καθώς είναι γνωστό ότι δύσκολα βρίσκεις στις μέρες μας πτώματα για να γαμήσεις, χωρις να σου στερήσει κάποιος την αθώα αυτή απόλαυση.

[επεξεργασία] Παιδοφυλλία

Κύριο άρθρο Παιδοφυλλία

διάφοροι τύποι που λατρεύουν τα παιδιά. τα αγαπάνε και τα προστατεύουν απο καθε κακό και θα ήθελαν όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι δικά τους. τους φέρονται με εξαιρετικό σεβασμό, τα βγάζουν φωτογραφιές για να κρατήσουν τις ωραίες παιδικές αναμνήσεις οταν θα μεγαλώσουν, κλπ. καμια φορά, απο λάθος, δυστυχώς οι φωτογραφίες αυτες καταλήγουν στο ίντερνετς, με αποτέλεσμα τον οικτρό διασυρμό των αθωων αυτων ανθρώπων που απλα αγαπανε τα παιδια.

[επεξεργασία] Αυνανισμός

Μάρτυρες του Αυνάν. Το πνεύμα της ανεξαρτησίας, τουτέστιν δεν έχω κανέναν ανάγκη διότι τα καταφέρνω και μόνος/η μου. Γνωστές φράσεις που λέγονται σε αυτους είναι: "Το έχεις κάνει λάστιχο;" ή "Πάλι σοβάτισες το σπίτι;" ή "Το'χεις κάψει". Μετά από καιρό, συνήθες φαινόμενο είναι το ένα χέρι να είναι πιο "φουσκωτό" από το άλλο.

[επεξεργασία] Κτηνοβασία

Όλοι οι ζωόφιλοι χαϊδεύουν τα σκυλάκια ή τις γατούλες τους. Μερικοί όμως πετυχαίνουν οργασμό έτσι.

1988live(1).jpg

Συμπτώματα στέρησης σεξ (μαύρα γυαλιά την νύχτα, παρδαλά μαλλιά, γαϊδουροφωνές κτλ)

[επεξεργασία] Ετεροφυλενδυσία (Τραβεστισμός)

Διακρίνεται στην ανδρική και τη γυναικεία. Στην ανδρική, ένας κοντός, χοντρός, με καραφλίτσα επιμένει να κάνει σέξυ φωτογράφιση αντί της Δήμητρας Ματσούκα. Στην γυναικεία, μια κυρία με περμανάντ και κυτταρίτιδα νομίζει ότι μπορεί να την μπερδέψουμε με το Στέλιο Γιαννακόπουλο.

[επεξεργασία] Σεξουαλικά βοηθήματα

Σεξουαλικά βοηθήματα ή Sex toys είναι προϊόντα που βοηθούν στο να φτάσει το άτομο ή τα άτομα στο επιθυμητό αποτέλεσμα - οργασμό.

Υπεργαλαξιακά γκάλοπ ανέδειξαν τους Ελ ως τους πιο γαμήκουλες του υπεργαλαξία. Είναι άξιο απορίας γιατί οι Ελ κατασκευάζουν πληθώρα σεξουαλικών βοηθημάτων αφού δεν τα χρησιμοποιούν αλλά ούτε τα εξάγουν σε άλλους λαούς λιγότερο γαμιστερούς.

[επεξεργασία] Λινκζ